De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Vandaag steeg Alfen met 12,9% nadat D'ieteren aankondigde dat Alfen hun elektrische laadpalen gaat leveren.
Firma die al lang (relatief, Alfen is nog maar net beursgenoteerd) in mijn portefeuille zit en vandaag mijn dagopbrengst red.
Schrijf die firma maar op voor de middellange termijn, staat verschrikkelijk duur genoteerd, maar kan nog veel duurder als je het mij vraagt.
20 Februari publiceren ze de eerste keer hun jaarresultaten, aan alles is te zien dat het net zoals hun halfjaarresultaten weer de moeite zal zijn.
Firma die al lang (relatief, Alfen is nog maar net beursgenoteerd) in mijn portefeuille zit en vandaag mijn dagopbrengst red.
Schrijf die firma maar op voor de middellange termijn, staat verschrikkelijk duur genoteerd, maar kan nog veel duurder als je het mij vraagt.
20 Februari publiceren ze de eerste keer hun jaarresultaten, aan alles is te zien dat het net zoals hun halfjaarresultaten weer de moeite zal zijn.
https://finance.yahoo.com/news/41-billi ... 24378.html
"A $41 Billion Flash Crash in Singapore Gives Traders Fright"
Mss zie ik iets evidents over het hoofd, maar het bedrijf in kwestie (Jardine Matheson Holdings) heeft maar een market cap van 21 miljard. Hoe kan het dan 41 miljard verliezen tijdens die flash crash?
Mss zie ik iets evidents over het hoofd, maar het bedrijf in kwestie (Jardine Matheson Holdings) heeft maar een market cap van 21 miljard. Hoe kan het dan 41 miljard verliezen tijdens die flash crash?
Quality growth investor
-
- Newbie
fakenews?sortino schreef: ↑25 januari 2019, 15:02 https://finance.yahoo.com/news/41-billi ... 24378.html
-
- Newbie
Die speculatie is niet mis de groei zit er nog steeds in. Heel gematigd toch. Juist goed zo.
Wat bedoel je hier nu eigenlijk mee?Timberzzzz schreef: ↑25 januari 2019, 18:34 Die speculatie is niet mis de groei zit er nog steeds in. Heel gematigd toch. Juist goed zo.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
-
- Newbie
Hoe bedoel je?Crassus schreef: ↑26 januari 2019, 09:46Wat bedoel je hier nu eigenlijk mee?Timberzzzz schreef: ↑25 januari 2019, 18:34 Die speculatie is niet mis de groei zit er nog steeds in. Heel gematigd toch. Juist goed zo.
Volgens mij geniet hij van het mooie weer in Thailand
Amerika schiet omhoog nadat de Fed de rente gelijk houdt.
Komt nog wat uitleg, kan nog keren alstie iets onverwacht zegt
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Beurs gaat goed. AB Inbev meer dan 2% omhoog en vorige dagen ook goed gestegen. IWDA en co ook omhoog. Meer nog, die staan positief! Enkel de small cap niet, maar die heeft nog nooit int groen gestaan
Nu zou ik graag hebben dat niemand iets zegt of doet waardoor het terug naar af gaat (May, Trump, in China, etc.).
Nu zou ik graag hebben dat niemand iets zegt of doet waardoor het terug naar af gaat (May, Trump, in China, etc.).
MSCI World small cap : 6 maanden geleden: -6,8% ; 12 maanden geleden :-0.6%
MSCI World large Cap: resp -3,2% en +1,36%
Op beide momenten was de markt hoog.
MSCI World large Cap: resp -3,2% en +1,36%
Op beide momenten was de markt hoog.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Eind mei vorig jaar ishares MSCI world small cap gekocht aan 4.55, staat nu rond de 4.22 (-7%). Moet wel zeggen dat ik de SPDR versie juist daarvoor verkocht had aan +4%.