Dino Polska
TIP
Re: Dino Polska
Ik zie net dat hij donderdag een mail stuurde met zijn performance. Sinds november zou hij een rendement van 30% behaald hebben tegenover 23% voor de s&p 500.
Dus dat is nog wel mooi. Dat was wel voor de nieuwe pandoering voor Dino Polska op vrijdag.
Inderdaad NVSTR, eens hij aan zijn 10 aandelen zit (ging voor 10 à 20 aandelen dacht ik?), wat gaat hij dan nog doen om zijn zaak draaiende te houden? Hij koopt aandelen zogezegd om ze voor altijd bij te houden. Hij zit bijna aan 10 denk ik.
Met updates te geven over zijn posities gaat hij niet veel mensen kunnen overtuigen om zo veel te blijven betalen denk ik.
Dus dat is nog wel mooi. Dat was wel voor de nieuwe pandoering voor Dino Polska op vrijdag.
Inderdaad NVSTR, eens hij aan zijn 10 aandelen zit (ging voor 10 à 20 aandelen dacht ik?), wat gaat hij dan nog doen om zijn zaak draaiende te houden? Hij koopt aandelen zogezegd om ze voor altijd bij te houden. Hij zit bijna aan 10 denk ik.
Met updates te geven over zijn posities gaat hij niet veel mensen kunnen overtuigen om zo veel te blijven betalen denk ik.
Als nieuwe aandeelhouder was ik teleurgesteld in de verminderde ebitda marge. -1.2%. Van 8,4 naar 7,2% als ik me niet vergis. Toch noemenswaardig. Anderzijds nog zeer solide voor de soort business.
De kapitaalallocatie is goed en zal blijvend renderen de komende jaren.
Ik heb dit aangekocht voor de lange termijn.
Ik verdedig dhr Slegers zeker niet. Wat mij betreft iets te commerciële mails. Anderzijds moet je kunnen toegeven dat hij zeer goed bezig is. Hij outperformt de markt op korte termijn met type bedrijven die op lange termijn meet kans op slagen hebben. Lees: don’t lose money.
Dat hij er +250.000 betalende abonnee’s aan heeft overgehouden is alleen maar mooi voor hem.
De kapitaalallocatie is goed en zal blijvend renderen de komende jaren.
Ik heb dit aangekocht voor de lange termijn.
Ik verdedig dhr Slegers zeker niet. Wat mij betreft iets te commerciële mails. Anderzijds moet je kunnen toegeven dat hij zeer goed bezig is. Hij outperformt de markt op korte termijn met type bedrijven die op lange termijn meet kans op slagen hebben. Lees: don’t lose money.
Dat hij er +250.000 betalende abonnee’s aan heeft overgehouden is alleen maar mooi voor hem.
Ach is er weer een nieuwe abonnementen verkoper opgedoken?
Mensen trap er toch niet in.
220.000 volgers en een jaarsbonnement in de aanbieding van 399 USD.
Enmet dat inkomen zou hij in België zijn gaan wonen vanwege de lage belastingen hier.
Als hij zo goed was, dan verkocht hij geen abonnementen.
Mensen trap er toch niet in.
220.000 volgers en een jaarsbonnement in de aanbieding van 399 USD.
Enmet dat inkomen zou hij in België zijn gaan wonen vanwege de lage belastingen hier.
Als hij zo goed was, dan verkocht hij geen abonnementen.
Er staat een US adres onder zijn mailings
Inderdaad.
En hij outperformt inderdaad voorlopig, maar zijn aandelen maken wel schommelingen - zowel omhoog als omlaag - die je van echte kwaliteitsbedrijven niet verwacht. Die “interne volatiliteit” lijkt me toch een risico.
Ik ben deels akkoord met jou.
Een deel van zijn portefeuille is small en mid cap, die sowieso meer schommelen na cijfers.
Ik denk aan Dino, Kinsale, Kelly Partners…,…
Een mega cap als lvmh, visa etc heeft dit minder, alhoewel het laatste jaar toch ook wel de nodige minnen te zien zijn na cijfers.
Zoals steeds maak ik zelf een analyse om al dan niet te investeren in een bedrijf. Ik ben niet van plan op mijn positie na een week te verkopen.
