De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik stal hier al op -20% sinds begin dit jaar. Wat een slagveld. En dan nog zeggen dat ik dik in de winst sta met mijn goud. Ik ben wel te vroeg ingestapt in olie en biotech en een beetje verbrand maar gelukkig hebben we geduld. We hebben dit nog meegemaakt...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wedden dat dit enkel gebeurt als iemand er de beheerder attent op maakt?Yaris schreef:Wedden dat die cartoon er straks niet meer staat? (auteursrechten)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Is hier iemand die speculatietaks betaald of houd iedereen zijn aandelen langer als 6 maand bij
Kijk eens aan, het zou nog kunnen dat Wall Street de dag met winst gaat afsluiten
Laatst gewijzigd door AJBS op 9 februari 2016, 22:11, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het is nog vroeg om dat te roepen maar Obama geeft alvast een goed zetje met de uitgaven voor de begroting met 5% te laten stijgen.
Ik dacht dat ze jaarlijks nu al zo'n ferm tekort hadden om er dan nog eens 5% bovenop te doen, maar ja, achter hem zijn het andere.
Obama gaat in zijn 2 termijnen een serieuze stalactiet op de grafiek achterlaten.
Ik dacht dat ze jaarlijks nu al zo'n ferm tekort hadden om er dan nog eens 5% bovenop te doen, maar ja, achter hem zijn het andere.
Obama gaat in zijn 2 termijnen een serieuze stalactiet op de grafiek achterlaten.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Nikkei weer geopend met -2.50%.
Europe, fasten your seatbelts.
En hoe ze het klaar spelen, ik weet het niet, maar elke nacht krijgen ze daar op CNBC 'n pippo op het scherm die komt verkondigen dat het ' a moment to buy' is ...
En hoe ze het klaar spelen, ik weet het niet, maar elke nacht krijgen ze daar op CNBC 'n pippo op het scherm die komt verkondigen dat het ' a moment to buy' is ...
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Ik hou minstens 6 mnd bij.mikel schreef:Is hier iemand die speculatietaks betaald of houd iedereen zijn aandelen langer als 6 maand bij
Heb trouwens alleen nog maar bijgekocht van iets dat ik minstens tot 2020 wil bijhouden of langer.
Last van slapeloze nachten?Spruitekop schreef:Nikkei weer geopend met -2.50%.
Waar blijft die IPO van HelloFresh eigenlijk, dat zou pas een koopje geweest zijn.
De Nikkei volgt eerder de Westerse beurzen dan omgekeerd.Spruitekop schreef:Nikkei weer geopend met -2.50%.
Zo zie je maar hoe goed de speculatietaks zijn werk doetnickname schreef:Ik hou minstens 6 mnd bij.mikel schreef:Is hier iemand die speculatietaks betaald of houd iedereen zijn aandelen langer als 6 maand bij
Heb trouwens alleen nog maar bijgekocht van iets dat ik minstens tot 2020 wil bijhouden of langer.
Maar uiteindelijk ontkom je daar toch niet aan, taxeren zullen ze het, desnoods onder de vorm van successierechten.
Zonder dat je de prijs weet?NoHedge schreef:Waar blijft die IPO van HelloFresh eigenlijk, dat zou pas een koopje geweest zijn.
De familie achter AB Inbev zit daar ook achter btw.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Zal wel Sanders worden. Zou een goede zaak zijn.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Ah ja, ge kent de waardering, de omzet en je weet dat ze geen winst maken, volgens de huidige norm is dat toch een koopje.reteiP schreef:Zonder dat je de prijs weet?NoHedge schreef:Waar blijft die IPO van HelloFresh eigenlijk, dat zou pas een koopje geweest zijn.
De familie achter AB Inbev zit daar ook achter btw.
Ja wie weet, zijn slogan is "real change" misschien geloven die cola zuipende burgerwreters het nog ook !reteiP schreef:Zal wel Sanders worden. Zou een goede zaak zijn.