De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
1. Turkije wordt uit de NAVO gezet. Turkije en de NAVO hebben elkaar nodig.
2. China valt Taiwan binnen. In 2025 misschien, nog niet in 2023. Europa en de VS dreigen met sancties maar doen toch niks bij ander inzien, buiten een boze brief sturen aangetekend via Bpost. Dat dacht Poetin ook toen hij Oekraïne binnenviel.
3. ...
4. ...
5. Trump ziet af van zijn kandidatuur als president. Hij zou wel zot zijn (dat is hij ook, maar niet zó zot).
2. China valt Taiwan binnen. In 2025 misschien, nog niet in 2023. Europa en de VS dreigen met sancties maar doen toch niks bij ander inzien, buiten een boze brief sturen aangetekend via Bpost. Dat dacht Poetin ook toen hij Oekraïne binnenviel.
3. ...
4. ...
5. Trump ziet af van zijn kandidatuur als president. Hij zou wel zot zijn (dat is hij ook, maar niet zó zot).
En dit hier allemaal naar aanleiding van de voorspellingen van Saxo bank.
Zouden die Saxo- heren zich beter niet bezighouden met hun eigen zaken en hun eigen problemen oplossen.
Bekijk eens het draadje "ervaringen met Saxo bank"! 23 pagina's vol met kommer en kwel van hun klanten,al vele maanden lang,waar klaarblijkelijk niks aan gedaan wordt!
Mijn voorspelling(in saxo-stijl) 2023:
Saxo bank in de problemen door aanhoudende leegloop van klanten...
Zouden die Saxo- heren zich beter niet bezighouden met hun eigen zaken en hun eigen problemen oplossen.
Bekijk eens het draadje "ervaringen met Saxo bank"! 23 pagina's vol met kommer en kwel van hun klanten,al vele maanden lang,waar klaarblijkelijk niks aan gedaan wordt!
Deel van Degiro zal naar Saxo gaan en omgekeerd, soort van annihilatie reactie
Of zitten we al op het punt dat de gewone man de handdoek massaal in de ring gooit, dan is het hoog tijd om vol in te stappen. Ik passeer vrijdag in ieder geval zwaar langs de kassa, als mijn puts aflopen, en aan de koers nu te zien ziet dat er zeer waarschijnlijk uit. Hopelijk zit de FED morgen ook nog mee.
Of zitten we al op het punt dat de gewone man de handdoek massaal in de ring gooit, dan is het hoog tijd om vol in te stappen. Ik passeer vrijdag in ieder geval zwaar langs de kassa, als mijn puts aflopen, en aan de koers nu te zien ziet dat er zeer waarschijnlijk uit. Hopelijk zit de FED morgen ook nog mee.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
We weten meteen ook waar de prioriteiten van Saxo liggen en waar hun medewerkers zich mee bezig houden.Divi schreef: ↑13 december 2022, 13:07 En dit hier allemaal naar aanleiding van de voorspellingen van Saxo bank.
wat is het probleem eigenlijk met Degiro.
Zie het niet echt duidelijk in de thread staan, ofwel kijk ik er over.
Zie het niet echt duidelijk in de thread staan, ofwel kijk ik er over.
Dat is een compleet andere afdeling. Laat het uit dat die de problemen met het beursplatform proberen op te lossen, tenzij je wil bewijzen dat het altijd erger kan.
Allez, waar blijft die kerstrally?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Als je zelf geen probleem ziet, dan is er ook geen probleem.
Anders kan je eventueel hier wat inspiratie opdoen: waarschuwing-voor-klanten-van-degiro-t2 ... ro#p447672
En misschien (indien nodig) daar verder reageren, want dat heeft verder weinig met dit topic te maken.
Ik wil een rally voor Kerstmis!
Ik wil een beurskrach voor Kerstmis!
Dan kan ik meer beleggen volgens mijn model
Dan kan ik meer beleggen volgens mijn model
Mss laat uw model wel toe om wat Worldline in te slaan. Hebben een serieuze tik gekregen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: