De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Apple waarschuwt voor tegenvallende resultaten. Omzet 84mio dollar ipv 89-93mio eerder gedacht. Morgen weer goeie duik omlaag dus
https://www.tijd.be/ondernemen/technolo ... n/10083768
https://www.tijd.be/ondernemen/technolo ... n/10083768
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Al die hippe Chinezen die geen Iphone meer willen, al die Turken die geen Iphone meer willen, al die ...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Nabeurs op -7,10%
Er wordt vandaag niet zoveel over de beurs geschreven
solvay plus 5 %
hopelijk gaat het nog een tijdje voort, en nemen ze Trump zijn tweet af voor die weer domme dingen schrijft
solvay plus 5 %
hopelijk gaat het nog een tijdje voort, en nemen ze Trump zijn tweet af voor die weer domme dingen schrijft
En ik was gisteren nog aan het twijfelen om erin te stappen, maar was te onzeker... ach ja, er komen nog kansen
Alle indices staan trouwens hoog, DJI en nasdaq ook rond de +3,0% ,Bel20 op 2,66%
Mijn eigen portefeuille blijft met 2,2% wat achter, maar deed het de voorbije dagen wel vaak beter, dusja...
Alle indices staan trouwens hoog, DJI en nasdaq ook rond de +3,0% ,Bel20 op 2,66%
Mijn eigen portefeuille blijft met 2,2% wat achter, maar deed het de voorbije dagen wel vaak beter, dusja...
er kan terug een terugval komen
heb geschreven opties op solvay, vandaag een " auto" minder verlies op die geschreven put-opties toch al
heb geschreven opties op solvay, vandaag een " auto" minder verlies op die geschreven put-opties toch al
Laatst gewijzigd door paul op 4 januari 2019, 17:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Voor mij een prachtige beursdag vandaag. Daarnet bij opening Skyworks nog kunnen oppikken na de slachting van gisteren. Lijkt voorlopig een goeie beslissing te zijn geweest. Hopelijk brengen die gesprekken maandag wat op, dan zijn we echt vertrokken.
Dirk2 zou zeggen, zo’n beursstijgingen zijn heel normaal in een boerenmarkt.
Eerst +3% en de week er op 5% naar beneden.
Eerst +3% en de week er op 5% naar beneden.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Iemand laat een vuil scheetje en d'er gaat 7% af, er laat nadien iemand een geparfumeerd scheetje en er komt weer terug een paar percenten bij.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
En we trekken weer naar boven. Doe je bergschoenen vast aan.
Eenklaps is de hemel volgens jou weer helemaal helder? Geen gekke wereldleiders, geen groeivertragingen, geen winstwaarschuwingen, geen Brexit. Geen financiële probemen in Italië. Alles loopt dus op goed gesmeerde wieltjes, ... Wait-and-see denk ik.
Maar jij zat toch in goud? En post apocalyptische overlevingstoestanden...
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Zou met de bergschoenen toch ook maar eerst wachten....eerst nog n recessie uitzweten!
@dw: ik volg de beurs met ups en downs sedert 1983. Mijn eerste aandeel kocht ik in 1989. Algemene economische, maatschappelijke en politieke tendensen hebben mijn aandacht vanaf halverwege de jaren zeventig (mijn tienerjaren). Ik heb dus wel enig idee van de golven van de beurzen en grillige evoluties van individuele aandelen.