De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
volgt er iemand 3d systems?
ze zijn van 17usd naar 13 usd gezakt, rond mij waren ze nog gestegen van 16 usd naar 22usd.
dit was bijde binnen een dag of 2
ze zijn van 17usd naar 13 usd gezakt, rond mij waren ze nog gestegen van 16 usd naar 22usd.
dit was bijde binnen een dag of 2
There’s a powerfull group of people out there that are secretely running the world. I’m talking ’bout the guys noone knows about, the guys that are invisible. The top 1% of the top 1%. The guys that play God without permission
Bpost zakt terug richting €22 omdat de brievenmarkt versneld aan het krimpen is.
Maar nog niet zo lang geleden kon je ze aan €21 oprapen, de grote groei van de pakjesmarkt en gunstige evolutie personeelskosten dekken het riante dividend wel de komende jaren.
Maar nog niet zo lang geleden kon je ze aan €21 oprapen, de grote groei van de pakjesmarkt en gunstige evolutie personeelskosten dekken het riante dividend wel de komende jaren.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Gisteren positie genomen in Skyworks Solutions Inc (SWKS)
Ik vind de prijs absoluut niet hoog voor zo'n sterke fundamentals en groei.
Ik vind de prijs absoluut niet hoog voor zo'n sterke fundamentals en groei.
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Al bij al viel de daling nog mee. Vanochtend -5 en gesloten op -2%
Morgen Ageas om naar uit te kijken, om wat men gaat aankondigen qua inkoopprogramma.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
Mocht ik miljonair zijn: Lijkt ideaal moment om snel paar 100K te kopen en binnen de 5 dagen te verkopen
Warren Buffet is niet langer de beursgoeroe, den Donald is Buffet tot de 5de macht, iemand soms de contactgegevens van Donald? Mits wat sturing kunnen we hier aardig wat verdienen denk ik.
Een conflict tussen NK en VS het moderne VS heeft een voorkeur om enkel pseudo landjes aan te vallen waar iets te rapen valt.
Warren Buffet is niet langer de beursgoeroe, den Donald is Buffet tot de 5de macht, iemand soms de contactgegevens van Donald? Mits wat sturing kunnen we hier aardig wat verdienen denk ik.
Een conflict tussen NK en VS het moderne VS heeft een voorkeur om enkel pseudo landjes aan te vallen waar iets te rapen valt.
Wie zegt dat de beurs binnen 5 dagen hoger staat. Zou best kunnen dat we periode tegemoet gaan van langzame correctie vanwege Trump's incompetentie. Ben trouwens zeker dat die kerel afgezet wordt, alleen zal dat voor na de VS verkiezingen van 2018 zijn, tenzij Mueller al eerder met voldoende poeier komt. Hangt ervan af hoelang men die aap nog in het zadel wil houden.
Zullen we wel nog zien.
Uiteindelijk heeft trump vooral puberale praat verkocht maar is er niets fundamenteel veranderd aan de economie of beurzen.
Uiteindelijk heeft trump vooral puberale praat verkocht maar is er niets fundamenteel veranderd aan de economie of beurzen.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
En zoals zo vaak de laatste tijd.. Europa meer dan percent naar beneden terwijl VS nauwelijks.. USD/EUR nochtans neutraal.. waarom wordt Europa altijd zwaarder afgestraft dan de VS terwijl het fundamentele potentieel hier hoger is?
Laatst gewijzigd door omega6 op 9 augustus 2017, 19:45, 1 keer totaal gewijzigd.
- DoubleDigitsOrBust
- Full Member
- Contacteer:
Lockheed Martin & Raytheon gingen anders vandaag direct de goeie richting uit
Omega: de europesche beurzen volgen eerder andere beurzen dan dat ze hun eigen gang gaan.
Azië stond rood, oei oei, hier dus ook. Tegen 's avonds 5-6 uur hier was er al wat tijd over gegaan kon het verlies in de VS terugkrabbelen.
Omega: de europesche beurzen volgen eerder andere beurzen dan dat ze hun eigen gang gaan.
Azië stond rood, oei oei, hier dus ook. Tegen 's avonds 5-6 uur hier was er al wat tijd over gegaan kon het verlies in de VS terugkrabbelen.
Als ik de index van de grootste ~500 aandelen vergelijk zie ik op dit moment:
MSCI Europe -0.65%
S&P500 aan -0.18%
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Keek eerder naar Euro Stoxx 50 -1,37% dus meer dan MSCI Europe wat breder is.
Denk niet dat de brede Europa markt op termijn minder volatiel is dan de Stoxx 50.
Vergelijk bvb etf's CSX5 met IMAE.
Sterke mening, maar waarom zou hij afgezet worden? Ik zie het niet. Hij heeft nog quasi geen veranderingen kunnen doorvoeren, weinig verschil voor de economie in vergelijking met Obama.omega6 schreef: ↑9 augustus 2017, 18:18 Wie zegt dat de beurs binnen 5 dagen hoger staat. Zou best kunnen dat we periode tegemoet gaan van langzame correctie vanwege Trump's incompetentie. Ben trouwens zeker dat die kerel afgezet wordt, alleen zal dat voor na de VS verkiezingen van 2018 zijn, tenzij Mueller al eerder met voldoende poeier komt. Hangt ervan af hoelang men die aap nog in het zadel wil houden.
Denk niet dat we er veel van moeten verwachten. Maar tot nu toe zie ik ook niet waarom hij slecht zou zijn voor de economie. Eerder status quo.
als trump nog wat teveel zijn gal over Noord-Korea blijft spuien zal het zeker niet voor de beurzen zijn, wel voor het goud
Raar maar waar, ik heb enkele aandelen in een spelportefeuille en die blijven maar stijgen.. in tegenstelling tot de indexen.
Wel leuk om te zien mijn echte portfolio gaat -0,6% terwijl de indexen rond 1% zakken. Ben toch blij met mijn 25% obligaties op dagen zoals deze.
Wel leuk om te zien mijn echte portfolio gaat -0,6% terwijl de indexen rond 1% zakken. Ben toch blij met mijn 25% obligaties op dagen zoals deze.
Op korte termijn, gisteren bvb, is er duidelijk meer volatiliteit in de 50 grootste Euro aandelen van de eurostoxx50 dan een bredere kijk op Europa; ik neem er ook graag uk, Zwitserland bij.
Om jouw vraag te antwoorden'waarom deze 50 euro aandelen gisteren afgestraft' worden, zal je dus vooreerst naar deze 50 aandelen moeten kijken.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.