De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Wat hebben ze niet gedaan wat ik voorspelde ? De Energie prijs blijft zorgwekkend hoog en ze doen niks om de inflatie aan te pakken om dat deze prijzen automatisch al zorgen voor minder vraag . Wat je binnen een 6 tal maanden zult zien aan de inflatie cijfers . Dus in mijn ogen loopt alles precies zoals ik zegde .VLblokpate schreef: ↑1 april 2022, 13:33"Ze" hebben niet gedaan wat Lop voorspelde. "Ze" hebben de inflatie niet aangepakt. "Ze" zijn ook minder geslepen dan Lop dacht. Ik heb daar nooit iets over gedacht. Ik doe niet mee met complottheorieën.VLblokpate schreef: ↑23 maart 2022, 07:19
Dat is op hele lange termijn.
Fabrieken, auto's, vrachtwagens, ... draaien, rijden nu op olie. En verwarmen met olie en gas. Je kunt er gras in doen, maar dat werkt enkel in Jommeke.
Wie zijn die ze?
Dit is regelrechte onzin.
Ook hier: wie zijn die ze?
FRANKFURT – Eurozone inflation surged to an all-time high of 7.5 percent in March, further intensifying the European Central Bank’s policy challenge as it seeks to fight spiraling prices without hurting growth.
For months, inflation has raced ahead of the ECB’s target and is now more than triple the 2 percent seen as guaranteeing price stability. In February, annual inflation stood at 5.9 percent.
“The war in Ukraine has exacerbated some recent price dynamics,” said Oxford Economics economist Maddalena Martini. “The eurozone flash inflation reading surprised once again to the upside and confirmed the further acceleration.”
Wat kunnen ze anders doen een veel hogere rente kan de economie niet dragen en de munt devalueren is nu ook niet meer zo simpel zoals met de Frank .
Vooruitkijken is geen twee weken é maar minimum 6 maand .
-
- Verbannen Gebruiker
Ik heb al 10 keer de vraag gesteld. Wie zijn "ze"? Hoe kunnen we begrijpen als je niet zegt wie "ze" zijn? De marsmannetjes? Een of andere sekte? Putin en zijn bende? Suske en Wiske?
En je zei eerder dat diezelfde "ze" geslepen zijn en al lang bezig waren de inflatie aan te pakken zonder dat we het merkten.
Ik snap niet dat jij 20 uur per week met beleggen bezig bent en niets weet, en de ene losse flodder na de ander afschiet.
En om je gezicht te proberen te redden ontken je alles wat je gezegd hebt.
Hoe rond kun je zijn wie controleert de inflatie ?VLblokpate schreef: ↑3 april 2022, 15:59Ik heb al 10 keer de vraag gesteld. Wie zijn "ze"? Hoe kunnen we begrijpen als je niet zegt wie "ze" zijn? De marsmannetjes? Een of andere sekte? Putin en zijn bende? Suske en Wiske?
En je zei eerder dat diezelfde "ze" geslepen zijn en al lang bezig waren de inflatie aan te pakken zonder dat we het merkten.
Ik snap niet dat jij 20 uur per week met beleggen bezig bent en niets weet, en de ene losse flodder na de ander afschiet.
En om je gezicht te proberen te redden ontken je alles wat je gezegd hebt.
Wie grijpt in ?
Wie kan ervoor zorgen dat volgende week de olie prijs met 20% daalt ?
Denk dat het toch niet zo moeilijk is om dit te begrijpen .
Als milieu de norm zou zijn zouden ze momenteel de olietankers niet naar de andere kant van de wereld laten varen onder het mom van een oorlog .
Ze willen dat de prijs hoog is zodat de vraag afkoelt en de inflatie daalt .
-
- Verbannen Gebruiker
Het is triestig. Je beweert dat je 20 uur per week met beleggen bezig bent. Ik hoop voor jou dat het niet waar is.lop schreef: ↑3 april 2022, 16:17 Hoe rond kun je zijn wie controleert de inflatie ?
Wie grijpt in ?
Als milieu de norm zou zijn zouden ze momenteel de olietankers niet naar de andere kant van de wereld laten varen onder het mom van een oorlog .
Ze, ze, ze, ze, ze, ze, .... doen dit, doen dat.
Weet je niet meer wat zeggen soms als je al zoiets moet postenVLblokpate schreef: ↑3 april 2022, 16:47Het is triestig. Je beweert dat je 20 uur per week met beleggen bezig bent. Ik hoop voor jou dat het niet waar is.lop schreef: ↑3 april 2022, 16:17 Hoe rond kun je zijn wie controleert de inflatie ?
Wie grijpt in ?
