De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
De beurs is juist 10% gestegen de laatste 2 weken.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Er moet echt eens een thread gemaakt worden voor technische analyse.
Hoort niet echt thuis in ‘De beurs vandaag’ en vervuild deze thread alleen maar.
Ik kan begrijpen dat het voor sommige interessant is om Dirk2’s post te lezen. Ik lees deze soms ook, maar wil zelf kunnen beslissen wanneer ik deze lees. Ik lees het meest deze thread voor het beursnieuws maar de laatste tijd gaat hetvoor 50% over TA.
Weet dat hier in het verleden ook pogingen voor waren maar werd nooit volgehouden.
Mods zouden er moeten op toezien.
Is geen bericht tegen TA maar een voorstel om deze thread terug over het beursnieuws te laten gaan.
Hoort niet echt thuis in ‘De beurs vandaag’ en vervuild deze thread alleen maar.
Ik kan begrijpen dat het voor sommige interessant is om Dirk2’s post te lezen. Ik lees deze soms ook, maar wil zelf kunnen beslissen wanneer ik deze lees. Ik lees het meest deze thread voor het beursnieuws maar de laatste tijd gaat hetvoor 50% over TA.
Weet dat hier in het verleden ook pogingen voor waren maar werd nooit volgehouden.
Mods zouden er moeten op toezien.
Is geen bericht tegen TA maar een voorstel om deze thread terug over het beursnieuws te laten gaan.
Portefeuille: IWDA, cash
Tja, er kan over gediscussieerd worden of Technische Signalen op de beurzen deel uitmaken van welk nieuws er die dag voor die beurzen belangrijk is of niet.
Maar ik kan me voorstellen dat mensen daar geen boodschap aan hebben. Net zoals anderen absoluut geen kaas hebben gegeten van FA en daar dus ook geen boodschap aan hebben.