De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Morgen Black Friday ... het kan niet altijd Black Monday zijn.
ETFs, fondsen en andere beleggingsproducten vanaf morgenavond 20% goedkoper
ETFs, fondsen en andere beleggingsproducten vanaf morgenavond 20% goedkoper
Ik gebruik Google finance ja. Nog geen problemen gehad. Heb je de juiste ticker? Moet mogelijks geprefixed worden met de beurs. Bv FRA:USN
Laatst gewijzigd door ilm op 22 november 2018, 21:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Spanje heeft een akkoord bereikt met het Verenigd Koninkrijk en de Europese Unie over de kwestie-Gibraltar. Daarmee is de laatste hindernis voor de Europese top over de Brexit zondag weggewerkt.
Moeilijker zal zijn om het Brexitakkoord door het Britse parlement te krijgen. Er zijn er die zeggen dat Groot-Brittannië beter in de EU kan blijven dan uitstappen onder dit akkoord omdat Groot-Brittannië zich aan de regels van de EU zal moeten houden zonder er inspraak in te hebben. Compleet het tegenovergestelde dus van wat de Brexiteers de bevolking hadden voorgehouden met hun 'Taking back control'.
Brexit is het perfect voorbeeld van het machteloze schaap. (En zo machteloos zijn ze niet). Deze strategische zet moet ervoor zorgen dat andere niet op dezelfde gedachte komen en dat de vereniging van Europa gerealiseerd kan worden. Ik ben al flyers aan het drukken voor presidentie.
Morgen kunnen we weer hoger. De beurzen zijn nu wat gesust
Slaan en zalven tegelijk!
Slaan en zalven tegelijk!
en zeggen dat heel de brexit veroorzaakt is door -hoofdzakelijk- één feit , de migratie
en voor sommigen heeft het migraine veroorzaakt
en als men over enkele jaren zal vaststellen dat de britten het zeer goed doen , en verlost zijn van al die oncontroleerbare migratie , er zullen nog landen uitstappen
Migratie is een mooi ding, dat wil zeggen dat je land aantrekkelijk is.
Denk je dat we beter af zijn indien de landen in Europa allemaal hun eigen goesting doen en niet meer samenwerken? De Europese Unie krijgt de schuld voor alles wat verkeerd gaat. Zonder unie zou het echter nog veel slechter gaan. Maar het gras is altijd groener aan de andere kant.
Beste Anja,
Het lijkt dat jij al even goed geïnformeerd bent dan de Britten.
Slechts 1/3 van de immigratie in GB komt van de EU.
Dus na de Brexit zal het overgrote deel van de immigratie naar GB gewoon verdergaan :-).
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
je spreekt over de legale migratie , die is inderdaad voor 1/3de uit europa . maar het overgrote deel ongewenste migratie uit alle hoeken van de wereld , en het is dàt wat ze willen stoppen
2/3 van 100.000 is nog steeds 66667. Bedoel waarom al die migratie kunnen daar gewoonweg geen structurele veranderingen plaatsvinden die het daar beter maakt? Heb niets tegen migratie maar is dat geen drogoplossing.
Niet negatief doen over migratie. Volgens het migratiepact moet media positief blijvenAnjaMLD schreef:en als men over enkele jaren zal vaststellen dat de britten het zeer goed doen , en verlost zijn van al die oncontroleerbare migratie , er zullen nog landen uitstappen
Spaargids is van HLN, dus media.
WIR SCHAFFEN DAS!!!