De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Tijd voor een trackertje ??
Ik hoop dat de Amerikaanse renteverhoging er toch komt in september.. Zoals Yaris zegt is die onzekerheid over de datum echt niet gewenst. En het lijkt me vreemd om het uit te stellen omwille van (de ongerustheid over) China.
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Blijkbaar zal het weder een rood dagje worden ...
Er komen stilaan weer een "tankbeurt" in zicht voor mij.
Er komen stilaan weer een "tankbeurt" in zicht voor mij.
Nikkei : - 4,55 %
Nu is het toch echt een overdreven reactie aan het worden... Ik verwacht PERSOONLIJK spoedig een stevige bounce want fundamenteel is dit nergens op gebaseerd.
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Mijn visie op financieel bewustzijn en inzichten voor wie overweegt te gaan beleggen lees je in m'n online boek: derustigebelegger.be
Nu is mijn jaarwinst helemaal weg. Het zag er allemaal zo mooi uit in april.
Dit bewijst nogmaals mijn stelling die ik gisterenavond poneerde in een ander topic.Yaris schreef:Nu is mijn jaarwinst helemaal weg. Het zag er allemaal zo mooi uit in april.
... en dit is pas het prille begin.
Boer, pas op je ganzen!
Die daling is een koopkans maar de vraag is wanneer we moeten bijkopen? Vandaag is misschien nog te vroeg. Maar als we de markten eerst weer opnieuw willen zien stijgen om zeker te zijn dat de correctie voorbij is maken we niet ten volle gebruik van de opportuniteit.
Wie op een bounce wacht, kan eventueel gradueel instappen.
Rustige belegger: voornamelijk wijd gespreide fondsen, holdings en ETF's, buy & hold.
en wat kopen jullie dan zoal?
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Enkel zorgen om niet teveel blootgesteld te zijn aan de groeimarkten als je niet wilt deelnemen aan de rollercoaster ...
Sofina staat hier nog op het lijstje om bij te tanken maar vrees een beetje het India-effect in hun portefeuille om er al meteen op te springen.
Sofina staat hier nog op het lijstje om bij te tanken maar vrees een beetje het India-effect in hun portefeuille om er al meteen op te springen.
Als ik naar de grafiek op 10j kijk van Sofina, staat die toch vrij hoog...
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Idd ... Maar op 10j is hun port toch ook wat verandert.
Met wat bokkensprongen zoals de laatste tijd hoop ik nog eens bij te tanken aan een in mijn ogen gunstig prijsje.
Hoop de 95 nog eens te halen ... Om nadien op langer termijn verder te stijgen.
(Mens mag al eens dromen hè)
Met wat bokkensprongen zoals de laatste tijd hoop ik nog eens bij te tanken aan een in mijn ogen gunstig prijsje.
Hoop de 95 nog eens te halen ... Om nadien op langer termijn verder te stijgen.
(Mens mag al eens dromen hè)
SOF gaat in 10 jaar van €65.70 naar €102, zijnde 4.50% per jaar. Dus niet uitzonderlijk hoog. Dit is dus een optische illusie.MeOnline schreef:Als ik naar de grafiek op 10j kijk van Sofina, staat die toch vrij hoog...
Combinatie van marktorders en stoplosses vandaag bij sommige aandelen. Picanol even meer dan 11% onderuit
Morgen halfjaarresultaten van Tessenderlo en Picanol btw.
Zullen naar verwachting zeer goed zijn.

Morgen halfjaarresultaten van Tessenderlo en Picanol btw.
Zullen naar verwachting zeer goed zijn.
72% aandelen, 17% obligaties, 11% cash