De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik heb destijds Northrop-Grumman gekocht, omdat ik absoluut geen blootstelling wou hebben aan burgerluchtvaart.
En dat heb je wel bij Lockheed Martin.
En dat heb je wel bij Lockheed Martin.
- Vincent2018
- Full Member
aiaiaiai.... TA-35 Index verliest 5%
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
Daarop heeft het natuurlijk wel invloed
als het al daar maar 5% is, dan zal het nog minder zijn voor de rest
als het al daar maar 5% is, dan zal het nog minder zijn voor de rest
Wat is een daling van 5% als je land aangevallen wordt? Als China raketten op de VS zou afvuren, de Nasdaq zou wel met meer dan 5% dalen.
Saudi Stock Exchange (Tadawul) zakt maar 1,5%. Zal morgen niet meer dan 1% dalen.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik ben er toch niet gerust in. Gaat Iran toestaan dat Israël nu Gaza bombardeert? En gaat US toestaan dat Iran zich moeit?
Dat kan heel snel escaleren.
Dat kan heel snel escaleren.
Iran is achter de schermen actief maar zal niet openlijk een oorlog beginnen. Iran is geen partij voor Israël en de VS.
Jawel hoor, ik bezit aswc (future of defense) die aangekocht werd op xetra vanuit bolero.
Het is nagelnieuw en heeft maar onlangs zijn KID toegewezen gekregen en is dus maar pas verhandelbaar geworden.
Het is ook te vinden als 'nato' op andere markten, een woordspeling maar ook de strategie van deze tracker; het bevat een korf aandelen van defensie industrie en cyberdefense uit nato landen of landen met nato affiniteit.
- Vincent2018
- Full Member
TASE -8% https://finance.yahoo.com/quote/TASE.TA/
Israel and Hamas conflict escalates, threatening new Middle East War https://au.investing.com/news/world-new ... ar-2994886
Israel and Hamas conflict escalates, threatening new Middle East War https://au.investing.com/news/world-new ... ar-2994886
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
"ik ben lief voor mijn medebeleggers, ik koop als iedereen ze weg doet en verkoop als ze die allemaal willen hebben"
De futures op de Amerikaanse beurzen staan gemiddeld maar 0,70% in het rood hoor.
Die zoals jij noemt ' losgeslagen veredelde boeren' zijn murw geslagen palestijnen van wie Nethanyahu het laatste toekomstperspectief afnam.
De acties van Hamas keur ik af maar ik kan wel begrijpen waarom ze zijn ontstaan.
Net zoals de VS tegen de Taliban. Het sterkste leger ter wereld met de modernste wapens tegen mannen op sandalen en met kalashnikovs. Wie heeft er ook weer gewonnen?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Die boeren staan niet alleen. Libanon, Iran, ...