De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Reeds de vierde verkiezing dit jaar. Telkens met een beurskorektie als gevolg. Ben eens benieuwd wat er morgen volgt...
Inderdaad, nog licht sterkere euro bij winst macro en vlakke Europese beurzen.
Bij winst Le Pen gaat het pijn doen in Europa. Dan had ik beter vrijdag extra dollars gekocht.
Nog enkele uren geduld.
Misschien een goed moment om een dollar aandeel te kopen de komende dagen voor wie iets op het oog heeft.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Het is zo goed als zeker 'Macron'. Dus morgen lichtjes hoger. Nu is het aftellen naar september waar dan de Duitse verkiezingen doorgaan. Merkel kan dan wel eens aan de kant geschoven worden.
Welnee. Vandaag waren er deelstaatverkiezingen in Sleeswijk-Holstein en de CDU heeft ruim gewonnen, meer dan in 2012.
Ik begrijp die verkiezingsuitslagen niet van de laatste maanden : overal gebeuren aanslagen en moorden door islamieten, en toch wil niemand die blijkbaar buitengooien, allez, degenen die dat wél willen doen, worden weggestemd...
Misschien komt dat omdat die partijen enkel maar tegen de islam zijn en ze geen degelijk sociaaleconomische voorstellen kunnen voorleggen?
Als je familie of vrienden hebt die dood of kreupel zijn door die aanslagen, heb je niet veel interesse in sociaal-economische maatregelen...
Met confrontatiepolitiek bereik je geen vrede noch veiligheid. De islamisten zouden niets liever willen dan dat de Europese politici zich tegen de islam keerden zodat ze een rechtvaardiging hebben voor nog meer geweld. Hun doel is een wereldwijde oorlog tegen alle andere godsdiensten en de ongelovigen.
Er zal eerst eens een aanslag moeten gebeuren die rechtstreeks de politiekers treft, in de senaat of in een of ander ministerie of koningshuis...ze zullen daar rap anders piepen! t'zijn meestal weeral de gewone mensen die getroffen worden!
Zonder degelijk sociaaleconomisch beleid zullen er nog veel meer gewone mensen getroffen worden.
Ik maak toch nog graag even deze bedenking : ook al breekt 'rechts' nog niet door in de meeste landen, het is wel kantje-boordje, de sfeer 'neigt' wel héél sterk door naar rechts...dus nog een paar verkiezingen en aanslagen verder...en t'is koekenbak!
Werk aan de winkel voor de nieuw verkozen leiders om het migrantenvraagstuk vreedzaam op te lossen.
Even terug op onderwerp.
Bevestiging is er, macron president.
Bevestiging is er, macron president.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
als ik vandaag bijkoop, weinig nut? gaat toch beurskoers van morgenavond zijn?