De zaak Conings
Re: De zaak Conings
Hier se.haelewyn schreef: ↑7 juni 2021, 08:25 Dat klopt als een zwerende vinger, Jeff. Het niveau van brainwashers of zelf gebrainwashten.
Al wie niet rechts is wordt afgerekend, met non argumenten en prietpraat belachelijk gemaakt.. en als dat niet lukt gaan ze bij de moderator bleiten.
Herinner je hun standpunten (?) over de vaccins, de AZ fabels waar ze elkaar vlooiden, de in België gaat alles altijd slechter theorie (niet gezegd maar toch), en andere dwaasheden.
Hun discussies komen inderdaad altijd op hetzelfde neer ... Hun superieure instelling doet denken aan die gasten met een stijf armpje van 80 jaar geleden.
Ons geen tegenspraak duldend elite peloton. Van een paar krijgen ze wel nog altijd tegenspraak.
Voor mijn part mogen ze uit dat haatclubje er ook een paar van het forum gooien. Vandaag al.
Hij omschrijft zichzelf. De pot verwijt de ketel. Hou het gele sikkeltje maar voor jezelf en de internationale zing je maar onder de douche.
Als Dave een hondje was, was het een angstbijter
Van die keffertjes die heel veel lawaai maken en snel bijten uit angst en daarna gaan lopen zo hard als ze kunnen.
En als er even wat volk rond staat die gelijkgezind zijn .. dan durven ze even meekeffen.![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Van die keffertjes die heel veel lawaai maken en snel bijten uit angst en daarna gaan lopen zo hard als ze kunnen.
En als er even wat volk rond staat die gelijkgezind zijn .. dan durven ze even meekeffen.
![Grin ;D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/grin.gif)
Laatst gewijzigd door haelewyn op 8 juni 2021, 02:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Hoe dan ook met al dat gebrabbel in hier zijn wij nog geen stap verder. En wat hij of zij denkt doet er niet toe; de feiten wel.
Ze blijven oude truken van de foor gebruiken om de zaak in de media te houden.
- MVR had toch net nen halve dag verlof genomen zeker, na 500 dagen aan één stuk te werken, toen Jurgen hem zogezegd pas 's avonds laat thuis verwachtte.
- Halen ze MVR uit zijn safehouse en droppen hem als aas in een schooltje om de hoek voor nen babbel met Faroek.
- verder gaat het nog steeds over ne gevaarlijke zot, doodschieten, blijven Twitteren en ander non-news.
Van Looy is ondertussen met de fiets vertrokken om het filmscenario met Jurgen te overlopen.![Tongue :P](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/tongue.gif)
- MVR had toch net nen halve dag verlof genomen zeker, na 500 dagen aan één stuk te werken, toen Jurgen hem zogezegd pas 's avonds laat thuis verwachtte.
- Halen ze MVR uit zijn safehouse en droppen hem als aas in een schooltje om de hoek voor nen babbel met Faroek.
- verder gaat het nog steeds over ne gevaarlijke zot, doodschieten, blijven Twitteren en ander non-news.
Van Looy is ondertussen met de fiets vertrokken om het filmscenario met Jurgen te overlopen.
![Tongue :P](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/tongue.gif)
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Hij kwam toch nooit van zijn labo zeker?
![Cheesy :D](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/cheesy.gif)
Een man van zijn woord, als hij belooft aan haelewyn van uit de media te blijven dan doet hij dat ook.
Ik zal toch maar eens ook moeten beginnen TV-gapen zeker, als ik de stills op Twitter zie was het om te gieren:
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Eindelijk terug een camera tegenover MVR , van het gemis aan media aandacht werd hij depressief. En alle coronacijfers daalden al zonder hem in de picture,
Op de duur hoopt hij nog op een aanslag om wat aandacht te krijgen.
Of ben ik de enige die dit denkt?
Op de duur hoopt hij nog op een aanslag om wat aandacht te krijgen.
Of ben ik de enige die dit denkt?
Extreem rechts is weer vroeg wakker vandaag...
Iedereen weet toch dat JC het slachtoffer is. Die arme brave held met correct kritisch gedachtengoed wordt geframed door de media terwijl hij enkel dummy wapens meenam en een briefje schreef : "Ben om sigaretten en even langs de bancontact. Zal lang weg blijven. En als ik onderweg MVR tegenkom steek ik mijn tong uit !"
En de rest zijn uitvindsels he zeg. Verzonnen door regeringslovers.![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Edit : ook een rol voor MVR in "spaargids, the movie". Stoute viroloog die iedereen wil wijsmaken dat Covid echt een probleem is en echt bestaat. Foei Marc ! Daar trappen onze rechtse intelligente broeders zomaar niet in hoor.
Al wat niet door BDW gepredikt wordt in de kathedraal is nooit gebeurd of bestaat niet.
