dexia kasbon lokale projecten 4,20% bruto
TIP
Re: dexia kasbon lokale projecten 4,20% bruto
Wat me een beetje verontrust aan heel de DEXIA campagne is al het geld dat er in de reclame gestoken wordt. Kranten staan vol met hun kasbon actie. Dit is niet zomaar...op lange termijn halen zij er forse winst uit, kan niet anders maar
ik denk dat "Jan met de pet" niet houdt van avontuurtjes bij kleinere banken.
ik herinner me inderdaad 2008 toen je geld nog 5% bruto en meer opbracht via korte termijn rekeningen. De vraag is alleen .....komt dit nog terug en zoja wanneer ? Wie zegt dat het planbureau het bij het rechte eind heeft ?
Maar goed, conclusie.....3.57% netto is nu niet slecht alleen is de termijn van 7j veel te lang ....op 7j tijd kan er echt wel heel veel gebeuren en als dan de rente stijgt gaan vele mensen hier inderdaad steen en been klagen omdat ze 7j lang vastliggen tegen een te laag percentage.
ik denk dat "Jan met de pet" niet houdt van avontuurtjes bij kleinere banken.
ik herinner me inderdaad 2008 toen je geld nog 5% bruto en meer opbracht via korte termijn rekeningen. De vraag is alleen .....komt dit nog terug en zoja wanneer ? Wie zegt dat het planbureau het bij het rechte eind heeft ?
Maar goed, conclusie.....3.57% netto is nu niet slecht alleen is de termijn van 7j veel te lang ....op 7j tijd kan er echt wel heel veel gebeuren en als dan de rente stijgt gaan vele mensen hier inderdaad steen en been klagen omdat ze 7j lang vastliggen tegen een te laag percentage.
Laatst gewijzigd door blub op 23 oktober 2009, 08:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Het aspect geld ten goede komt aan de lokale overheden is in feit een waarheid als een koe
Dexia is toch de voormalig gemeentekrediet.
En wie zijn de aandeelhouders
Nu het kapitaliseren vind ik niet zo interessant. Liever een maandelijks intrest of toch zesmaandelijks/jaarlijks bij een termijnrekening.
Als de RV zou verhogen heb je toch al een stuk aan de lager tarief gehad
Dexia is toch de voormalig gemeentekrediet.
En wie zijn de aandeelhouders
Nu het kapitaliseren vind ik niet zo interessant. Liever een maandelijks intrest of toch zesmaandelijks/jaarlijks bij een termijnrekening.
Als de RV zou verhogen heb je toch al een stuk aan de lager tarief gehad
Persbericht Dexia
ma 2/11/2009 10:22
Dexia Bank heeft op vrijdag 30 oktober de intekeningen op de Kasbon “Lokale Projecten” vervroegd afgesloten. Deze kasbon op 7 jaar met een bruto rendement van 4,20% werd gelanceerd op 1 oktober van dit jaar. Op een maand tijd hebben de inschrijvingen bijna de kaap van 1 miljard euro bereikt.
Dexia Bank heeft op vrijdag 30 oktober de intekeningen op de Kasbon “Lokale Projecten” vervroegd afgesloten. Deze kasbon op 7 jaar met een bruto rendement van 4,20% werd gelanceerd op 1 oktober van dit jaar. Op een maand tijd hebben de inschrijvingen bijna de kaap van 1 miljard euro bereikt.
Het zoveelste bewijs dat er nog steeds een massa mensen niet weet wat met hun geld te doen en anderzijds spaargids.be nog niet hebben ontdekt.Webmaster schreef: Persbericht Dexia
Geld verdienen doe je door te werken.
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Geld verliezen is simpel dankzij Fortis & Co
Zoals Robokat stelde, kon je verleden jaar nog geld vastzetten op meer dan 5%. Dan was het de moeite om termijnrekeningen te openen. Nu de intrest laag is, moet je mi zeker niet geld vastzetten op 7 jaar. Zelfs op 4 jaar heb in twijfels. Kortom, het is nu geen tijd om geld in termijnrekeningen te zetten.
jan met de pet heeft geen tijd en ook niet de kennis om zich bezig te houden met beleggingen. Het is toch normaal dat deze kasbon een enorm succes was. Mensen kiezen voor zekerheid...100% kapitaalsgarantie en 3.57% netto.
dat is vandaag de dag al heel wat !!!!!
Wordt het beter in de toekomst ? laat ons hopen van wel en dan zijn die mensen inderdaad 7j gebonden.
Niemand heeft een glazen bol en niemand weet echter wanneer de situatie zal verbeteren. Ook het planbureau niet. Stel dat het in 2011 terug 5% bruto is op een termijnrekening dan heeft je geld de afgelopen 2j wel bijna niks opgebracht op je spaarrekening......had ik toch beter ingetekend voor 3.57% netto???
het is geven en nemen...
dat is vandaag de dag al heel wat !!!!!
Wordt het beter in de toekomst ? laat ons hopen van wel en dan zijn die mensen inderdaad 7j gebonden.
Niemand heeft een glazen bol en niemand weet echter wanneer de situatie zal verbeteren. Ook het planbureau niet. Stel dat het in 2011 terug 5% bruto is op een termijnrekening dan heeft je geld de afgelopen 2j wel bijna niks opgebracht op je spaarrekening......had ik toch beter ingetekend voor 3.57% netto???
het is geven en nemen...
Laatst gewijzigd door blub op 3 november 2009, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.