De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Hier in ons landje wordt zeer sterk ingezet op vrije meningsuiting, zolang deze maar strookt met wat de opperpartijen beslissen. Zo niet wordt je weggezet in een ho(e)kje en kom je op één of andere verboden lijst.
Herinner u nog vroeger op een voetbalveld, toen de scheidsrechters nog vnl. in het zwart waren gekleed. Bij een verkeerde beslissing van deze werd door een supportersgroep meestal "vuile zwarte" geroepen. Je zou dit vandaag eens moeten doen. De wereld is te klein. Dus hoever reikt nog vrije meningsuiting?
Herinner u nog vroeger op een voetbalveld, toen de scheidsrechters nog vnl. in het zwart waren gekleed. Bij een verkeerde beslissing van deze werd door een supportersgroep meestal "vuile zwarte" geroepen. Je zou dit vandaag eens moeten doen. De wereld is te klein. Dus hoever reikt nog vrije meningsuiting?
Dat klopt allemaal maar het geval Conings heeft niets te maken met vrije meningsuiting.
Hij wordt niet gezocht omdat hij een schuine mop gemaakt heeft op de kap van een anders gekleurde.
Ik hoor uit rechter kant ook wel eens meningen, soms te dom om het aan een koe toe te schrijven, die nog altijd mogen geventileerd worden. Er is blijkbaar niet altijd een probleem.
Opper zuurpiet , zakkenvuller en opportunist tot in de kist Bracke gebruikt vandaag ook zijn recht op vrije meningsuiting in de pers.
Het moet kunnen maar toch is het zonde van de media aandacht voor dit electoraal gelul.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 26 mei 2021, 10:01, 1 keer totaal gewijzigd.
"we"? Spreek voor jezelf!
bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen
Ik denk dat "bracke" een zelfstandig naamwoord moet worden met volgende uitleg: een opportunistische egoïst, foefelaar, leugenaar, vergeetachtige van rechtse strekking die zich eerder voordeed als als iemand van linkse strekking.
Let op niet enkel Bracke is een bracke. Er lopen heel wat brackes rond in de politiek. Ik denk bvb aan Q.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Graag back on topic en dat is de zaak Conings. Niet immigratie, politiek, ...........
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Om terug on topic te komen: ik denk dat het leger zeer grote vorderingen heeft gemaakt tov de tijd van mij legerdienst. Blijkbaar lever het Belgisch leger tegenwoordig echte top-mariniers af. In de tijd van mijn legerdienst liep er daar ene rond die 2 gordels moest aan elkaar koppelen om rond zijn buik te krijgen. Dra staat het Amerikaans leger hier voor een vervolmakingscursus.
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
Ken jij misschien alle details (die niet in de media kwamen), maar die de overheden van ons land en de buurlanden wél weten over deze persoon
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Een halve legermacht wordt niet zomaar opgetrommeld, als er geen dreiging van terrorisme is.
-
- Full Member
- Contacteer:
We weten misschien niet alles, maar: persoon staat al 6 jaar op lijst niets mee gedaan... Nochtans bazen en generaals genoeg in het leger die toch ook 6000 plus euro verdienen en een pensioen van 3500 NETTO. Maar daar gaan ze nooit fouten maken he. Buiten wapens stelen en bedreigen nog niets strafbaars gedaan. Parket smeekt om hem aan te geven zegt ook al genoeg. Om nu deze persoon de grote terrorist te noemen vind ik vreemd. De bedreigingen aan MVR zullen wel voor andere beslissingen zorgen dan in een normale zaak.
Dag na Jurgen vindt men zware wapens op een routinecontrole, dat vind ik al even verontrustend hoor. Amper media-aandacht, laat staan een mooie foto van de daders van deze actie... In mijn ogen zijn zij dan ook terroristen. DPG Media moet natuurlijk omzet draaien...
Dat lijkt me al genoeg.jantubaman schreef: ↑26 mei 2021, 12:38 Buiten wapens stelen en bedreigen nog niets strafbaars gedaan.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Vraag me gewoon af, waar was die legermacht bij de rellen in Brussel, of wordt dit met de mantel der liefde mooi geveegd?
Dat die rellen en plunderingen gingen plaats vinden was ook door iedereen geweten, enkel deze die erover moeten beslissen zagen dit anders?
Ik denk dat dit de mensen het meest tegen de borst stoot.
Jullie hebben het toch niet over die plastic buizen die ze in zijn koffer hebben gevonden en in de media als bazooka's omschreven werden ? Daar kan geen 'echte' munitie mee afgeschoten worden, hé. Dat is oefenmateriaal zoals ze bij de brandweer poppen hebben om uit een brand te halen bij een oefening ... Als ik het goed heb, heeft hij zelfs geen enkel wapen gestolen, hooguit wat munitie achter gehouden.B7H4long schreef: ↑26 mei 2021, 13:11Dat lijkt me al genoeg.jantubaman schreef: ↑26 mei 2021, 12:38 Buiten wapens stelen en bedreigen nog niets strafbaars gedaan.
Ondertussen is er een onderzoek ingesteld naar de handelswijze van comité P en I. De resultaten worden tegen half juli verwacht ...
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
-
- Full Member
- Contacteer:
Idd. De echte LAW's moet je 6 weken op voorhand aanvragen en wordt wel degelijk gecontroleerd net als .50 munitie. Net commissie Landsverdediging gehoord. Eerste 2 onderzoeken klaar tegen 15/06 het derde tegen 30/06. Tegen dan heeft hij misschien een aanslag gepleegd. Laat ons hopen van niet...pukkie007 schreef: ↑26 mei 2021, 13:37Jullie hebben het toch niet over die plastic buizen die ze in zijn koffer hebben gevonden en in de media als bazooka's omschreven werden ? Daar kan geen 'echte' munitie mee afgeschoten worden, hé. Dat is oefenmateriaal zoals ze bij de brandweer poppen hebben om uit een brand te halen bij een oefening ... Als ik het goed heb, heeft hij zelfs geen enkel wapen gestolen, hooguit wat munitie achter gehouden.
Ondertussen is er een onderzoek ingesteld naar de handelswijze van comité P en I. De resultaten worden tegen half juli verwacht ...![]()
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2021/05/26 ... ag-te-ont/
Je mag de supporters van Conings niet zomaar als dom bestempelen zegt deze filosoof.
DAARover was ik dus verkeerd !!
Allee vooruit !
Het zal niet sterk genoeg verwoord geweest zijn.
Je mag de supporters van Conings niet zomaar als dom bestempelen zegt deze filosoof.
DAARover was ik dus verkeerd !!
Allee vooruit !
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Het zal niet sterk genoeg verwoord geweest zijn.
Dat zijn hun eigen, interne onderzoeken, Jan. Er wordt in dit land nogal wat afgezocht en onderzocht. Zo verschaf je makkelijk enkele duizenden mensen werk. Veelal weggesmeten belastinggeld.
Hebben ze hem al?