-
- Verbannen Gebruiker
Ik sta inderdaad perplex. Ik was de laatste hier die dacht dat je wist waarmee je bezig was.lop schreef: ↑3 april 2022, 16:54Weet je niet meer wat zeggen soms als je al zoiets moet postenVLblokpate schreef: ↑3 april 2022, 16:47
Het is triestig. Je beweert dat je 20 uur per week met beleggen bezig bent. Ik hoop voor jou dat het niet waar is.
horlogeke van 350 000,00 euro ook een goede belegging ?
https://www.richardmille.com/historical ... hronograph
overvallers zijn er in ieder geval gek op
Zo'n lelijk ding, daar wil je zelfs dood niet mee gevonden worden!paul schreef: ↑3 april 2022, 18:32 horlogeke van 350 000,00 euro ook een goede belegging ?
-
- Verbannen Gebruiker
Nog steeds geen antwoord op de vraag: wie zijn "ze"
Jij gelooft echt in complotten. Ik hoop dat je je beleggingen niet op die manier beheert, voor zover je echt beleggingen hebt.
lop schreef: ↑3 april 2022, 16:17 Hoe rond kun je zijn wie controleert de inflatie ?
Wie grijpt in ?
Knettergek.
Jij gelooft echt in complotten. Ik hoop dat je je beleggingen niet op die manier beheert, voor zover je echt beleggingen hebt.
Zou je op zo een ingewikkeld ding ook het uur kunnen aflezen ?Kevva schreef: ↑4 april 2022, 00:20Zo'n lelijk ding, daar wil je zelfs dood niet mee gevonden worden!paul schreef: ↑3 april 2022, 18:32 horlogeke van 350 000,00 euro ook een goede belegging ?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
-
- Verbannen Gebruiker
En nu:VLblokpate schreef: ↑28 maart 2022, 09:57En we beginnen de week met:VLblokpate schreef: ↑26 maart 2022, 07:29
We sluiten de week met:
OLO 10 jaar: 1,03%
US 10 jaar: 2,48%
Brent: 120
En de FED en de ECB moeten nog starten met reeksen renteverhogingen en afbouw balans. En was er ook geen dolgedraaide paljas die een heel land kapotschiet op 1600 km van ons bed?
De beurzen kijken immuun want TINA.
OLO 10 jaar: 1,065%
US 10 jaar: 2,51%
Brent: 116
En TINA op de beurzen
OLO 10 jaar: 1,16%
US 10 jaar: 2,54%
Brent: 108
En TINA op de beurzen
Wordline opgepikt aan 39€. Had ze liever in USD's aangekocht maar Bolero heeft die lijn niet open staan ...
Philippe Vlerick is wel ne straffe. Volg even mee:
Op 7 maart koopt hij 20.000 aandelen KBC voor 1.000.000 euro.
Op 29 maart (zogezegd) volgt de verkoop van die 20.000 aandelen voor 1.366.400 euro. (een horloge verdiend op 3 weken tijd!)
Wie is de koper? Zijn eigen investeringsmaatschappij.
Wanneer is die transactie gemeld? Gisteren, op 4 april.
Sinds de verkoop is KBC bijna 10% gezakt.
Conclusie: meneer Vlerick heeft op een handige manier belastingvrije meerwaarden gerealiseerd als privépersoon en steekt ze nu aan een veel hogere prijs in zijn vennootschap.
Wat zou de fiscus hier eigenlijk van zeggen? Normaal beheer van privévermogen? Hij verkoopt binnen de maand. Aan zichzelf...
De meerwaarden probeert hij privé te realiseren en de minwaarden zijn voor de vennootschap.
Op 7 maart koopt hij 20.000 aandelen KBC voor 1.000.000 euro.
Op 29 maart (zogezegd) volgt de verkoop van die 20.000 aandelen voor 1.366.400 euro. (een horloge verdiend op 3 weken tijd!)
Wie is de koper? Zijn eigen investeringsmaatschappij.
Wanneer is die transactie gemeld? Gisteren, op 4 april.
Sinds de verkoop is KBC bijna 10% gezakt.
Conclusie: meneer Vlerick heeft op een handige manier belastingvrije meerwaarden gerealiseerd als privépersoon en steekt ze nu aan een veel hogere prijs in zijn vennootschap.
Wat zou de fiscus hier eigenlijk van zeggen? Normaal beheer van privévermogen? Hij verkoopt binnen de maand. Aan zichzelf...
De meerwaarden probeert hij privé te realiseren en de minwaarden zijn voor de vennootschap.
De brave man heeft wel al 2x beurstaks betaald ... Maar dat zal een controleur toch wat aan de lage kant vinden op deze transactie. Wel leuk om volgen altijd.