Zoals gezegd is de marge minder dan gedacht, en zal het moeilijker zijn om de groei van de afgelopen 3 jaar te evenaren. Dat hoeft ook niet van mij.
- MeneerParmentier
- Jr. Member
- Contacteer:
Zijn mails worden echt vervelender met de dag. Irritant ventje. Ik twijfel, maar behoud voorlopig de nieuwsbrief omdat er af en toe wel iets interessant in staat.
Starting this month, only Founding Subscribers will get access to the Portfolio.
The price will be $1,200.
Today, I upgraded every existing regular subscriber to the Founding Subscription.
I’m willing to do the same for you if you take a paid subscription today
This means you now pay $499 instead of $1,200 for as long as you stay subscribed to Compounding Quality.
This offer is valid until tomorrow or when 25 people secured their place.
Starting this month, only Founding Subscribers will get access to the Portfolio.
The price will be $1,200.
Today, I upgraded every existing regular subscriber to the Founding Subscription.
I’m willing to do the same for you if you take a paid subscription today
This means you now pay $499 instead of $1,200 for as long as you stay subscribed to Compounding Quality.
This offer is valid until tomorrow or when 25 people secured their place.
Lijkt me een duidelijk geval.
Ik vind het een beetje een spijtig voorval. Ik wou de man in het begin nog een kans geven maar helaas.
Dacht eerst dat hij het goed bedoelde maar nu gaat het echt richting spamming uit.
Ik begrijp ook niet hoe hij het in zijn hoofd haalt om plots 1200 USD te gaan vragen maar misschien dat deze methodes in de US wel werken.
Ik heb er zelf met iemand van het forum hier één maand een abonnement gehad van enkele Euro's voor een maand maar toen ik vroeg om het stop te zetten wilde hij hier niet op ingaan. Ik heb de bank zijn aanvraag tot betaling dan onmiddellijk laten blokkeren.
Ik heb ooit van een bekende analist(krant, tv, enz) te horen gekregen dat ook zij niet enkel van de beurs kunnen leven maar hun geld ook op een andere manier moeten verdienen.
Zo zal het ook met onze Vlaamse Buffet zijn.
Dacht eerst dat hij het goed bedoelde maar nu gaat het echt richting spamming uit.
Ik begrijp ook niet hoe hij het in zijn hoofd haalt om plots 1200 USD te gaan vragen maar misschien dat deze methodes in de US wel werken.
Ik heb er zelf met iemand van het forum hier één maand een abonnement gehad van enkele Euro's voor een maand maar toen ik vroeg om het stop te zetten wilde hij hier niet op ingaan. Ik heb de bank zijn aanvraag tot betaling dan onmiddellijk laten blokkeren.
Ik heb ooit van een bekende analist(krant, tv, enz) te horen gekregen dat ook zij niet enkel van de beurs kunnen leven maar hun geld ook op een andere manier moeten verdienen.
Zo zal het ook met onze Vlaamse Buffet zijn.
Mail van gisteren:
“Did you know that Compounding Quality 2.0 has arrived? We transform into a full investment platform. The price of this full platform? $1,200 per year. It’s for serious investors only.
The good news? People who subscribe this month can still get it for the regular rate. This means you only pay $499 per year for as long as you stay subscribed.”
Neen, dat wisten we nog niet. Wat een primeur en verrassend nieuws. Waar is die gast mee bezig zeg. Helemaal van het padje, onze Vlaamse Warren Buffett van den Aldi.
Ik heb juist al zijn nieuwsbrieven opgezegd.
“Did you know that Compounding Quality 2.0 has arrived? We transform into a full investment platform. The price of this full platform? $1,200 per year. It’s for serious investors only.
The good news? People who subscribe this month can still get it for the regular rate. This means you only pay $499 per year for as long as you stay subscribed.”
Neen, dat wisten we nog niet. Wat een primeur en verrassend nieuws. Waar is die gast mee bezig zeg. Helemaal van het padje, onze Vlaamse Warren Buffett van den Aldi.
Ik heb juist al zijn nieuwsbrieven opgezegd.
Ach, ach, alweer de zoveelste.