deutsche bank
TIP
deutsche bank
ik ben van plan misschien om kasbons te kopen bij de deutsche bank voor 1 jaar. Maar wat ik me afvraag is: is de deutsche bank nu gezond? Want de deutsche bank had een paar jaar terug serieuze problemen en een zeer slechte reputatie.
Want ik zou niet graag de bank failliet zien gaan. Zijn er hier mensen die klant zijn bij deutsche bank? En wat zijn jullie meningen over deze bank? Is het volgens jullie veilig om kasbons te kopen bij de deutsche bank?
Want ik zou niet graag de bank failliet zien gaan. Zijn er hier mensen die klant zijn bij deutsche bank? En wat zijn jullie meningen over deze bank? Is het volgens jullie veilig om kasbons te kopen bij de deutsche bank?
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: deutsche bank
Deutsche Bank 1,736% netto rente op 1 jaar.furax187 schreef: ↑20 november 2022, 20:31 ik ben van plan misschien om kasbons te kopen bij de deutsche bank voor 1 jaar. Maar wat ik me afvraag is: is de deutsche bank nu gezond? Want de deutsche bank had een paar jaar terug serieuze problemen en een zeer slechte reputatie.
Tot 100.000 € beschermd Duits Depositogarantiestelsel.
Re: deutsche bank
Vallen kasbons onder het Duitse deposito-garantiestelsel?
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer: