De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Doet me denken aan een Turkse dictator...
Portefeuille: Aedifica - Ageas - Alfen - Alibaba - AMG - Barco - Bpost - Cofinimmo - ING - KBC Ancora - Montea - Shell - Shurgard - Syensqo - Umicore - VGP - Xior
Als vivaldi blijft spelen heet volgende premier Mao.
Groot voorbeeld voor velen in dit orkest, weg met vrijheden.
Groot voorbeeld voor velen in dit orkest, weg met vrijheden.
Maar u citeert mijn woorden die een reactie zijn op de post van Haelewyn die gaat over de aanhangers van JC en de niet zo slimme zet van MVR om in de telegram chat even gedag te gaan zeggen.m-peeters schreef: ↑27 mei 2021, 23:06Ik spreek nergens over chat rooms. Ik heb het over Jürgen C die MVR met de dood bedreigt heeft. Als jij dit uitbreidt tot iedereen die tegen MVR is op de sociale fora, dan is dat louter jouw opinie. Niet de mijne.Fruzzel schreef: ↑27 mei 2021, 22:31
Maar nu doe jij hetzelfde als de extremisten, namelijk iedereen over dezelfde kam scheren. Ik zit niet in een of andere telegram chat, maar het lijkt me straf dat iedereen daar strafbare feiten pleegt door MVR met de dood te bedreigen.
En woorden doden ook, er zijn al mensen veroordeeld die suïcidale personen over de rand gejaagd hebben door hun te blijven vernederen.
En ja, de woorden van MVR zijn zoveel dodelijker dan de automatische pistolen of bazooka’s van Jürgen C ....![]()
U gaat dan mijn woorden uit de context halen en er zelf uw verhaal aan breien. Dus ofwel citeert u mij en houdt u het over de aanhangers van JC ofwel typt u gewoon een nieuwe post zonder te citeren. Ik kan maar concluderen dat u dus niet kan lezen, noch fatsoenlijk discussiëren.
Momenteel hebben die automatische pistolen en bazooka's van JC ook nog geen doden gemaakt naar mijn weten. Dan was Hitler volgens u ook een koorknaap, want Hitler heeft nooit iemand vermoord. Hoppa heel dat idee overboord
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Ik heb geen sympathie voor de man, maar vind het sympathiek dat hij in zijn eentje het ganse establishment zo in haar blootje zet.
Deze wringen zich nu in alle bochten en vechten als een duvel in een wijwatervat om toch hun gelijk te halen.
Deze wringen zich nu in alle bochten en vechten als een duvel in een wijwatervat om toch hun gelijk te halen.
Aanhouding van de copycat van Conings is verlengd..
Als ik me niet vergis heeft die minder gedaan dan Conings en toch krijgt zijn advocaat hem niet vrij op een paar dagen tijd.
Eerdere calculaties en wishful thinking waren dan misschien toch fout .. en ik was weer eens bij de helft die het niet fout had.
Als ik me niet vergis heeft die minder gedaan dan Conings en toch krijgt zijn advocaat hem niet vrij op een paar dagen tijd.
Eerdere calculaties en wishful thinking waren dan misschien toch fout .. en ik was weer eens bij de helft die het niet fout had.
![Tongue :P](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/tongue.gif)
Misschien eerder 25 - 75.
Ik weet wel aan welke kant ik sta en jij ook vermoedelijk.
Ik sta aan de kant die niet denkt dat Conings een braaf manneke is en rapper vrij zal zijn dan je een gevangenisdeur kan dichtdoen.
Aan de kant die meent dat er morgen in Brussel weer een hoop krapuul uit binnen- en buitenland de boel op stelten gaan zetten en die elke mot verdienen die ze gaan krijgen.
Vooruitgang: Halewyn vindt de 3000 zorgverleners die morgen in Brussel gaan protesteren krapuul
Je komt tot inzicht eindelijk?
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
En Conings is nog in leven, anders zou dit een ENORME anti-climax van dit verhaaltje zijn.
Tenzij hij vermoord werd door MVR zelf, dat zou nog een gepast vervolg van dit verhaal zijn...
Hollywood is zo jaloers op dit verhaal...
Ze zijn vast al een regisseur aan het zoeken
was dat de Conings in diee F-16?
Klopt, die F-16 stond nog in zijn garage geparkeerd, hij had die ooit eens meegenomen van het werk.
Uit nieuwsgierigheid kijk ik de laatste dagen af en toe naar de twitter van Marc Van Ranst.
Alleszins is daar zeer regelmatig nieuwe content, altijd wel nieuw leesvoer, elke minuut...
