De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Verwachten we licht herstel vandaag vooraleer we later deze week verder naar beneden gaan?
Topictitel misschien beter veranderen in "De verzuring vandaag"
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Ik verwacht licht herstel, misschien dat we de 3300 gaan opzoeken zelfs om dit jaar niet meer over te geraken.
-
- VIP member
- Contacteer:
Gisteren gelezen: Duitsers waren tot vorig jaar huiverig voor aandelen. De stijging in '15 heeft hen toch aangezet om in te stappen. Nu ze goed en wel voorzien zijn merken ze tot hun verbijstering dat de beurs weer zakt en ze eigenlijk zouden moeten verkopen. Mij niet gezien zeggen ze dan. Pas als hun verliezen zeer groot worden zullen ze verkopen. Enfin, het klassieke verhaal dat verklaart waarom paniek (voorlopig) uitblijft.AJBS schreef:Verwachten we licht herstel vandaag vooraleer we later deze week verder naar beneden gaan?
Toch tragisch, die Duitsers ...
http://www.welt.de/finanzen/article1520 ... -Zeit.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Met zoveel goud in huis zou jij ook wakker liggen. Hopelijk heeft hij het nodige (illegale) wapentuig in huisJhn schreef:Last van slapeloze nachten?Spruitekop schreef:Nikkei weer geopend met -2.50%.
Europe, fasten your seatbelts.
En hoe ze het klaar spelen, ik weet het niet, maar elke nacht krijgen ze daar op CNBC 'n pippo op het scherm die komt verkondigen dat het ' a moment to buy' is ...
-
- Newbie
Verschrikkelijk toch de sensuur op dit forum, account geblokkeerd ZONDER ENIGE UITLEG. De zoveelste keer.
Dus waarschijnlijk ook mijn IP geblokkeerd na deze boodschap. Die ook weer verwijderd zal worden.
De beheerder is te goed maatjes met de banksters precies.
Groeten,
NoHedge
Dus waarschijnlijk ook mijn IP geblokkeerd na deze boodschap. Die ook weer verwijderd zal worden.
De beheerder is te goed maatjes met de banksters precies.
Groeten,
NoHedge
Waarom verschiet ik daar niet van, NoHedge? Je was meer aan het spammen dan wat anders de laatste tijd.
Je mag/moet voor je eigen mening uitkomen, maar bij u leek het meer op een driloefening.
Je mag/moet voor je eigen mening uitkomen, maar bij u leek het meer op een driloefening.
-
- Newbie
Vreemde redenering, je mag je mening zeggen, maar niet te veel. Mijn mening wordt gewoon gecensureerd.
ik heb ook een menig, alleen voel ik (en vele andere) niet de noodzaak om dat hier 10 keer per dag te delen en de dag erna nog eens en nog eens.
uw punt is duidelijk, prima, top, fijn ... kunnen we nu gewoon weer verder
uw punt is duidelijk, prima, top, fijn ... kunnen we nu gewoon weer verder
-
- Newbie
ok, maar zeg dan achteraf niet "Wir haben es nicht gewusst"
-
- VIP member
- Contacteer:
Spaargids wordt geteisterd door de onnozelste onderwerpen die de aandacht afleiden van het beleggen. Deze humbug heeft vermoedelijk hier reeds veel lezers weggejaagd en er wordt niet tegen opgetreden. Vind de berichten van Nohedge anderzijds volledig ad hoc (aandelen >< goud).
(Begrijp weliswaar heel goed de verzuring van sommigen: ongelijk krijgen is nooit prettig).
(Begrijp weliswaar heel goed de verzuring van sommigen: ongelijk krijgen is nooit prettig).
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het is te zien hoe mijn werk/slaap-patroon valt hé. Niet iedereen is een doorslagje van jezelf.Jhn schreef:Last van slapeloze nachten?
Bedankt voor de totaal niets-afdoende randopmerkingen Jhn en voor de verzuurde reactie van JW1 daarop.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 10 februari 2016, 14:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
-
- VIP member
- Contacteer:
Naar verluidt zou de ECB de aandelen van o.a. DB gewoon opkopen ??
http://www.zerohedge.com/news/2016-02-1 ... ank-shares" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.zerohedge.com/news/2016-02-1 ... ank-shares" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Newbie
Had eerder al ergens gelezen dat het IMF eventueel zou ingrijpen. Maar of dit nu goed is voor het vertrouwen...
Goud zou boven de 1200$ moeten geraken en blijven, dan pas kunnen we van een echt bull markt spreken.
De TIJD: Europa onderzoekt gesjoemel met obligaties (1500 miljard).
Goud zou boven de 1200$ moeten geraken en blijven, dan pas kunnen we van een echt bull markt spreken.
De TIJD: Europa onderzoekt gesjoemel met obligaties (1500 miljard).
Daar was absoluut niets verzuurd aanSpruitekop schreef:de verzuurde reactie van JW1