Dierickx-Leys boycot de Sea-Salt-Portfolio !
TIP
Re: Dierickx-Leys boycot de Sea-Salt-Portfolio !
Veel succes karine!karine schreef: ↑2 januari 2025, 17:03@Divi, was zo ook niet opgevat hoor.voorheenCP1234 schreef: ↑2 januari 2025, 16:56 En wat gaat die deurwaarder dan doen ?
Een deurwaarder heeft nog steeds een uitspraak van een rechter nodig voor die effectief iets kan doen tenzij je hem gewoon een "aangetekend" schrijven gaat laten afgeven ?
Ik ben ook maar toevallig in dit straatje gerold door een zogenaamde bekende analist met alle gevolgen vandien.
Maar een aangetekend schrijven van een gerechtsdeurwaarder laat bij veel bedrijven toch de alarmbellen afgaan.(ik spreek uit een eerdere ervaring in 2024)
Ze geeft inmiddels ook zelf toe dat ik geen opdracht gegeven heb om die transactie uit te voeren maar het een beslissing van haar zelf was.
Wanneer een loketbediende al zelf mag gaan beslissen welke orders hij/zij voor de klant doorgeeft is het ver gekomen.
Ik wacht verder af, daarna licht ik de directie in en daarna zal het aangetekend schrijven worden.
Vrees daar ook voor, de omruil in aandelen was blijkbaar een gevolg van faillissementsafhandeling, zie:
https://www.retaildetail.nl/news/food/c ... cturering/
https://www.tijd.be/markten-live/nieuws ... 77813.html
Aan de koers van het aandeel te zien, is de miserie nog lang niet voorbij. Kretinsky zit nu wel aan het roer maar die heeft er wellicht belang bij dat het verder de dieperik in gaat zodat hij goedkoop de rest kan verwerven om het dan in stukken ten gelde te maken. Lijkt mij beter om dit volledig af te schrijven, dit gaat anders meer nachtrust en geld kosten dan het waard is.
Ben nu wel benieuwd wanneer die Gert dat advies gegeven heeft en met welke uitleg, dit bedrijf moest al sinds 2018 noodgedwongen delen verkopen om aan zijn verplichtingen te voldoen, was dus een hoog risico obligatie en waarschijnlijk ook nog een achtergestelde obligatie.
Merci evita, noemt dat trouwens niet leergeld betalen?
Had ik de fout zelf gemaakt kon ik nog boos zijn op mezelf maar dit smaakt toch veel bitterder.
Het zou hier destijds(11/2013) om een obligatie met weinig risico gaan.(heb ik destijds te horen gekregen)
Mijn bedoeling was nu om na de omruiling de aandelen gewoon bij Saxo te houden en wachten op enige beterschap, elke Euro dat ik er meer uithaal zou natuurlijk beter zijn. Als ik de obligatie nu zou verkopen hou ik niets over.
In jouw link Vortex lees ik wel : Businessplan, De operatie zal worden afgerond in het eerste kwartaal van 2024
Wat ze dan bij Dierickx zeggen dat de omruiling pas tegen 2034 zou gebeuren begrijp ik ook niet.
Had ik de fout zelf gemaakt kon ik nog boos zijn op mezelf maar dit smaakt toch veel bitterder.
Het zou hier destijds(11/2013) om een obligatie met weinig risico gaan.(heb ik destijds te horen gekregen)
Mijn bedoeling was nu om na de omruiling de aandelen gewoon bij Saxo te houden en wachten op enige beterschap, elke Euro dat ik er meer uithaal zou natuurlijk beter zijn. Als ik de obligatie nu zou verkopen hou ik niets over.
In jouw link Vortex lees ik wel : Businessplan, De operatie zal worden afgerond in het eerste kwartaal van 2024
Wat ze dan bij Dierickx zeggen dat de omruiling pas tegen 2034 zou gebeuren begrijp ik ook niet.