De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Het is lang geleden dat Wall Street nog zo een topdag heeft gehad. De indexen schieten tussen 2 en 3,5% naar omhoog.
Amazon EPS beat maar negatieve guidance voor omzet Q4
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Futures staan weer rood
bij mij zijn reeds een paar stoplimieten afgegaan (juist boven aankoopkoers). Amg, recticel, Kbc.
btw tiziano, welke site is dat ?
btw tiziano, welke site is dat ?
Dit komt omdat men gisterenavond om 21 uur aan de zware weerstand van 2722 kwam op de intradaygrafieken.
En je ziet dat het volume al hevig piekt terwijl men nog net geen 1 % achteruit gegaan was. Die grote jongens gaan dan al over naar short. Dit was de trigger. Dus hadden de vooruitzichten van AMZN en GOOGL wel goed geweest dan zouden de futures ook gedaald zijn door die zware intraday weerstand, maar de daling zou minder hard geweest zijn. Net zoals ik bij Adobe al eens gezien had.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Bevuil je het beursdraadje nu ook al met je TA?
Ruis kan mooi zijn.
Kijk eens naar het draadje Amerikaanse aandelen rond 21 uur. Ik heb de top op het moment zelf gepost.
En wie heeft er de lange stijgende wig van deze zomer gepost, waarna we de hele daling kregen en dan met de voorloper HyG junkbonds die uit zijn wig aan het vallen was nog voor de S&P? en nog veel meer. Die info ga je niet vinden bij analisten en beleggingsblaadjes.
Tussen al dat negatief beursgeweld valt toch op dat de gvv's (voorlopig) vrij goed stand houden.
Een wereldwijd ebreed gespreide aandelenportefeuille zou nog steeds met een positief YTD moeten zitten.
vb IWDA - MSCI world - deze morgen nog steeds +2,35% - ongeveer de helft van de beleggers zouden hierboven moeten zitten, en ongeveer de helft eronder.
vb IWDA - MSCI world - deze morgen nog steeds +2,35% - ongeveer de helft van de beleggers zouden hierboven moeten zitten, en ongeveer de helft eronder.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik heb je posts van rond 21u 3 keer gelezen en zie daar geen voorspelling staanDirk2 schreef: ↑26 oktober 2018, 10:10Kijk eens naar het draadje Amerikaanse aandelen rond 21 uur. Ik heb de top op het moment zelf gepost.
En wie heeft er de lange stijgende wig van deze zomer gepost, waarna we de hele daling kregen en dan met de voorloper HyG junkbonds die uit zijn wig aan het vallen was nog voor de S&P? en nog veel meer. Die info ga je niet vinden bij analisten en beleggingsblaadjes.