De crash van 2025
TIP
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: De crash van 2025
Ze volgt een witte wijn dieet.
Ahhh, de daling begint al te versnellen. 

Ik lees zijdelings de (hoofd)titels, soms handing wanneer er flitsmarathons aangekondigd worden. Voor de rest, veel pulp weinig krant.
En vraag me tegelijk af, waar halen ze al deze BS.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
Update van mijn boute voorspelling hier gepost op 5 December 2024.
Vooral ter informatie van de zittenblijvers en bijkopers.
Vooral ter informatie van de zittenblijvers en bijkopers.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
U ziet ons richting 1200 gaan? Dat is doemdenken.
Maar zelfs als dat moest gebeuren duw ik er nog eens zoveel in dan de waarde nu.
Elect a clown, expect a circus. Make America Go Away. En neem die Romeinse Pipo ineens ook maar mee.
- MeneerParmentier
- Sr. Member
- Contacteer:
Dit is pure speculatie. Zelfs in het geval dat dit letterlijk de waarheid wordt, is het pure speculatie. Voor iedereen die dit grafiekje verzint is er iemand anders die een grafiekje verzint met de tegenovergestelde beweging.
Wat is dat nu voor zever. En m'n stelt dan in vraag waar ik het vandaan haal dat hier doemdenkers zitten. Waar is de volgende troll post.

-
- Hero Member
- Contacteer:
geen idee of/of hoe snel trump de tarieven gaat heronderhandelen meer één ding is zeker:
de indexen staan ongeveer even hoog als een jaar geleden, in europa zelfs even hoog als begin dit jaar
dus een crash moet nog komen, mocht dit het gevolg zijn van de huidige toestanden
opmerkelijk was de reactie van de beurzen op de tariefverhoging van china, globaal heeft die weinig impact in absolute termen
de reactie komt dus eerder owv de verder opgelopen onzekerheid
de indexen staan ongeveer even hoog als een jaar geleden, in europa zelfs even hoog als begin dit jaar
dus een crash moet nog komen, mocht dit het gevolg zijn van de huidige toestanden
opmerkelijk was de reactie van de beurzen op de tariefverhoging van china, globaal heeft die weinig impact in absolute termen
En van een stijgende inflatie + rente.doorwinterd schreef: ↑4 april 2025, 20:57 geen idee of/of hoe snel trump de tarieven gaat heronderhandelen meer één ding is zeker:
En het zakt rustig verder nabeurs. Prettig weekend allemaal.