De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Winst Picanol 2015 tov 2014 : +63%
Winst Tessenderlo 2015 tov 2014 : +55%
Voor de Zweden onder ons: Tack Tack!
Winst Tessenderlo 2015 tov 2014 : +55%
Voor de Zweden onder ons: Tack Tack!
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Beste post die ik al gelezen heb van onze vriend die duidelijk aandacht tekort heeft in het echte leven. Zijn "eerste kilo's" goud zo goedkoop kunnen kopen, zijn leventje is toch zo fantastisch, laat ons allemaal jaloers zijn ... jij bent misschien één van de deelnemers uit The Sky is the Limit ?su6988 schreef:Ik denk dat er hier veel zijn die maar al te graag zouden willen ruilen met mijn levenpukkie007 schreef:Get a life, dude.
Nohedge of su, voor mij is het gewoon één persoon meer op mijn negeerlijst. Zou die vol kunnen geraken ?
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Ja jij moet zeker een boeiend leven hebben. Continu opsporen van negatieve berichten over de beurs, voortdurend rondhangen op het forum en top of the bil de ene nickname na de andere aanmaken omdat iedereen jouw schrijfsels kotsbeu is.su6988 schreef:
Ik denk dat er hier veel zijn die maar al te graag zouden willen ruilen met mijn leven
Wat een leven he.
Laatst gewijzigd door laeka op 16 februari 2016, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Die kerel is stilaan rijp voor het gesticht, als je het mij vraagt. Wat een leven
DB short gaat lekker, de lozers er uit pikken is natuurlijk ook makkelijker.
En hoe gaat het met deze short?gwwxscwnso schreef:RR hard omhoog op weinig volume, lijkt me eerder een short gelegenheid.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Nu we het toch over goud hebben, de vrouwtjes houden er ook van, het maakt hen gelukkig en u ook.derocker schreef:Zijn "eerste kilo's" goud zo goedkoop kunnen kopen
Ziet er nog steeds top uit.reteiP schreef:En hoe gaat het met deze short?gwwxscwnso schreef:RR hard omhoog op weinig volume, lijkt me eerder een short gelegenheid.
Mooi naast de kwestie geantwoord...su6988 schreef:Wie begint er hier eigenlijk steeds over goud ? Niet de goudkevers zo te zien. Als je er niks van begrijpt koop je gewoon geen, simpel.
Volgens mij is het niet goud dat jouw gelukkig maakt, maar serieus goeie pillen. Misschien heb ik toch nog reden om jaloers te zijn op jouw ...su6988 schreef:Nu we het toch over goud hebben, de vrouwtjes houden er ook van, het maakt hen gelukkig en u ook.derocker schreef:Zijn "eerste kilo's" goud zo goedkoop kunnen kopen
"The man who begins to speculate in stocks with the intention of making a fortune usually goes broke, wheras the man who trades with a view of getting good interest on his money sometimes gets rich". - Charles Henry Dow
Man man, wat een verzuurde reacties allemaal en dan zeggen dat goudkevers pessimisten zijn.
Morgen positivisme: ageas en wdp
Hop, terug in +.
Goed cool gebleven nicky
Goed cool gebleven nicky
Verbaast me eerlijk gezegd een beetje dat we in het groen staan vandaag, zelfs geen lichtgroen. Thans geen beduidend positief nieuws, of vergis ik me ?
Lange tijd geleden dat geen nieuws nog eens als positief werd beschouwd. Nog veel te vroeg om iets te zeggen, maar ik zie dit als een goed teken, tenzij ik iets gemist heb.
Lange tijd geleden dat geen nieuws nog eens als positief werd beschouwd. Nog veel te vroeg om iets te zeggen, maar ik zie dit als een goed teken, tenzij ik iets gemist heb.
Zien jullie nog dalingen in het verschiet? Ik moet mijn pensioensparen nog storten en mijn fondsen nog aankopen. Beurzen stijgen superhard de laatste dagen.