Degiro 'Non tradeable' probleem
TIP
Degiro 'Non tradeable' probleem
Hallo iedereen,
Twee weken geleden is een aandeel (BGSF) dat ik bezit van ISIN (CUSIP) veranderd. Dit zou geen probleem mogen geven en het aandeel trade gewoon verder op zijn originele beurs en is beschikbaar op degiro (maar onder een andere ISIN).
Nu heb ik gisteren gemerkt dat mijn aandelen hiervan automatisch verkocht zijn door Degiro en ik heb aan dezelfde prijs 'BG Staffing - Non tradeable' aandelen automatisch teruggekocht. Deze zijn waardeloos (waarde = 0.0001).
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt,
Dries
Twee weken geleden is een aandeel (BGSF) dat ik bezit van ISIN (CUSIP) veranderd. Dit zou geen probleem mogen geven en het aandeel trade gewoon verder op zijn originele beurs en is beschikbaar op degiro (maar onder een andere ISIN).
Nu heb ik gisteren gemerkt dat mijn aandelen hiervan automatisch verkocht zijn door Degiro en ik heb aan dezelfde prijs 'BG Staffing - Non tradeable' aandelen automatisch teruggekocht. Deze zijn waardeloos (waarde = 0.0001).
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt,
Dries
Re: Degiro 'Non tradeable' probleem
De naams- en CUSIP-verandering is gisteren pas doorgevoerd. Heb nog een beetje geduld, zie https://uk.finance.yahoo.com/news/bg-st ... 00754.html
Normaal vindt er gewoon een uitboeking van je oude aandelen met oude naam en een inboeking van je nieuwe aandelen met nieuwe naam en cusip plaats. Zolang die aanpassing nog niet is gebeurd kan je uw oude niet verkopen.
Normaal vindt er gewoon een uitboeking van je oude aandelen met oude naam en een inboeking van je nieuwe aandelen met nieuwe naam en cusip plaats. Zolang die aanpassing nog niet is gebeurd kan je uw oude niet verkopen.
BG Staffing, Inc. (NYSE: BGSF), a growing national provider of workforce solutions, today announced that it is changing its corporate name to BGSF, Inc
The new name is effective as of February 8, 2021 and will be implemented across the company's product and services throughout the calendar year 2021.
The Company’s common stock will continue to trade under the ticker "BGSF" on the New York Stock Exchange. Upon the effectiveness of the name change, the CUSIP number for the Company’s common stock will be changed to 05601C105.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Degiro 'Non tradeable' probleem
Ok, dacht dat dit automatisch gebeurde. Bedankt voor uw antwoord