De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ze hebben de Gap gisteren volledig gevuld met een Full gap (= tot aan het lichaam van de kaars) Zie blauwe lijn op de belangrijkste index de S&P (die de hele wereld min of meer nadoet). Ook op de Nasdaq is de gap gesloten.
Deze dad cat bounce was nodig om de berevlag (gele lijnen) te vormen.
Die bounces komen van de winstnemingen van de shorters = shortcovering + de rookies die denken dat ze koopjes kunnen doen.
Nadat de gap gesloten is , nemen ze terug short posities in.
De algo's doen dit automatisch vanaf de gap volledig gesloten is.
Die bounces komen van de winstnemingen van de shorters = shortcovering + de rookies die denken dat ze koopjes kunnen doen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- troglodytes
- Hero Member
- Contacteer:
Indrukwekkend. Ook het jargon.
Voorspellen is niet gemakkelijk precies, en al zeker niet de toekomst. Want dat ontbreekt een beetje in je post, vind ik. Voor een volgende analyse? Overtuig ons!
Voorspellen is niet gemakkelijk precies, en al zeker niet de toekomst. Want dat ontbreekt een beetje in je post, vind ik. Voor een volgende analyse? Overtuig ons!
Volgens mij gaat alles naar beneden, maar we moeten eerst de gele vlag verzamelen.troglodytes schreef: ↑30 januari 2020, 10:51 Indrukwekkend. Ook het jargon.
75% aandelen, 15% obligaties, 10% cash
Volgens mij moeten we de lont uit het kruidvat halen zodat het lichaam van de kaars geen dead cat bounce kan veroorzaken .
Dirk2, welk programma gebruik je om jouw onzin-zinnen te produceren?Dirk2 schreef: ↑30 januari 2020, 10:33 Ze hebben de Gap gisteren volledig gevuld met een Full gap (= tot aan het lichaam van de kaars) Zie blauwe lijn op de belangrijkste index de S&P (die de hele wereld min of meer nadoet). Ook op de Nasdaq is de gap gesloten.
Wanneer ga je eens een voorspelling over de toekomst doen? Politieke analisten leggen ook altijd alles achteraf uit, maar ze doen dit in gewone woorden.
En wanneer ga je je eens aan jouw voorspelling houden om hier op dit forum nooit meer terug te komen, omdat we allemaal in jouw ogen nietswetende idioten zijn?
Waar is de parabolische grafiek om die nieuwelingen te verwittigen?Dirk2 schreef: ↑30 januari 2020, 10:33 Ze hebben de Gap gisteren volledig gevuld met een Full gap (= tot aan het lichaam van de kaars) Zie blauwe lijn op de belangrijkste index de S&P (die de hele wereld min of meer nadoet). Ook op de Nasdaq is de gap gesloten.
Waarschijnlijk weer sterke, overdreven euforie.
Het is toch niet omdat jij hier niets van kent/er geen interesse in hebt, dat Dirk2 dit niet mag posten voor de lezers die wel interesse hebben.
Ik post nog niet zolang op dit forum maar wel al tijdje meegelezen. Was het niet zo dat die Dirk2 in augustus een crash voorspelde terwijl de beurs 2de helft vorig jaar gewoon is blijven stijgen?
Mss dat Dirk2 eens concreet kan zeggen wat hij denkt dat er zal gebeuren. Weet niet waarom hij moeite steekt in grafieken maken over hetgeen reeds gepasseerd is.
De parabolische grafiek om de nieuwelingen te verwittigen had ik in deze link gepost op 21 janari 10u29:
beleggen-hoe-begin-je-er-aan-t27671-105.html
Hoe moet het nu verder. Wel zie bijlage: Dit is de recente 4 uur grafiek met als laatste kaars, de voorbeurs koersen tot dit moment van posten. Na uit de berevlag te vallen, stoppen ze nu voorlopig op een steun.
Nu wordt er ook op lagere time frames gekeken wat ze gaan doen. Ze laten een 5 minuten grafiek constant op een monitor staan, om te volgen wat het vervolg gaat zijn met deze bereikte steun. Ja het is echt hard werken voor traders. Mijn mentor staat heel vroeg op daar in Amerika om alle voorbeurs aandelen te scannen en die blijft aan zijn bureau met zijn vele schermen (6 aandelen op 1 monitor, die constant op 5 min grafiek in de gaten gehouden worden) tot over de beurssluiting om nog eens de earnings te zien.
Ik ben ervan overtuigd dat TA waarde heeft voor wie snapt waarover het gaat, en die weet hoe TA te gebruiken.
Dirk2 snapt helemaal niets van TA. Hij heeft enkele woorden geleerd, en zet ze dan achter elkaar in een zin, waar hij zelf niets van begrijpt maar waarvan hij denkt dat hij indruk kan maken.
En inderdaad, hij maakt indruk. Nog nooit 1 persoon zoveel onzin horen verklaren in een paar berichtjes.
"Je moet het willen zien", ter godwin
Wat een gevecht om de steun (rode lijn) te kunnen behouden met de kaars van vandaag. Is de daggrafiek van daarnet 16u51.
-
- Newbie
Is het niet dom om op een forum te komen leuteren met technische specialekes? Op een forum als dit moet je dingen vertellen die iédereen begrijpt, niet alleen 'een dummy few'
IWDA IWRD TGET TRET VUSA