De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
DB geraakt nu zelfs amper in het groen, lijkt me een goede short hier (wel met korte stop dan).
De master himself gebruikt in feite ook voornamelijk steun en weerstand :
Zie Vimeo Martin Armstrong FAQ
Zelf gebruik ik een tevens een eigen geschreven indicator op Sierra Charts (c++), die tekent (clusters) van steunlijnen en weerstand, met data uit verleden en rekening houdend met volume. Het is soms verbazend om te zien hoe we soms exact bouncen op deze lijnen.
Het interessante is dat je keuzes kan maken daar waar bv grote vrij zones zijn, dan heb je een doel om naartoe te gaan na doorbreken van steun of weerstand. Als je in een clusterzone zit handel je gewoon best niet.
Soms zit je natuurlijk in maagdelijk terrein, dan is het ook maar gissen hoeveel hoger we gaan.
Nieuws kan natuurlijk de bepalende factor zijn of we door een weerstand of steun zijn.
Zie Vimeo Martin Armstrong FAQ
Zelf gebruik ik een tevens een eigen geschreven indicator op Sierra Charts (c++), die tekent (clusters) van steunlijnen en weerstand, met data uit verleden en rekening houdend met volume. Het is soms verbazend om te zien hoe we soms exact bouncen op deze lijnen.
Het interessante is dat je keuzes kan maken daar waar bv grote vrij zones zijn, dan heb je een doel om naartoe te gaan na doorbreken van steun of weerstand. Als je in een clusterzone zit handel je gewoon best niet.
Soms zit je natuurlijk in maagdelijk terrein, dan is het ook maar gissen hoeveel hoger we gaan.
Nieuws kan natuurlijk de bepalende factor zijn of we door een weerstand of steun zijn.
En wat is uw voorspelling voor de nabije toekomst dan?
Ik gebruik een kompas en kaart (gemaakt van data uit het verleden) om mijn orders te plaatsen, altijd beter dan blind rond te lopen.
De beurs voorspellen kan niemand.
Waarom is elke post van u dan een voorspelling waar we naartoe gaan?su6988 schreef:Ik gebruik een kompas en kaart (gemaakt van data uit het verleden) om mijn orders te plaatsen, altijd beter dan blind rond te lopen.
Als Paul D'Hoore een aandelen tip geeft is dat dan ook een voorspelling ?
De roter montag was toch niet ver af van de black monday
Over welk "rood" heb je het, NoHedge? Uw goud?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Omdat je nu toch off-topic gaat. Goud blijft zijn kleur behouden.
We zouden daar écht nog één keer goed omlaag moeten gaan, een echte sell-off tot $900-$800 of zelfs $700/Oz.
DAT is wat goud nodig heeft om daarna goed op te veren naar een nieuwe ATH.
We zouden daar écht nog één keer goed omlaag moeten gaan, een echte sell-off tot $900-$800 of zelfs $700/Oz.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Er moet altijd een beetje koper in zitten.pukkie007 schreef:Over welk "rood" heb je het, NoHedge? Uw goud?
Ik wilde het helemaal niet weer de goud-toer op gaan. Maar zie jij nog ergens anders rood op de tabellen vandaag?
Het kan natuurlijk ook dat NoHedge zichzelf aan het vast rijden is met al zijn nick's en posts ...
Het kan natuurlijk ook dat NoHedge zichzelf aan het vast rijden is met al zijn nick's en posts ...
Spruitekop schreef:Omdat je nu toch off-topic gaat. Goud blijft zijn kleur behouden.
Dat zijn allemaal theorien die vroeger van toepassing waren, en die vroeger min of meer klopten.
De waarheid is, dat alles in waarde daalt -of dat nu goud of suiker is- en dat dat de volgende 25 jaren alleen nog slechter wordt!
Dat is natuurlijk een van de redenen waarom de goudmaniakken zo dol zijn op goud, de kleur. Zeer rationeel... Als het zwart was geweest dan stond het nu aan $100 ipv $1200. Goudmaniakken associëren zichzelf graag met goud omdat ze het o.a. associëren met magie, geheimzinnigheid, schittering, rijkdom en superioriteit. Daarom o.a. dat het een kolossale zeepbel is.Spruitekop schreef:Goud blijft zijn kleur behouden.
Aandelenportefeuille netto met 1296% gestegen sinds opstart in Nov '08. YTD bruto excl dividenden: +7,8% (tem 31 dec '24)
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Momenteel: 29% Rapid7, IVU, WTW; 71% cash
Als de forumbeheerder geen kritiek kan verdragen en mijn accounts steeds blokkeert, dan heb ik geen andere keuze.
Goud is voor mij een ZEER lange (zeker naar huidige normen) termijn belegging, verzekering en.... De prijzen waar ik mijn eerste kilo's aan gekocht heb zie je nooit meer terug, al zeker niet in euro nominatie.
Goud is voor mij een ZEER lange (zeker naar huidige normen) termijn belegging, verzekering en.... De prijzen waar ik mijn eerste kilo's aan gekocht heb zie je nooit meer terug, al zeker niet in euro nominatie.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
De dag dat sporters jarenlang gaan trainen om één aandeel BMW te krijgen gaan we nooit meemaken, elke dag verleggen duizenden topsporters hun grenzen voor 'n selectie om ooit te mogen meedingen naar een gouden medaille, die max. slechts 6 gram goud bevat.gpv1 schreef:Goudmaniakken associëren zichzelf graag met goud omdat ze het o.a. associëren met magie, geheimzinnigheid, schittering, rijkdom en superioriteit. Daarom o.a. dat het een kolossale zeepbel is.
Niemand die zijn medaille bij de goudboer binnen geeft à 130€. Dat is de magie.
Laatst gewijzigd door Spruitekop op 15 februari 2016, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.