Iedereen weet toch dat JC het slachtoffer is. Die arme brave held met correct kritisch gedachtengoed wordt geframed door de media terwijl hij enkel dummy wapens meenam en een briefje schreef : "Ben om sigaretten en even langs de bancontact. Zal lang weg blijven. En als ik onderweg MVR tegenkom steek ik mijn tong uit !"
En de rest zijn uitvindsels he zeg. Verzonnen door regeringslovers.
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Edit : ook een rol voor MVR in "spaargids, the movie". Stoute viroloog die iedereen wil wijsmaken dat Covid echt een probleem is en echt bestaat. Foei Marc ! Daar trappen onze rechtse intelligente broeders zomaar niet in hoor.
Al wat niet door BDW gepredikt wordt in de kathedraal is nooit gebeurd of bestaat niet.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 8 juni 2021, 09:25, 1 keer totaal gewijzigd.
In hier ? Vertaald door Google uit het Engels?Jozefien1969 schreef: ↑8 juni 2021, 00:50 Hoe dan ook met al dat gebrabbel in hier zijn wij nog geen stap verder. En wat hij of zij denkt doet er niet toe; de feiten wel.
Welke stap ? De vangst van JC, een overwinning voor België zoals ooit de vangst van Bin Laden er een was voor de USA ?
Wie is de hij of de zij ?
Wat zijn de feiten ?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Jozefien is waarschijnlijk de tweelingzus van plantin ![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Extreem links is even vroeg wakker precies.haelewyn schreef: ↑8 juni 2021, 09:10 Extreem rechts is weer vroeg wakker vandaag...
En de rest zijn uitvindsels he zeg. Verzonnen door regeringslovers.![]()
Even een volledig random, niet gerelateerd verhaal: mijn buurman heeft een aantal honden, op zich geen agressieve soort. Het laatste anderhalf jaar ben ik systematisch die honden gaan treiteren, 's morgens, 's avonds en eigenlijk heel de dag door. Ik moet wel gaan "werken", maar ik vind genoeg tijd tussendoor om dat allemaal te doen. Soms ga ik zelfs actief op zoek naar die honden als ze niet aan de draad staan, want zolang het niet tegen de wet is, is het OK. Nu zegt een andere buurman dat hij gehoord heeft dat één van die honden naar mij geblaft heeft, ik heb dat zelf niet gezien maar ik geloof hem. Van mijn vrouw kan ik nu best een tijdje binnen blijven zodat ik niet gebeten wordt, maar ik kan vanuit mijn raam toch die honden blijven treiteren, gelukkig maar, want dat is mijn recht. Ik ben immers het slachtoffer in dit verhaal. Ik ga ook zoveel mogelijk bij alle buren langs om te vertellen dat ik het slachtoffer ben. Een deel gelooft me, het andere deel vindt dat ik een idioot ben, maar dat zijn zelf idioten. Laatst miauwde er zelfs een kat naar mij, en dat moet ik zeker niet accepteren, dus dat was waarschijnlijk ook een hond, en van honden kan je dat verwachten.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Vlaanderen, 2021. Een militair met losse vijzen, een klein pietje, korte tenen en een stijve rechterarm wil graag volk afschieten. Hun praat of hun vel staat hem niet aan. Een pa, een ma en hun zoontje zitten al drie weken in een vluchthuis. Een hoop ouders houden hun kinderen thuis van school omdat ze er niet gerust in zijn. Nog geen einde in zicht. Dat is wat er gebeurt.
Voor die kwispel gaan supporteren is er toch wel héél ver over. Veel cafépraat kunt ge zonder probleem ook online verkopen, maar een beetje extra opletten online is toch wel vandoen. Het is hier geen echte cafétoog hee. Aan een echte toog kan iedereen véél beter zien als ge zit te zwanzen om iemand op zijn paard te krijgen, maar in letterkes kunt ge dat echt niet kwijt. Voor ge het weet zijt ge volk aan het kweken dat dat hier allemaal maar normaal vindt.
Waarom niet eens een goeie mop vertellen in de plaats - of een flauwe, ik ken er alleen maar een flauwe:
Twee standbeelden - blote man en blote vrouw- staan recht over elkaar in het park, al honderd jaar. Plots daalt er een engel tot hen neer. Met één enkel handgebaar wekt de engel de beelden tot leven.
De engel zegt: "Ik ben gestuurd om uw wens te vervullen om te kunnen bewegen. Maar rap zijn, ge krijgt een kwartier en daarna versteent ge weer!"
Blote man en vrouw kijken elkaar aan, hun ogen blinken van plezier, ze blozen alletwee en ze verdwijnen in de struiken om te doen waar ze zolang al smachtten. Veel geritsel. Zeven minuten later staan ze daar terug.
De engel glimlacht: "Dat waren maar zeven minuten, waarom gaat ge niet nog eens?"
De beelden bezien mekander weer en de vrouw zeg: "Waarom niet? Maar nu omgekeerd! Gij houdt die duif vast en ik schijt op hare kop!"
