De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Beste,pheprihest schreef:Verschrikkelijk toch de sensuur op dit forum, account geblokkeerd ZONDER ENIGE UITLEG. De zoveelste keer.
Dus waarschijnlijk ook mijn IP geblokkeerd na deze boodschap. Die ook weer verwijderd zal worden.
De beheerder is te goed maatjes met de banksters precies.
Groeten,
NoHedge
U krijgt sinds de blokkering een melding dat u mij moet contacteren, kan u dit doen op kristof.depaepe[at]spaargids[punt]be
graag on topic iedereen en geen ongepaste beschuldigingen
Bedankt om de nieuwe account ook te blokkeren webmaster.
NoHedge
NoHedge
Niemand die zegt wat ik moet doen.
NoHedge
NoHedge
-
- VIP member
- Contacteer:
'Men' wil dus baar geld uitbannen en giraal geld ontmoedigen.
Zie als mogelijke 'veilige havens' voor ons geld tot we het nodig hebben:
- rekeningen in vreemde valuta
- goud in al zijn vormen (goudprijs sterk omhoog sedert bekend worden plannen negatieve rente door ECB)
Maar hoe zal Empire op deze vluchtroutes reageren ?
ps Hoe denken bepaalde Spaargidsers over 'spaarboekje van - 0,05% vast + (-0,10%) getrouwheidspremie ' ? Verandering van spijs doet eten luidt het gezegde.
Zie als mogelijke 'veilige havens' voor ons geld tot we het nodig hebben:
- rekeningen in vreemde valuta
- goud in al zijn vormen (goudprijs sterk omhoog sedert bekend worden plannen negatieve rente door ECB)
Maar hoe zal Empire op deze vluchtroutes reageren ?
ps Hoe denken bepaalde Spaargidsers over 'spaarboekje van - 0,05% vast + (-0,10%) getrouwheidspremie ' ? Verandering van spijs doet eten luidt het gezegde.
-
- Newbie
En welke valuta zou dat dan moeten zijn ?
RUB, ZAR ?
NoHedge
RUB, ZAR ?
NoHedge
-
- VIP member
- Contacteer:
HUF ? GBP ?
CAD en NOK nog te vroeg, maar als ieder uit de EUR weg wil en de EU evt. in gevaar komt kan de toestand snel veranderen.
ps Er moet tegenwoordig achter de schermen wat gaande zijn. Zo was er vorige week een ontmoeting tussen Jens Weidmann en BDF over 'algemene zaken'. Sommigen spreken van 'een laatste poging om de EU te redden' (aankoop DB door ECB ?)
CAD en NOK nog te vroeg, maar als ieder uit de EUR weg wil en de EU evt. in gevaar komt kan de toestand snel veranderen.
ps Er moet tegenwoordig achter de schermen wat gaande zijn. Zo was er vorige week een ontmoeting tussen Jens Weidmann en BDF over 'algemene zaken'. Sommigen spreken van 'een laatste poging om de EU te redden' (aankoop DB door ECB ?)
Laatst gewijzigd door Leemans-broertje op 10 februari 2016, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Het GBP heeft er toch ook een duik(je) van 10% opzitten ... Ideaal moment om enkele zaken in die munt op te pikken, of niet?
Spaargids wordt de laatste tijd overspoeld met vragen als aandeel x of fonds y of munt z is zoveel procent gedaald, nu instappen of niet? Hoe kunnen wij dat nou weten?
@ Yaris: Mijn post was niet echt een vraag. Ik twijfel gewoon om wat GBP bij te kopen. Heb straks een grote aankoop te doen in GBP. Die kost me nu zo'n 10% minder dan 3 maanden geleden ... Daarom:
-
- Newbie
Harry Markopolos Warns Of Three New Ponzi Schemes; Including One “Bigger Than Maddoff”
Madoff in't kwadraat op komst ?
NoHedge
Madoff in't kwadraat op komst ?
NoHedge
Hoe herken je een goudkever wanneer hij het niet over goud heeft? Als hij herhaaldelijk vol vreugde het einde van de wereld aankondigt.
-
- Newbie
Kan jij mij aangeven waar ik hier op het forum in eender welk draadje het einde van de wereld verkondig ?Yaris schreef:Hoe herken je een goudkever wanneer hij het niet over goud heeft? Als hij herhaaldelijk vol vreugde het einde van de wereld aankondigt.
btw: die Harry Markopolos had reeds in 2000 het Madoff ponzi spel gerapporteerd aan de SEC.
-
- Newbie
Elektriciteit was nog nooit zo duur maar biomassa centrales moeten sluiten ... omdat de elektriciteit te goedkoop is.
Welkom in de wondere wereld van hedendaagse economie.
Welkom in de wondere wereld van hedendaagse economie.
NoHedge, kerel, heb jij enig idee hoe irritant jij bent?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
On topic: GS ziet olieprijs (WTI) naar $20 gaan.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!