Delhaize
TIP
Delhaize
Op 13 augustus komt Delhaize met kwartaalcijfers.Met de sterke dollar tov de euro zouden de resultaten positief moeten uitdraaien voor dit aandeel aangezien Delhaize 75% van zijn omzet realiseert in de VS.Analisten geven een gemiddeld koersdoel van 65€,nu staat het 57€.De laatste weken is het aandeel wat teruggevallen.
Wat denken jullie hierover?Kopen of laten wat het is?
Wat denken jullie hierover?Kopen of laten wat het is?
Re: Delhaize
Ik volg het aandeel ook al enkele weken. Eén ding baart mij zorgen: de algemene terugval van retailers in de VS. Men gaat daar van discounters naar superdiscounters... denk dat Delhaize véél marktaandeel kan verliezen in de States de komende maanden (met alle gevolgen voor de koers van het aandeel uiteraard).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Waar ik dus voor vreesde:
Delhaize verliest bij opening reeds 6% van de koerswaarde...
Delhaize verliest bij opening reeds 6% van de koerswaarde...
Delhaize krijgt er serieus van langs.Op 13.08u staat het aandeel 8,20% lager genoteerd.Gelukkig ben ik niet ingestapt en hou ik het bij het hyperdefensieve Colruyt.
toch enorm vreemd dat zelfs de verlaging van een prognose, --dit is een voorspelling id kan uitkomen of niet kan uitkomen tenslotte --een verlies van 10% geeft, welk bedrijf durft nu nog zijn echte toekomstvisie kenbaar maken??
Zo'n reactie leidt tot leugens van firma's in hun vooruitzichten,
wie heeft daar wat aan?
Misschien moment om te kopen?
Zo'n reactie leidt tot leugens van firma's in hun vooruitzichten,
wie heeft daar wat aan?
Misschien moment om te kopen?