De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Is dat zo? .... vele beurzen bereikten in 2018 nog een all-time-high.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
bel 20 is beginnen dalen in januari 2018
ben er toen nog in geslaagd Ablynx met dikke winst te verkopen om vervolgens te hebzuchtig op het hoogtepunt een paar andere te kopen
ben er toen nog in geslaagd Ablynx met dikke winst te verkopen om vervolgens te hebzuchtig op het hoogtepunt een paar andere te kopen
Ho maar als iemand een prognose plaatst dat niet strookt met je portefeuille. Je wordt neer gebliksemd.
Nochtans is Sandra niet alleen met haar doemscenario. Time will tell.
Nochtans is Sandra niet alleen met haar doemscenario. Time will tell.
Bergschoenen al aan?
Zouden we klaar zijn voor een remonte?
We zullen de rekening maken tegen het eind vh jaar...ondertussen laat ik mijn bergschoenen netjes id kast liggen.
Dus eender hoe de bergschoenen aantrekken?
Lijkt me een handige voorspelling dan, wat ook het resultaar je zat dan wel juist
Lijkt me een handige voorspelling dan, wat ook het resultaar je zat dan wel juist
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Je doet maar
Ik zeg omhoog.
Ik zeg omhoog.
Tja redelijke kansen als je wit gokken tussen omhoog of omlaag...
Maar nogmaals zat jij niet volop in goud en dergelijke omdat het einde der beschavingg aanbrak?
Maar nogmaals zat jij niet volop in goud en dergelijke omdat het einde der beschavingg aanbrak?
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Eindelijk een verifieerbare uitspraak!
Vandaag gaat het niet omhoog in de VS. Op dit moment blijkt dit echtet wel het geval. Nog enkele uren tijd om zien of de profetie uitkomt! Spannend.
Heb het over de volgende 2/3 maand.
Doet goud en zilver het niet wat beter op de moment? Met een klein kapitaal ben je er weinig mee maar als je een zo'n 100K erin gooide was je nu wellicht een paar duizende euro's beter af.
Zilver is bv. +/- 30 euro (kleine schatting heb de date van toen niet) gestegen per kilo op de moment.