De zeer verouderde beveiligde zone
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: De zeer verouderde beveiligde zone
Wanneer komt er terug een werkende mobiele app
- Rabobank.be
- Woordvoerder
- Contacteer:
Een mobiele app is een verlengstuk van een banksysteem. Het is naast de beveiligde website van de bank een alternatieve beveiligde zone waarin gebruikers in real time rekeninginformatie kunnen bekijken en verrichtingen kunnen uitvoeren.
Omdat we momenteel voor een belangrijke upgrade van ons banksysteem staan betekent het echter ook dat we pas met de ontwikkeling van een nieuwe app kunnen beginnen op het ogenblik dat ons vernieuwde banksysteem up and running is.
Met de voorbereidingen voor een nieuwe app zijn we momenteel in elk geval al bezig.
Wordt vervolgd dus...
Omdat we momenteel voor een belangrijke upgrade van ons banksysteem staan betekent het echter ook dat we pas met de ontwikkeling van een nieuwe app kunnen beginnen op het ogenblik dat ons vernieuwde banksysteem up and running is.
Met de voorbereidingen voor een nieuwe app zijn we momenteel in elk geval al bezig.
Wordt vervolgd dus...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Dank u Rabobank voor de mail!
Ben nieuwsgierig
Nieuwe beveiligde Rabobank.be-site vanaf 26 mei
Ben nieuwsgierig
Nieuwe beveiligde Rabobank.be-site vanaf 26 mei
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
Een ontgoocheling. Ik had gehoopt op de mogelijkheid automatisch maandelijks te beleggen maar dat zit er op het eerste zicht niet bij.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Ik meen mij te herinneren dat ze dat in de "ideeën box" hadden gestoken voor de volgende updateYaris schreef:Een ontgoocheling. Ik had gehoopt op de mogelijkheid automatisch maandelijks te beleggen maar dat zit er op het eerste zicht niet bij.
![Roll Eyes ::)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/rolleyes.gif)
Succes mensen! Wens jullie mooie returns!
-
- Hero Member
- Contacteer:
https://www.rabobank.be/nl/landingpages ... _SEC_SITE_" onclick="window.open(this.href);return false;