Voor die kwispel gaan supporteren is er toch wel héél ver over. Veel cafépraat kunt ge zonder probleem ook online verkopen, maar een beetje extra opletten online is toch wel vandoen. Het is hier geen echte cafétoog hee. Aan een echte toog kan iedereen véél beter zien als ge zit te zwanzen om iemand op zijn paard te krijgen, maar in letterkes kunt ge dat echt niet kwijt. Voor ge het weet zijt ge volk aan het kweken dat dat hier allemaal maar normaal vindt.
Waarom niet eens een goeie mop vertellen in de plaats - of een flauwe, ik ken er alleen maar een flauwe:
Twee standbeelden - blote man en blote vrouw- staan recht over elkaar in het park, al honderd jaar. Plots daalt er een engel tot hen neer. Met één enkel handgebaar wekt de engel de beelden tot leven.
De engel zegt: "Ik ben gestuurd om uw wens te vervullen om te kunnen bewegen. Maar rap zijn, ge krijgt een kwartier en daarna versteent ge weer!"
Blote man en vrouw kijken elkaar aan, hun ogen blinken van plezier, ze blozen alletwee en ze verdwijnen in de struiken om te doen waar ze zolang al smachtten. Veel geritsel. Zeven minuten later staan ze daar terug.
De engel glimlacht: "Dat waren maar zeven minuten, waarom gaat ge niet nog eens?"
De beelden bezien mekander weer en de vrouw zeg: "Waarom niet? Maar nu omgekeerd! Gij houdt die duif vast en ik schijt op hare kop!"
Re: De zaak Marc Van Ranst
Zonder analogie : een virus doolt de wereld door.
In ons land komt een viroloog, samen met anderen maar hij het meeste, vaak op tv.
Hij heeft ook als mens zijn overtuiging en die is niet rechts.
Een deel van die kant waartoe hij niet behoort lanceert al van bij het begin een haatcampagne en pakt hem (althans... Dat denken zij toch) op iedere komma en kloppen een zinloze, domme haat op die bijna ongezien is sedert de jaren 30.
Ze vinden dat er eigenlijk iemand op tv moet komen over covid en Corona spreken die het probleem wat meer rechts bekijkt a la façon de 'het kot staat niet in brand'.
Na een tijdje haat deze massa de viroloog meer dan het virus.
En verder... Tja... Die geschiedenis wordt nog altijd geschreven.
Maar als ik moet kiezen of MVR de idioot is of die meute die maar blijft zeiken en zichzelf slim vindt terwijl ze de grootste nonsens uitkramen : ik heb al gekozen.
Nonsens mag vervangen worden door 'politieke mening' want iedere keer als iemand het te dom vindt klinken voor woorden is de eeuwige uitvlucht : dat is mijn politieke mening en jij hebt er geen respect voor.
Woehahahahaha
In ons land komt een viroloog, samen met anderen maar hij het meeste, vaak op tv.
Hij heeft ook als mens zijn overtuiging en die is niet rechts.
Een deel van die kant waartoe hij niet behoort lanceert al van bij het begin een haatcampagne en pakt hem (althans... Dat denken zij toch) op iedere komma en kloppen een zinloze, domme haat op die bijna ongezien is sedert de jaren 30.
Ze vinden dat er eigenlijk iemand op tv moet komen over covid en Corona spreken die het probleem wat meer rechts bekijkt a la façon de 'het kot staat niet in brand'.
Na een tijdje haat deze massa de viroloog meer dan het virus.
En verder... Tja... Die geschiedenis wordt nog altijd geschreven.
Maar als ik moet kiezen of MVR de idioot is of die meute die maar blijft zeiken en zichzelf slim vindt terwijl ze de grootste nonsens uitkramen : ik heb al gekozen.
Nonsens mag vervangen worden door 'politieke mening' want iedere keer als iemand het te dom vindt klinken voor woorden is de eeuwige uitvlucht : dat is mijn politieke mening en jij hebt er geen respect voor.
Woehahahahaha
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Het zal je misschien verbazen maar je kan echt wel de draak steken met de ridiculiteit van MVR zonder dat je daarom supportert voor die militair.fropskottel schreef: ↑8 juni 2021, 09:49Voor die kwispel gaan supporteren is er toch wel héél ver over.
Voila. Ik heb inderdaad nooit gezegd (daar gaan we weer) dat ik voor JC supporter, integendeel. Maar het is veel makkelijker om mij aan te vallen als men doet alsof ik wél voor hem supporter, quod non.CarpeNoctem schreef: ↑8 juni 2021, 10:17Het zal je misschien verbazen maar je kan echt wel de draak steken met de ridiculiteit van MVR zonder dat je daarom supportert voor die militair.fropskottel schreef: ↑8 juni 2021, 09:49Voor die kwispel gaan supporteren is er toch wel héél ver over.
Ook de Nick FlatTwinPower is verdwenen.
Foopah : als je kampioen wil zijn in niet gezegd hebben wat je de facto toch zegt : die titel mag je hebben hoor, voor mijn part.
Het is natuurlijk niet echt een compliment en het is vaak in 1 woord samen te vatten.
'zeveren' !