Deutsche Bank: Intensiv Plus rentebetaling bij afsluiting?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Deutsche Bank: Intensiv Plus rentebetaling bij afsluiting?
Bij DB komt men mij te vertellen dat bij afsluiting van hun DB Intensiv spaarrekening ik mijn kapitaal direct kan bekomen dmv een bankcheque of overschrijving naar een tegenrekening.
De intrest daarentegen zal pas een maand later overgeschreven worden.
Ik dacht dat dit ook direct of ten laatste binnen de week moest gebeuren.
Volgens DB mogen zij dus een maand bankje spelen met mijn verworven intrest en ik krijg op mijn intrest dus een volle maand geen interest meer.
Bij andere banken krijg ik mijn intrest direct mee uitbetaald en kan ik ook mijn intrest weer herbeleggen.
Zijn er nog mensen die dergelijke ervaring hebben met Deutsche Bank?
Is dit wettelijk toegestaan?
Alvast bedankt om mij te willen informeren.
De intrest daarentegen zal pas een maand later overgeschreven worden.
Ik dacht dat dit ook direct of ten laatste binnen de week moest gebeuren.
Volgens DB mogen zij dus een maand bankje spelen met mijn verworven intrest en ik krijg op mijn intrest dus een volle maand geen interest meer.
Bij andere banken krijg ik mijn intrest direct mee uitbetaald en kan ik ook mijn intrest weer herbeleggen.
Zijn er nog mensen die dergelijke ervaring hebben met Deutsche Bank?
Is dit wettelijk toegestaan?
Alvast bedankt om mij te willen informeren.
-
corsamonta
- Jr. Member

- Contacteer:
Re: Deutsche Bank: Intensiv Plus rentebetaling bij afsluitin
DB mag alles.
Zelfs mensen 4,25% + 1% garanderen voor 1 jaar en nadien zich achter de wetgeving Reynders wegstoppen.
Op de moment van de "gegarandeerde rentevoeten" was hun reglement (dat ze deze niet meer konden garanderen als de wet het niet toeliet) nog niet aangepast, dat hebben ze pas gedaan toen de wet gestemd was.
Niemand heeft zijn gegarandeerde rentes mogen ontvangen. DB is heer en meester met uw centen.
Zelfs mensen 4,25% + 1% garanderen voor 1 jaar en nadien zich achter de wetgeving Reynders wegstoppen.
Op de moment van de "gegarandeerde rentevoeten" was hun reglement (dat ze deze niet meer konden garanderen als de wet het niet toeliet) nog niet aangepast, dat hebben ze pas gedaan toen de wet gestemd was.
Niemand heeft zijn gegarandeerde rentes mogen ontvangen. DB is heer en meester met uw centen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.