De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
De koers van Alibaba is vandaag al meer dan 6% gedaald door de opschorting van de IPO van Ant.
Het is onduidelijk hoe dit gaat evolueren.
En nu voor de uitslag van de US elections gekend is, een positie innemen doe ik met geen enkel aandeel.
Dat durf ik nu alleen met trackers die ik sowieso in portefeuille wil.
Dat kan ik niet zeggen van Alibaba.
Bij het indekken door het kopen van een lagere put 270 is de risk/reward dan weer te laag.
Het is onduidelijk hoe dit gaat evolueren.
En nu voor de uitslag van de US elections gekend is, een positie innemen doe ik met geen enkel aandeel.
Dat durf ik nu alleen met trackers die ik sowieso in portefeuille wil.
Dat kan ik niet zeggen van Alibaba.
Bij het indekken door het kopen van een lagere put 270 is de risk/reward dan weer te laag.
Laatst gewijzigd door anonymous9 op 3 november 2020, 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Ze gebruiken nu het 50 MA als weerstand, maar dan overmorgen heeft BABA zijn earnings.
Deze gaan bepalen wat de koers gaat doen, te samen met eventueel nieuws over al dan niet fraude in dat bedrijf waar BABA in zit. BABA zelf lijkt mij wel te vertrouwen.
Voorlopig is BABA nu op korte termijn volledig nieuwsgedreven: =Veel te veel risico.
Korte termijn target bereikt. De GAP is gedicht op de S&P met maar een paar pennies erboven.
Volgende weerstand is het 50 MA (bruine lijn). Wie weet gaan ze nog eens tot daar.
Alle breadth indicatoren (Vooral een enorm lage buy to sell ratio) en oscillatoren stonden oververkocht (zelfs de slecht werkende) en die laatste steun die ik hier beschreven had was intact gebleven. Dus tot dit tijdstip dan toch 100% Technische analyse gedreven. (zelf niet veel aan meegedaan deze keer, wegens nieuwsgedreven gevaar) Maar vanaf morgen zou dit wel eens nieuwsgedreven kunnen zijn.
Volgende weerstand is het 50 MA (bruine lijn). Wie weet gaan ze nog eens tot daar.
Alle breadth indicatoren (Vooral een enorm lage buy to sell ratio) en oscillatoren stonden oververkocht (zelfs de slecht werkende) en die laatste steun die ik hier beschreven had was intact gebleven. Dus tot dit tijdstip dan toch 100% Technische analyse gedreven. (zelf niet veel aan meegedaan deze keer, wegens nieuwsgedreven gevaar) Maar vanaf morgen zou dit wel eens nieuwsgedreven kunnen zijn.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Het ziet er naar uit dat Biden zal winnen. Trump voelt de bui al hangen en de futures stijgen!
Waaruit leid je dat af?
Graag een link?
De eerste exitpolls worden pas vanaf 01u00 verwacht.
En door al de stemmen per post zijn die sowieso amper betrouwbaar.
Dat de futures stijgen wil niets zeggen.
Vandaag stegen de beurzen ook al.
En uit 2016 weten we dat de markten er een paar uren over doen om het verkiezingsnieuws te verwerken en een richting te bepalen.
Graag een link?
De eerste exitpolls worden pas vanaf 01u00 verwacht.
En door al de stemmen per post zijn die sowieso amper betrouwbaar.
Dat de futures stijgen wil niets zeggen.
Vandaag stegen de beurzen ook al.
En uit 2016 weten we dat de markten er een paar uren over doen om het verkiezingsnieuws te verwerken en een richting te bepalen.
Ik volg wat Amerikaanse media en daar lijkt het alsof Biden al euforisch is en Trump zich verbergt. Trump zou ook geen overwinningsspeech voorbereid hebben.
Futures kleuren groen, als je kijkt naar de Belgische pers (Nieuwsblad en HLN) zie je vooral dat ze pro Biden zijn.
Vermoed dat Biden in het winnende kamp zit.
Futures kleuren groen, als je kijkt naar de Belgische pers (Nieuwsblad en HLN) zie je vooral dat ze pro Biden zijn.
Vermoed dat Biden in het winnende kamp zit.
De eerste stembureaus zijn gesloten, voorlopige uitslag (gedeeltelijke uitslag). De trend wijst op Joe Biden.
Het is over en uit voor Trump. Biden haalt de meeste kiesmannen binnen en wordt de nieuwe president al is het verschil miniem.
Beetje voorbarig lijkt me. Trump is op weg om swingstates Ohio, Florida & Texas te winnen...
Het ziet er zelfs naar uit dat Trump 'makkelijk' gaat winnen
Het ziet er zelfs naar uit dat Trump 'makkelijk' gaat winnen
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het zier er inderdaad goed uit voor Trump. Maar Kevva heeft een reputatie hoog te houden wat voorspellingen over de Amerikaanse presidentsverkiezingen betreft
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
In het begin neigde het allemaal naar Joe Biden. De eerste tendens was toch wel blauw hoor.
Maar Trump wint overtuigend. Momenteel ligt Joe Biden aan kop maar we hebben nog de Staten Nevada, Wisconsin, Georgia, Pennsylvania en North Carolina. En dat lijkt me rood te kleuren waardoor Trump daar nog heel wat kiesmannen binnen haalt.
We zullen zien, het kan inderdaad nog keihard richting Trump kantelen.
Maar Trump wint overtuigend. Momenteel ligt Joe Biden aan kop maar we hebben nog de Staten Nevada, Wisconsin, Georgia, Pennsylvania en North Carolina. En dat lijkt me rood te kleuren waardoor Trump daar nog heel wat kiesmannen binnen haalt.
We zullen zien, het kan inderdaad nog keihard richting Trump kantelen.
TRUMP
Dit kan nog meerdere dagen duren, gezien het tellen van de stemmen per post. Iedere staat heeft een eigen manier. Sommige doen het al vóór de verkiezingen, anderen erna.
En dan kunnen ze er nog over oneens geraken, herinner u Bush/Gore in 2000 in Florida.
En dan kunnen ze er nog over oneens geraken, herinner u Bush/Gore in 2000 in Florida.
Trump claimt nu al de overwinning.