De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Ik kwam zojuist Mark Peeters tegen in Leuven en hij wist me te vertellen dat op 9/11 de beurs de dieperik in zal gaan
Ik heb gesproken met Mark Eyskens en volgens hem zou het al moeten gebeurd zijn op 11 september.
Niet alleen de beurs zal crashen trouwens... "Zoals het Russische communisme ineenstortte op 9-11-1989, zo ook zal het Amerikaanse capitalisme crashen op 9-11-2016". Bij deze is iedereen op de hoogte.
Mark Peeters
Ik ben dol op die kerel. Zulke mensen moesten meer op TV komen. In een bepaalde categorie van uitzending natuurlijk...
Ik ben dol op die kerel. Zulke mensen moesten meer op TV komen. In een bepaalde categorie van uitzending natuurlijk...
En een citaatje: "Alhoewel Frank DeWINNE een speech gaf in de "Baraque FUTUR" over de ruimtevaart, kwam hij niet langs om 1.000 euro op te eisen én dat is ook logisch, aangezien de ruimtevaart alleen maar TOEKOMST-muziek is... (FUTURE=toekomst)
Ook MILOW met zijn liedje "HOWLING AT THE MOON" werd "tijdelijk" verkeerdelijk als een WINNaar gezien, omdat minister GATZ(=van-het-gat=Du-TROUx) de verkeerde envelop kreeg toegeschreven in de LIVE-uitzending, als knipoog naar de zaak-dutroux-van-96 en de zogezegde live-maanlanding-van-69.
Zou (MA-)RIhannA daarom ook een FAKE-optreden hebben gedaan in de week dat de christenen de "hemelvaart van de Moeder-Maagd-Maria(=M3) vieren" en de eerste muziek-prijs dan toch ging naar K3, wat vroeger werd gezien als de afkorting van Kerk, Keuken en Kinderen..."
Pure poëzie!
Zo ging de beurs ook crashen na de Griekse parlementsverkiezingen in januari 2015, na het referendum over de Brexit en na de jongste parlementsverkiezingen in Spanje. Het was juist het begin van een sterke stijging.
Ik moet bekennen dat ik nog nooit van die kerel gehoord heb. Is die foto met zijn plakkaat authentiek? Lijkt wel een beetje een afgezwakte versie van the Westboro Baptist Church. Waar kunnen we die man gaan bewonderen?Inversor schreef:Mark Peeters
Is een gekende dorpsgek uit het Leuvense.sintorama schreef:Ik moet bekennen dat ik nog nooit van die kerel gehoord heb. Is die foto met zijn plakkaat authentiek? Lijkt wel een beetje een afgezwakte versie van the Westboro Baptist Church. Waar kunnen we die man gaan bewonderen?Inversor schreef:Mark Peeters
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
volgens spruitekop ging het vorig jaar oktober gebeuren, het komt wel dichter en dichterbij natuurlijk
Onze sterfdatum komt ook elke dag dichterbij, dat wil niet zeggen dat we dit of volgend jaar gaan doodvallen.
Maar het kan wel, he, Yaris.
Rijd met je wagen straks op straat en een dronken bestuurder die tegen je aan knalt en het is vandaag al gedaan.
De betreurde Yasmine is er ook maar 37 geworden. Dat zou jij zeer goed moeten weten.
Rijd met je wagen straks op straat en een dronken bestuurder die tegen je aan knalt en het is vandaag al gedaan.
De betreurde Yasmine is er ook maar 37 geworden. Dat zou jij zeer goed moeten weten.
Slecht voorbeeld pisa, want Yasmine heeft er zelf voor gekozen.
Slecht antwoord van jou, Yaris
In hoeverre kiest men echt voor zo'n dood? Waarschijnlijk wilde ze niet meer lijden en leek de dood nog haar enige uitweg. Als er andere uitwegen waren geweest, dan had ze die zeker en vast wel gekozen en niet beslist om te sterven.
In hoeverre kiest men echt voor zo'n dood? Waarschijnlijk wilde ze niet meer lijden en leek de dood nog haar enige uitweg. Als er andere uitwegen waren geweest, dan had ze die zeker en vast wel gekozen en niet beslist om te sterven.
Terug op topic.
Het blijft een feit dat een nieuwe crisis dichterbij komt. Of er moet nooit een crisis meer komen maar wie gelooft dat
Ik begin er nu ook rekening mee te houden dat die niet meer zo ver af is. Het ergste is dat ik de indruk heb dat het weer zal komen door dezelfde nitsnutten als de laatste keer, de financiële instellingen.
Als je gewoon al kijkt naar de gene die actief zijn in België: banca monte,optima,nemea,ethias...wie zal de volgende zijn
De financiële wereld heeft nog niks geleerd van de vorige keer.
Al ze het ons nu weer lappen hoop ik dat er zware maar dan ook echt zware straffen komen voor die "top"mannen.
Het blijft een feit dat een nieuwe crisis dichterbij komt. Of er moet nooit een crisis meer komen maar wie gelooft dat
Ik begin er nu ook rekening mee te houden dat die niet meer zo ver af is. Het ergste is dat ik de indruk heb dat het weer zal komen door dezelfde nitsnutten als de laatste keer, de financiële instellingen.
Als je gewoon al kijkt naar de gene die actief zijn in België: banca monte,optima,nemea,ethias...wie zal de volgende zijn
De financiële wereld heeft nog niks geleerd van de vorige keer.
Al ze het ons nu weer lappen hoop ik dat er zware maar dan ook echt zware straffen komen voor die "top"mannen.
In deze volatiele beurstijden met opties wat 'spelen' is echt een plezier. De ene dag schieten de Put's omhoog. De andere dag de Call's. Als je er van beiden hebt, heb je altijd wel winst. Vanmorgen gingen de Put's weer naar beneden, omdat de beurs steeg (debat in VS 'gewonnen' door Mevr. Clinton). Iets voor 11 u gingen de beurzen dan weer hard naar beneden (weet iemand waarom?). Ik heb een put die deze ochtend voor 11 u naar - 38,6% dook, nu staat hij op + 32,4%. Hij gaat straks de deur uit. Wel niet voor hartlijders natuurlijk en met maar beperkte bedragen.
Edit: zonet die ene put nu verkocht met 62,5 % winst. Was het maar altijd zo gemakkelijk. Met opties 'spelen' doet men gewoonlijk niet zonder zware kleerscheuren.
Edit: zonet die ene put nu verkocht met 62,5 % winst. Was het maar altijd zo gemakkelijk. Met opties 'spelen' doet men gewoonlijk niet zonder zware kleerscheuren.
Laatst gewijzigd door pisa op 27 september 2016, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.