deutsche bank?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
- VIP member
- Contacteer:
deutsche bank?
Hallo iedereen,
kan ik bij deutsche bank een spaarrekening en zichtrekening openen zonder db-max (kredietkaart inclusief?). En moet ik altijd minstens 1000 EUR storten voordat ik een rekening kan openen? of is dat alleen een vereiste als je een kredietkaart wilt?
kan ik bij deutsche bank een spaarrekening en zichtrekening openen zonder db-max (kredietkaart inclusief?). En moet ik altijd minstens 1000 EUR storten voordat ik een rekening kan openen? of is dat alleen een vereiste als je een kredietkaart wilt?
Re: deutsche bank?
Hierna de link naar de detailfiche van de db e-account (zichtrekening)
http://www.deutschebank.be/nl/content/b ... ening.html
Die 1000 € is volgens mij enkel van toepassing voor het bekomen van het db Max pakket.
http://www.deutschebank.be/nl/content/b ... ening.html
Die 1000 € is volgens mij enkel van toepassing voor het bekomen van het db Max pakket.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je hebt blijkbaar inderdaad altijd een Maestro/bankcontact kaart.
Ik wil die ook niet en overweeg daarom eerder om een ING Lion Deposit te openen.
Daar moet je zelfs geen zichtrekening openen, maar kan je werken met een referentierekening.
Deze referentierekening kan perfect een rekening zijn los van ING (dus van een andere financiële instelling).
Ik wil die ook niet en overweeg daarom eerder om een ING Lion Deposit te openen.
Daar moet je zelfs geen zichtrekening openen, maar kan je werken met een referentierekening.
Deze referentierekening kan perfect een rekening zijn los van ING (dus van een andere financiële instelling).
rekeningen worden pas geactiveerd na eerste storting van 1000€, kan je erna terug afhalen en als je de maestrokaart en kreditekaart niet wil gebruiken laat je ze gewoon liggen, je krijgt de eerste maand wel 1% van je aankopen terugbetaald met die mastercard
Kingsfan, bedoelt u de gewone MC Titanium of eventueel de Titanium Plus?
Bovendien dient die duizend euro op de DB rek. te staan een maand na rek.opening, zo kwam ik te weten na hun 'dreigbrief'
Bovendien dient die duizend euro op de DB rek. te staan een maand na rek.opening, zo kwam ik te weten na hun 'dreigbrief'
heb sinds eind oktober een db Max rekening en nog steeds geen bankkaarten ontvangen.
ondertussen na drietal telefoontjes papieren aangekregen om kaarten aan te vragen.
Hopelijk ontvang ik kortelings eindelijk hun bankkaarten.
Wel jammer dat ik ze krijg (als ik ze dan al krijg) na 2008. Dus niet rechtstreeks aan men geld gekunnen tijdens de feestdagen.
Vind erg dat ik meer dan 2 maanden op kaarten moet wachten en eigenlijk nog erger dat de klantendienst pas na x-aantal telefoontjes actie onderneemt.
Trouwens bankkaarten worden automatisch bij aanmaken rekening aangevraagd .... er is geen optie om deze te annuleren
Hoe komt dan dat ze nooit gestuurd hebben?
Raar echt raar
ondertussen na drietal telefoontjes papieren aangekregen om kaarten aan te vragen.
Hopelijk ontvang ik kortelings eindelijk hun bankkaarten.
Wel jammer dat ik ze krijg (als ik ze dan al krijg) na 2008. Dus niet rechtstreeks aan men geld gekunnen tijdens de feestdagen.
Vind erg dat ik meer dan 2 maanden op kaarten moet wachten en eigenlijk nog erger dat de klantendienst pas na x-aantal telefoontjes actie onderneemt.
Trouwens bankkaarten worden automatisch bij aanmaken rekening aangevraagd .... er is geen optie om deze te annuleren
Hoe komt dan dat ze nooit gestuurd hebben?
Raar echt raar
Laatst gewijzigd door bibieke73 op 31 december 2008, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
@ bibieke73
Heb je na opening binnen de (ik dacht 30 kalenderdagen) 1000€ op de rekening gezet ? Die is vereist voor de AANVRAAG van de DB-kaarten. (Zodra je die kaarten hebt, mag die 1000€ er evt. terug af.)
Heb je na opening binnen de (ik dacht 30 kalenderdagen) 1000€ op de rekening gezet ? Die is vereist voor de AANVRAAG van de DB-kaarten. (Zodra je die kaarten hebt, mag die 1000€ er evt. terug af.)
Pecunia non olet
ja, had 1000 euro zowel op zicht als spaarrekening gestort
wel de 1000 euro van de zichtrekening daarna overgezet naar de spaarrekening
wel de 1000 euro van de zichtrekening daarna overgezet naar de spaarrekening