De Beurs vandaag
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
Inmiddels is dat wel duidelijk dat "onze lieve Wimble" fel commentaar geeft wanneer u niet zoals hij denkt. Hij heeft ook nog "aanbidders'' op dit forum. Wellicht familie, volgers of whatever. Maar goed, beleefd als ik ben ga ik niet verder in op zijn privé situatie..ondanks dat hij dit op dit forum heeft verteld. Waar het om gaat in dit forum is om eerlijk en uw oprechte informatie te geven. En wellicht kan uw informatie mij niet bevallen. Maar wellicht leer ik veel van u. Waar gaat het om? Ieder zijn eigen en oprechte mening te geven, om daar een gemiddelde uit te halen. Er zijn hier op dit forum veel mensen die daar alle moeite voor doen. Nogmaals mijn hartelijke dank.geebee schreef: ↑11 juni 2020, 23:10Als je al niet kan omgaan met het begrijpen van emoji's gelieve je te onthouden van commentaar.
En "opgekropte frustratie" : ben jij mijn psycholoog/psychiater misschien ? Je kent me blijkbaar beter dan mezelf ...
Als ik goesting heb om te lachen met dwaze uitspraken dan doe ik dat en als ik goesting heb om serieuze commentaar te geven dan doe ik dat ook ! Dit is - zoals ik je als een eerder probeerde duidelijk te maken - een forum ... en daar horen tegengestelde meningen thuis. Als ik vind dat de beurs VEEL en VEEL te hoog staat (rekening houdende met wat er allemaal op ons afkomt) en daar probeer mensen die vragen stellen over "welke aandelen moet ik nu kopen" daar op wijs dan is dat voor jou "opgekropte frustratie" ... omdat je wellicht niet kan omgaan met een tegengestelde mening.
-
- Full Member
- Contacteer:
Aaaah, Vrijdagavond en de beurs schiet omhoog dankzij het opkopen van alles wat niet vast is geschroefd door het plunge protection team (FED). Heerlijk!
Toch nog zekerheden in het leven.
Grts,
Noobinvest
Toch nog zekerheden in het leven.
Grts,
Noobinvest
Pff, ik ben nog niet zolang lid op dit forum. Maar dit topic is "de beurs vandaag".Jozefien1969 schreef: ↑12 juni 2020, 20:45Inmiddels is dat wel duidelijk dat "onze lieve Wimble" fel commentaar geeft wanneer u niet zoals hij denkt. Hij heeft ook nog "aanbidders'' op dit forum. Wellicht familie, volgers of whatever. Maar goed, beleefd als ik ben ga ik niet verder in op zijn privé situatie..ondanks dat hij dit op dit forum heeft verteld. Waar het om gaat in dit forum is om eerlijk en uw oprechte informatie te geven. En wellicht kan uw informatie mij niet bevallen. Maar wellicht leer ik veel van u. Waar gaat het om? Ieder zijn eigen en oprechte mening te geven, om daar een gemiddelde uit te halen. Er zijn hier op dit forum veel mensen die daar alle moeite voor doen. Nogmaals mijn hartelijke dank.geebee schreef: ↑11 juni 2020, 23:10
Als je al niet kan omgaan met het begrijpen van emoji's gelieve je te onthouden van commentaar.
En "opgekropte frustratie" : ben jij mijn psycholoog/psychiater misschien ? Je kent me blijkbaar beter dan mezelf ...
Als ik goesting heb om te lachen met dwaze uitspraken dan doe ik dat en als ik goesting heb om serieuze commentaar te geven dan doe ik dat ook ! Dit is - zoals ik je als een eerder probeerde duidelijk te maken - een forum ... en daar horen tegengestelde meningen thuis. Als ik vind dat de beurs VEEL en VEEL te hoog staat (rekening houdende met wat er allemaal op ons afkomt) en daar probeer mensen die vragen stellen over "welke aandelen moet ik nu kopen" daar op wijs dan is dat voor jou "opgekropte frustratie" ... omdat je wellicht niet kan omgaan met een tegengestelde mening.
