De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Kan iemand effe kijken en bevestigen als je momenteel in de zoekmachine van Yahoo Finance een ticker ingeeft dat niks verschijnt, ook geen autocomplete wat normaal het geval is.
hier: https://finance.yahoo.com/
hier: https://finance.yahoo.com/
Quality growth investor
Doet hier ook helemaal niks.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Ondertussen toch weer op het peil van december 2018. Geen grote schommelingen maar echt buigen doet het Pond (voorlopig) niet.Yaris schreef: ↑3 september 2019, 09:50 Het Brits pond gaat weer onderuit.
De Tijd schreef:Het Brits pond is voor het eerst sinds januari 2017 onder de symbolische grens van 1,20 dollar gezakt. De munt heeft te lijden onder de politieke onrust in het VK door de naderende Brexit. Vervroegde verkiezingen zijn mogelijk.
Het pond noteert tegen 1,1972 dollar, een paar uur voor het begin van een parlementaire zitting die stormachtig belooft te worden.
Weer lager vandaag? Noord-Korea heeft weer 'projectielen' afgevuurd in Japanse wateren. Dat brengt meteen de gesprekken met de VS over het kernwapenprogramma in gevaar.
Eens zien wat de media er over zal berichten, het is deze nacht voorgevallen. Trump ligt nog te maffen.
Eens zien wat de media er over zal berichten, het is deze nacht voorgevallen. Trump ligt nog te maffen.
Ik denk dat Trump nu pas in zijn bed kruipt. Het moet nog middernacht worden in de VS.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Goed nieuws. Daardoor vermindert de kans op militaire conflicten.De Tijd schreef:Trump stuurt nationale veiligheidsadviseur Bolton de laan uit. De 70-jarige John Bolton is sinds april 2018 de belangrijkste adviseur van Trump in crisissituaties en conflicten. Hij geldt als een van de grootste neoconservatieve hardliners in Washington, met een voorliefde voor militair ingrijpen en regimewissels in vijandige dictaturen. Zijn radicale aanpak van Iran, Noord-Korea en Afghanistan zou Trump niet langer gezind hebben.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Hoezo?? Heb je al Amerikaanse militaire conflicten onder Trump gezien misschien?
Dat was eerder iets voor zijn voorganger, die Keniaan, ... hoe heette die ook alweer? Obama, Obama was het die gedurende zijn volledige 2 ambtstermijnen in oorlog lag.
Hij heeft er trouwens de Nobelprijs voor de vrede voor gekregen ook.
Dat was eerder iets voor zijn voorganger, die Keniaan, ... hoe heette die ook alweer? Obama, Obama was het die gedurende zijn volledige 2 ambtstermijnen in oorlog lag.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Die Bolton is een neocon van het Bush tijdperk die er vooral op uit was om nieuwe oorlogen te ontketenen en de handelsoorlog met China zoveel mogelijk op de spits te drijven. Kan geen kwaad dat Trump die buitengesmeten heeft.Spruitekop schreef: ↑10 september 2019, 20:09 Hoezo?? Heb je al Amerikaanse militaire conflicten onder Trump gezien misschien?
Quality growth investor
Welke oorlog is Obama dan gestart? Hij heeft oorlogen geërfd. Obama heeft wel gezorgd voor ontdooiing van de relaties met Cuba en Iran, inderdaad. Als Trump iets gedaan heeft, is het de klok terugdraaien.Spruitekop schreef: ↑10 september 2019, 20:09 Hoezo?? Heb je al Amerikaanse militaire conflicten onder Trump gezien misschien?
Je kan toch niet ontkennen dat Bolton systematisch oorlogstaal gebruikt tov Iran. Dat met zijn ontslag de kans op conflicten verminderd, lijkt me de evidentie zelve.
-
- Jr. Member
kinderen, willen jullie bij de les blijven aub, dat gaat hier over de beurs.
Ben er ook geen voorstander van dat men volledig off topic gaat, maar het ontslag van Bolton kan er hopelijk toe leiden dat het buitenlands beleid iets constructiever zal verlopen wat dus goed is voor de beurs dus geen probleem dat men dat hier vermeldt. Anderzijds maak ik mij niet teveel illusies. Trump blijft een ongelofelijke idioot maar ik vermoed een idioot die zijn herverkiezing niet in gevaar wil brengen dus hopelijk gas zal terugnemen.martensAlouis schreef: ↑11 september 2019, 16:19 kinderen, willen jullie bij de les blijven aub, dat gaat hier over de beurs.
Quality growth investor
Nog eens serieus de beurzen angst aanjagen om dan vanaf januari een stijgende trend in te zetten.sortino schreef:Ben er ook geen voorstander van dat men volledig off topic gaat, maar het ontslag van Bolton kan er hopelijk toe leiden dat het buitenlands beleid iets constructiever zal verlopen wat dus goed is voor de beurs dus geen probleem dat men dat hier vermeldt. Anderzijds maak ik mij niet teveel illusies. Trump blijft een ongelofelijke idioot maar ik vermoed een idioot die zijn herverkiezing niet in gevaar wil brengen dus hopelijk gas zal terugnemen.martensAlouis schreef: ↑11 september 2019, 16:19 kinderen, willen jullie bij de les blijven aub, dat gaat hier over de beurs.
Meesten zullen dan op ‘YTD’ kijken en zien dat de beurzen stijgen. Trump steekt de pluimen op zijn hoed, haalt herverkiezing binnen en start vervolgens aan zijn ongeziene sloop!
In ieder geval al een goede week / maand gehad. 15 augustus leek een duidelijk kantelpunt in mijn portefeuille.
Verwacht dat het nog wel zal doorgaan tot eind september. Aangezien verwacht wordt dat VS & China in oktober nog eens rond de tafel gaan zitten, vanaf het eerste slecht nieuws daaromtrent dat het weer span loopt gaan de grootste winnaars tot dan in de verkoop.
Verwacht dat het nog wel zal doorgaan tot eind september. Aangezien verwacht wordt dat VS & China in oktober nog eens rond de tafel gaan zitten, vanaf het eerste slecht nieuws daaromtrent dat het weer span loopt gaan de grootste winnaars tot dan in de verkoop.
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC - KBC Ancora - Montea - Nvidia - Shell - Shurgard - Solvay - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Deze week +3,9%, ihb dankzij KBC (+11,5% en short puts) en Sioen (+13,8%). Zo mogen er nog volgen.
Wat een week!
Melexis is de deur uit, oef.
Eens kijken welke gvv er kan aangekocht worden.
Wdp topertje staat wat onder druk.
Xior zou ik graag een eerste schijf van aankopen.
Mogelijks nog wat befimmo.
We zien wel.
Melexis is de deur uit, oef.
Eens kijken welke gvv er kan aangekocht worden.
Wdp topertje staat wat onder druk.
Xior zou ik graag een eerste schijf van aankopen.
Mogelijks nog wat befimmo.
We zien wel.