De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Allez Yaris, heb je met kerstmis nog nooit een eenzame ( mag ook meervoud zijn) uitgenodigd? Mag ik dat schandalig vinden?
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Wij hebben met enkel het gezin kerstmis gevierd, en geskyped met de grootouders.
Volgens mij heeft 90 % van de mensen dat gedaan.
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
Ik overweeg om in ETF EQQQ, die de NASDAQ 100 volgt te stappen.
Heeft iemand een idee of deze enkel fysieke replicatie heeft? Om "goed te kunnen slapen" werk ik liever niet met swaps enz...
Heeft iemand een idee of deze enkel fysieke replicatie heeft? Om "goed te kunnen slapen" werk ik liever niet met swaps enz...
Ik dan toch niet, maar ik moet wel zeggen, het is wel rustig om op de weg te rijden na 24h00. Ge komt niet veel volk tegen.Charlesvdw schreef: ↑25 december 2020, 11:29 Wij hebben met enkel het gezin kerstmis gevierd, en geskyped met de grootouders.
Wat schrijft justetf.com over EQQQ ?
EQQQ is een vliegtuig.
En die stijgt en daalt al is zeker ?
Wij naar huis om 23:00 om mooi op tijd thuis te zijn, toch wel veel gerij...ChrisHuys schreef: ↑25 december 2020, 12:29Ik dan toch niet, maar ik moet wel zeggen, het is wel rustig om op de weg te rijden na 24h00. Ge komt niet veel volk tegen.Charlesvdw schreef: ↑25 december 2020, 11:29 Wij hebben met enkel het gezin kerstmis gevierd, en geskyped met de grootouders.
en veel mensen met gesloten gordijnen, en iedereen parkeert duidelijk verderop
Als je gelooft dat iedereen mooi thuis blijft, dan vang je denk ik een beetje :p
Bij Volkswagen zitten ze aan golf 8.
Ik weet niet, volgens de echte of de vervalste cijfers?
Volgens de vervalste cijfers 3de, maar de 4de is ook reeds gepland, om ons onder controle te houden.
copy paste and what???Weverke schreef: ↑22 december 2020, 21:26(CNN)It's like a low murmur just below the surface. "We don't know what he might do," says one officer in the Pentagon. "We are in strange times," says another officer. Some senior military officers are trying to steer clear of the White House for the next month, rather than be in the President Donald Trump's orbit.
With just some 30 days to go before the US military watches its current commander in chief leave office, there is growing anxiety in the ranks about what Trump might do in these remaining days. Will the President order some unexpected military action, such as a strike on Iran, or will he somehow draw the military into his efforts to overthrow the election results?
It's a troubling enough scenario that military leaders have taken the unusual step of publicly stating that they will not play a role in deciding an American election.
Vandaag zo eens een Beyond Meat burger gegeten. Ik weet niet of het bedrijf belegbaar is, maar de hamburger was dat alleszins.
Sterk product. Tot hiervoor vaak de incredible burger van Garden Gourmet / Nestle gegeten maar die van Beyond scoort vooral beter op vlak van vleesnamaak. Ik twijfel niet aan de sector, maar wel aan het winstpotentieel voor de voorlopers op lange termijn.
Sterk product. Tot hiervoor vaak de incredible burger van Garden Gourmet / Nestle gegeten maar die van Beyond scoort vooral beter op vlak van vleesnamaak. Ik twijfel niet aan de sector, maar wel aan het winstpotentieel voor de voorlopers op lange termijn.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Physical (Full replication)
https://www.justetf.com/en/etf-profile. ... 2#overview
https://www.justetf.com/en/etf-profile. ... 4#overview
De distributie versie(1e ref.)is gratis bij Degiro.nl
De Accumulerende versie (zie 2e ref) is niet (meer?) te koop bij Binck.be noch bij Degiro.nl.