Ik ben nooit een fan van hem geweest (understatement), maar serieus, de laatste uren begin ik echt ziek te worden van wat ik er lees... (echt letterlijk, erger dan corona)
Als je dat woord 'viroloog' weglaat, zou ik zweren dat ik op de twitter van een 15-jarige puber ben terechtgekomen, die duidelijk wat issues heeft met vriendinnetjes...
En dan te denken dat we op zo iemand beroep deden in een crisis, je kan er alleen maar om huilen, denk ik.
Uit nieuwsgierigheid kijk ik de laatste dagen af en toe naar de twitter van Marc Van Ranst.
Alleszins is daar zeer regelmatig nieuwe content, altijd wel nieuw leesvoer, elke minuut...
Ik ben nooit een fan van hem geweest (understatement), maar serieus, de laatste uren begin ik echt ziek te worden van wat ik er lees... (echt letterlijk, erger dan corona)
Als je dat woord 'viroloog' weglaat, zou ik zweren dat ik op de twitter van een 15-jarige puber ben terechtgekomen, die duidelijk wat issues heeft met vriendinnetjes...
En dan te denken dat we op zo iemand beroep deden in een crisis, je kan er alleen maar om huilen, denk ik.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Wat losse bedenkingen:
- mijn respect voor het leger groeit, JC is écht goed opgeleid in onderduiken.
- MVR is alle geloofwaardigheid aan het verliezen. Een expert moet neutraal en objectief proberen zijn. De Twitteruitspraken van MVR zijn een expert onwaardig.
Nu hij niet meer de onheilsprofeet kan uithangen op de nationale TV, houdt hij zich bezig met kinderachtig gedrag (Telegramgroep JC, Annemans schofferen, ...).
Echt geen sjieken tiep, MVR.
Kunnen we hem niet definitief vervangen door Steven Van Gucht ? Die onthoudt zich wel van politieke uitspraken en zegt ook eens iets positief of relativerend over corona.
Itt MVR die van negatieve uitspraken zijn handelsmerk heeft gemaakt. Als hij niks negatief over de coronacijfers kan zeggen, dan begint hij negatief over andere zaken.
- Dat een rechter een spandoek met 'stop islamisering' verbiedt is ongelooflijk. Hoe kan een liberale partij, die voor vrijheid zou moeten staan, daarmee akkoord gaan ?
Wat is er gebeurd met "I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it" ?
Vrijheid van meningsuiting geldt voor elke mening, niet alleen voor meningen waar de regering of de rechter het mee eens is !
- mijn respect voor het leger groeit, JC is écht goed opgeleid in onderduiken.
- MVR is alle geloofwaardigheid aan het verliezen. Een expert moet neutraal en objectief proberen zijn. De Twitteruitspraken van MVR zijn een expert onwaardig.
Nu hij niet meer de onheilsprofeet kan uithangen op de nationale TV, houdt hij zich bezig met kinderachtig gedrag (Telegramgroep JC, Annemans schofferen, ...).
Echt geen sjieken tiep, MVR.
Kunnen we hem niet definitief vervangen door Steven Van Gucht ? Die onthoudt zich wel van politieke uitspraken en zegt ook eens iets positief of relativerend over corona.
Itt MVR die van negatieve uitspraken zijn handelsmerk heeft gemaakt. Als hij niks negatief over de coronacijfers kan zeggen, dan begint hij negatief over andere zaken.
- Dat een rechter een spandoek met 'stop islamisering' verbiedt is ongelooflijk. Hoe kan een liberale partij, die voor vrijheid zou moeten staan, daarmee akkoord gaan ?
Wat is er gebeurd met "I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it" ?
Vrijheid van meningsuiting geldt voor elke mening, niet alleen voor meningen waar de regering of de rechter het mee eens is !
Irony is wasted on the dumb. Oscar Wilde.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Wel opletten dat je niet reageert, want dan is het onmiddellijk finito la musica. Je leest daar geen woord van kritiek, een woestijn van een echokamer. Enkel napapegaaiende volgelingen die beaat alles beamen wat de Grootviroloog orakelt. Amai, dan is er hier in de kroeg wel wat meer knetterend woord en wederwoord.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Da's inderdaad een veel gevaarlijker evolutie dan een TV-viroloog wiens ego wat geschonden is. De laatste liberaal bij de VLD mag het licht uitdoen zeker?Charlesvdw schreef: ↑28 mei 2021, 16:38Wat is er gebeurd met "I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it" ?
![Cry :'(](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cry.gif)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Gelukkig hebben we nog onze FVDB, hij komt ook nog eens iets zeggen:
https://twitter.com/radio1be/status/1398163927339569152
https://twitter.com/radio1be/status/1398163927339569152
+1Aerolla schreef: ↑28 mei 2021, 15:50