De Beurs vandaag
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: De Beurs vandaag
https://www.bloomberg.com/news/articles ... npc-update
heeft niks met Trump te maken, maar puur met luchtvervuiling (was ook al zo verwacht).
Dat is zo'n 2% van de globale markt. Dus dat is al heel wat minder overproductie richting de USA
heeft niks met Trump te maken, maar puur met luchtvervuiling (was ook al zo verwacht).
Dat is zo'n 2% van de globale markt. Dus dat is al heel wat minder overproductie richting de USA
Europa kleurt groen, Duitsland zelfs +1%. Ik denk dat we naar een toekomst gaan waar het ieder-voor-zich-principe zal primiren!
'Jij trekt mij een kloot af, ik pak je wel terug!'
'Jij trekt mij een kloot af, ik pak je wel terug!'
Ja dan wordt het weer meer speculeren welk land het beter doet.
"Jij krabt mijn rug, ik de jouwe". De belofte en de waarde. Dat telt.
"Jij krabt mijn rug, ik de jouwe". De belofte en de waarde. Dat telt.
Port: 48% IWDA /8% CEMU /16% ZPRS/ 8% EMIM / 20% cash
'Merkel trekt Trump een kloot af, Trump pakt Merkel wel terug!'
-
- Hero Member
- Contacteer:
Mss bedoeld Kevva dat we terug naar gesloten grenzen evolueren, meer beperkingen op handel, taxen allerhande. Ik ben zelf niet noodzakelijk tegen het principe maar in de praktijk zal dit betekenen dat iedereen zal moeten inbinden op vlak van voeding, technologie, beschikbaarheid, transport, bereikbaarheid, ...
A la limiet belanden we dan in Bokrijk waar elk dorp de dorpelingen maar moet voorzien van het noodzakelijke met de middelen die voorhanden zijn. Er zijn ook voordelen natuurlijk: Geen nood aan regeringen (dorpsraad = voldoende), geen nood aan verre verplaatsingen (weg auto, vliegtuig), .... back to basics met een prominente rol voor de Pastoor natuurlijk.
De Beurs vandaag
De mensheid doet terug afbreuk aan de globalisering. Het zullen regeringsleiders zijn die nu beperkingen gaan opleggen, al dan niet om een andere Staat een kloot af te draaien.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Het zou inderdaad best kunnen dat protectionisme en handelsoorlogen aan een terugkeer bezig zijn.
Dit zal funeste gevolgen hebben voor de economie en de beurs, maar het zou de redding van het milieu kunnen betekenen.
Dit zal funeste gevolgen hebben voor de economie en de beurs, maar het zou de redding van het milieu kunnen betekenen.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Eentje voor Optibear. Je moet het maar kunnen, een topic opstarten dat 600 forumpagina's mee gaat.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Opti toppi
https://www.cnbc.com/2018/03/05/trump-s ... igned.html
"Trump signals he may drop tariffs if a 'fair' NAFTA agreement is signed"
Had niemand dit eerder gezien? Is al 6u oud. Anders zo vlug mogelijk hier posten hé.
Dat is de soort info die in deze thread zinvol is en verklaart uiteraard al de stijgingen.
Had niemand dit eerder gezien? Is al 6u oud. Anders zo vlug mogelijk hier posten hé.
Dat is de soort info die in deze thread zinvol is en verklaart uiteraard al de stijgingen.
- realisticview
- Sr. Member
- Contacteer:
Idd ... typisch Trump,zijn gebazuin heeft steeds een doel.
Eerst visjes gooien om nadien groots te vangen. Spijtig genoeg laten velen zich vangen aan de bombastische hoofdingen van de media.
Trump denkt niet als een politieker maar als zakenmens.
Smijt een hoge eis in het rond om het gemiddelde/aanvaardbare te verkrijgen in ieders ogen.
Mensen vertrouwd met de beurswereld zoals de meesten onder ons,beginnen het door te hebben maar de kleine belegger met de eerste stapjes in de wereld laten zich steeds vangen door de media.
Eerst visjes gooien om nadien groots te vangen. Spijtig genoeg laten velen zich vangen aan de bombastische hoofdingen van de media.
Smijt een hoge eis in het rond om het gemiddelde/aanvaardbare te verkrijgen in ieders ogen.
Mensen vertrouwd met de beurswereld zoals de meesten onder ons,beginnen het door te hebben maar de kleine belegger met de eerste stapjes in de wereld laten zich steeds vangen door de media.
nee, maar ik citeer mezelf evenomega6 schreef: ↑5 maart 2018, 19:12 https://www.cnbc.com/2018/03/05/trump-s ... igned.html
Umi schreef: ↑4 maart 2018, 21:46 Zoals ik al eerder zei; Trump snijdt in z'n eigen vel als hij die tax zou toepassen...
Dit is niets meer dan druk zetten op de NAFTA-onderhandelingen lijkt me?
https://www.bloomberg.com/gadfly/articl ... -pipelines
Inderdaad. Je kan veel zeggen over Trump, hij heeft een grote mond, durft grof zijn en deinst niet terug om controversiële uitspraken te doen. Maar achter die hele rimram van woorden heeft Trump wel steeds een doel en een duidelijke visie. Hij wil dit en dat!realisticview schreef: ↑5 maart 2018, 20:01 Idd ... typisch Trump,zijn gebazuin heeft steeds een doel.
Trump is niet de traditionele politieker maar Trump maakt keuzes als zakenmens, hij leidt Amerika als een bedrijf en is dat slecht? Had Amerika eens geen persoon als Trump nodig? Ik blijf er bij dat we in België ook wel eens nood hebben aan een figuur zoals Trump.
Die kerel is volgens mij veel slimmer en intelligenter dan velen denken. Die kerel gooit een hengel uit waardoor de wereld op zijn kop staat maar hij haalt wel telkens de vis binnen. Ik zie dat Kris Peeters, Wouter Beke, ... of Juncker niet doen hoor. Die zitten braafjes op hun stoel en leven van verkiezing tot verkiezing?
Wat zal Trump doen in 2020? Volgens mij zal hij gewoon schijt hebben aan die presidentsverkiezingen en doet hij verder zoals hij nu bezig is met de kans dat hij gewoon herverkozen wordt, die kans acht ik steeds groter en groter. Je mag zeggen wat je wil maar voor de Amerikanen en voor de economie doet hij wel veel.