Als je elkaar wil belagen die dit dan via een nieuw topic of via prive berichten.
Mvg
In theorie heb je natuurlijk gelijk Kriswel maar als je hier (of op gelijk welk ander forum) een tijdje langer zou hebben vertoefd (of dan ben je misschien al onder een andere nickname, dat is hier namelijk ook een hobby voor sommigen) dan zou je merken dat er in ieder onderwerp wordt afgeweken van het hoofdtopic, dat is nu eenmaal een forum ... en nu terug naar het hoofdonderwerp : wat heeft de beurs gedaan vandaag Kriswel ? En wat zal het maandag doen ? Altijd interessant om eens een mening te horen
Wat een gezever allemaal ... ik heb hier alvast geen familie. Van volgers heb ik geen weet, ik lig daar ook niet wakker van. En details van mijn privéleven ga ik hier al zeker niet vertellen.Jozefien1969 schreef: ↑12 juni 2020, 20:45Inmiddels is dat wel duidelijk dat "onze lieve Wimble" fel commentaar geeft wanneer u niet zoals hij denkt. Hij heeft ook nog "aanbidders'' op dit forum. Wellicht familie, volgers of whatever. Maar goed, beleefd als ik ben ga ik niet verder in op zijn privé situatie..ondanks dat hij dit op dit forum heeft verteld. Waar het om gaat in dit forum is om eerlijk en uw oprechte informatie te geven. En wellicht kan uw informatie mij niet bevallen. Maar wellicht leer ik veel van u. Waar gaat het om? Ieder zijn eigen en oprechte mening te geven, om daar een gemiddelde uit te halen. Er zijn hier op dit forum veel mensen die daar alle moeite voor doen. Nogmaals mijn hartelijke dank.geebee schreef: ↑11 juni 2020, 23:10
Als je al niet kan omgaan met het begrijpen van emoji's gelieve je te onthouden van commentaar.
Ik stel inderdaad voor, en er zijn er hier duidelijk nog van hetzelfde gedacht, dat jullie privé over mij jullie beklag doen, niet naar mij maar naar elkaar. Ik ben ervan overtuigd dat jullie een goede bubbel zouden vormen.
Alles goed met de 2 dochters Wimble?
Oke, mijn gedacht is dat de luchtvaartindustrie gaat stijgen . Autoindustrie gaat licht stijgen of dalen. Voeding en drank stijgen.geebee schreef: ↑12 juni 2020, 22:39In theorie heb je natuurlijk gelijk Kriswel maar als je hier (of op gelijk welk ander forum) een tijdje langer zou hebben vertoefd (of dan ben je misschien al onder een andere nickname, dat is hier namelijk ook een hobby voor sommigen) dan zou je merken dat er in ieder onderwerp wordt afgeweken van het hoofdtopic, dat is nu eenmaal een forum ... en nu terug naar het hoofdonderwerp : wat heeft de beurs gedaan vandaag Kriswel ? En wat zal het maandag doen ? Altijd interessant om eens een mening te horen
+ 1
Ik denk dat de beurzen zich nu niet meer door Trump laten leiden maar door de gevolgen van de coronacrisis.
Yaris, denk dat Zermatt een pik op je heeft.
Als je de futures ziet, dan gaan we precies toch onmiddellijke dieperik in
80 man positief getest in Peking en schrikrespons van de Chinese overheid. Logisch dat er schrik is voor een 2e golf die ook opnieuw de grootste economiëen zou aantasten.
Vraag me af of ze eigenlijk al een 1ste golf hebben gehad in Peking, is binnen China toch altijd zeer beperkt gebleven tot Wuhan regio?
Dat de beurs zo graag overreageert is goed om telkens weer bevestigd te zien.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash