De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Omdat Rusland als eerste lanceert en Saudi Arabië nu een tegenaanval doet? Interpretatief heb je gelijk, technisch niet. Rusland wou geen productieverlaging, maar voerde geen prijsverlaging door. SA doet dit wel dus éigenlijk kan je dit een eerste schot van een prijzenoorlog noemen. Rusland's startschot eergisteren was een productie-oorlogpukkie007 schreef: ↑8 maart 2020, 09:59Moest Rusland niet in de titel staan ipv Saudi Arabië ?vortex schreef: ↑8 maart 2020, 09:47 Stevige prijzen oorlog op oliemarkt op komst, dat worden morgen donkerrode cijfers voor energy stocks.
De beurs van Saudi-Arabië gaat 7% onderuit.
Als ik het me goed herinner, was de Saudische index ook met 8% gezakt vorige zondag en zelfs gehalt. De dag erna stegen de beurzen in Europa en de USA.
-
- Newbie
- Contacteer:
Verwachtingen voor volgende week?
Gaat er weer 10 procent af of blijft het relatief stabiel.
De globale wereldeconomie voelt aan als de cryptomarkt momenteel
Gaat er weer 10 procent af of blijft het relatief stabiel.
De globale wereldeconomie voelt aan als de cryptomarkt momenteel
Mijn vraag is meer: blijft de beurs zulke bokkensprongen maken? De ene dag 5% erbij en de dag erna 4% er weer af.
Heb veel geluk met turbo shorts en longs aan te kopen/verkopen op de juiste momenten vorige week. Maar voor komende week durf ik het even niet, veel te onvoorspelbaar geworden en niet echt goed voor de bloeddruk . Ook ga ik op vakantie en wil me niet bezig houden met markten.
Neerwaartse trend zet zich verder.Beewee schreef: ↑8 maart 2020, 13:58 Heb veel geluk met turbo shorts en longs aan te kopen/verkopen op de juiste momenten vorige week. Maar voor komende week durf ik het even niet, veel te onvoorspelbaar geworden en niet echt goed voor de bloeddruk . Ook ga ik op vakantie en wil me niet bezig houden met markten.
Wie oh wie kijkt er eens in zijn glazen bol aub?
Ik gok op een stijging van meer dan 5% deze week.
Ik gok op een stijging van meer dan 5% deze week.
Ik herhaal mijn voorspelling van vorige week en voeg daar nog aan toe; Italië gaat in recessie, de rente op Italiaans staatspapier stijgt, de vrees over banken en staatsschulden steekt weer de kop op.
@Vortex
Is there method in their madness ? (oei, weeral in het Engels )
Is there method in their madness ? (oei, weeral in het Engels )
Libanon fiat.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Cash is vrijgemaakt maar ik waag me nog niet aan grote aankopen, het lijkt wel of de wereldleiders een significante daling willen bestedingen.
Covid 19 , prijzenslag om olie, Vluchtelingencrisis, ... nu nog wachten op Trump die mss eens Europa in het vizier zal nemen, niet dat het zal nodig zijn want zijn 2de termijn is zo goed als zeker.
Koopjes of niet, feit is wel dat we goedkoper aankopen dan even terug
Covid 19 , prijzenslag om olie, Vluchtelingencrisis, ... nu nog wachten op Trump die mss eens Europa in het vizier zal nemen, niet dat het zal nodig zijn want zijn 2de termijn is zo goed als zeker.
Koopjes of niet, feit is wel dat we goedkoper aankopen dan even terug