De Beurs vandaag
TIP
Re: De Beurs vandaag
Je ziet, de policia nacional en de guardia civil hebben echte relschoppers aangepakt, echte badasses. Zo van het type hooligans...
Zeer goed dat onze premier zijn afkeuring uitsprak...
Zeer goed dat onze premier zijn afkeuring uitsprak...
Nog zo'n staatsgevaarlijke oma die tot de orde moest geroepen worden op niet-repressieve wijze. Ze doen daar natuurlijk alleen maar hun job, niets mis mee.
Het referendum heeft weinig invloed op de handel in Azië. De beurzen stijgen, de euro daalt licht.
https://twitter.com/Scottyboy68/status/ ... 1627373568
Enkel maar mensen die "hun job" doen... Onfeprovoceerd geweld. EU zwijgt in alle talen. Ze moeten dat referendum natuurlijk afkeuren, maar Franco euh Rajoy heeft het hun moeilijk gemaakt door het excessieve geweld.
Enkel maar mensen die "hun job" doen... Onfeprovoceerd geweld. EU zwijgt in alle talen. Ze moeten dat referendum natuurlijk afkeuren, maar Franco euh Rajoy heeft het hun moeilijk gemaakt door het excessieve geweld.
Ik zie dat Bolero weer een effectentransfer bonusactie organiseert tot het einde van het jaar.
Ben daar wel al klant maar heb nog 1 lijn staan bij Argenta.
Lijkt wel voordelig om deze nu ook weer over te zetten, 2% makelaars tegoed.
Kan er beter elk jaar voor zorgen dat ik nog ergens anders iets staan heb om van zo'n acties te profiteren
Ben daar wel al klant maar heb nog 1 lijn staan bij Argenta.
Lijkt wel voordelig om deze nu ook weer over te zetten, 2% makelaars tegoed.
Kan er beter elk jaar voor zorgen dat ik nog ergens anders iets staan heb om van zo'n acties te profiteren
74% aandelen, 16% obligaties, 10% cash
Interessant, ik was net eens aan het bekijken of het interessant zou zijn om over te stappen van Keytrade naar Bolero.
Maar, Keytrade rekent €35+btw (dus €42,35) aan per lijn voor uitgaande transfers, terwijl Bolero maar €20 per lijn vergoedt.
Met 14 lijnen is dat toch al €312 dat ik moet ophoesten om over te stappen. Iemand ervaring daarmee of de vergoeding bij Bolero nog negotieerbaar is?
(met 2% gratis transactietegoed ben ik weinig, want dat is maar heel beperkt geldig en ik handel niet veel.)
Waarom wil je overstappen van Keytrade naar Bolero?
Wat beurs betreft is dat Catalonie wat op de euro weegt. PMI cijfers september Duitsland zijn nochtans goed. Dacht dat harde cijfers meer doorweegden.
Laatst gewijzigd door omega6 op 2 oktober 2017, 18:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Zou mij niet verbazen dat de ommekeer nu ingezet is voor de EUR/USD. Eerst die dreun voor Merkel in Duitsland en nu ziet de hele wereld toe hoe vreedzame stembusgangers aangepakt worden zoals in de eerste de beste bananenrepubliek. Erger nog, dat speelt zich af met volle steun van de Europese Commissie.
Verzwakkende euro doet mijn portefeuille goed, leuke beursdagen laatste tijd
Stijgende aandelenkoersen in combinatie met een verzwakkende euro, dat is een dubbele turbo voor je portefeuille.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Als er bij ons enkele runderen wat tikken met een stok krijgen op weg naar de slachtbank komen we met honderden op de straat, als er enkele honderden neergeknuppeld worden bij een vredevolle 'vraag om meer inspraak' zien we hier geen kat op de straat.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Denk je dat de regering in Madrid zich iets zou aantrekken van een anti-Spaanse betoging in België?
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Denk je dat één buitenlandse politieker zich iets aan trekt van protesten in Brussel?
Maar ik zou niet graag de factuur betalen voor de Belgische politiediensten voor al die uren die ze moeten werken op die manifestaties voor 'buitenlandse belangen'.
Maar ik zou niet graag de factuur betalen voor de Belgische politiediensten voor al die uren die ze moeten werken op die manifestaties voor 'buitenlandse belangen'.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Tegen wie moet barcelona dan voetballen in de catalaanse voetbal competitie?
Die gaan toch niet meer tegen Madrid kunnen/willen voetballen!
Die gaan toch niet meer tegen Madrid kunnen/willen voetballen!