Dividendaandelen
TIP
Re: Dividendaandelen
Als de wetenschap zowel theoretisch als concreet de stellingen ondersteund, wat meer wil je?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Zoals ik al eerder schreef, zijn de kosten van beleggen via ETF bijna niet te verslaan.
Welk alternatief heb jij?
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Waarom iets veranderen dat werkt en dat gegarandeerd zijn beleggingsdoelstelling zal blijven bereiken.Mattia schreef: ↑13 juni 2021, 15:49 Ze vallen daar over mekaar heen om toch maar te laten weten wat ze met 70 000 euro zouden doen maar durven geen namen te geven, zelfs niet van een simpele etf, ze vallen dan terug op een oude superdure etf die zichzelf bewezen heeft in het verleden.
Er zijn duizenden etfs en kunnen er geen enkele koopbare opnoemen, en dat noemt zich belegger.
Beste B7H4,
Hoe zou jij nu weten hoeveel kosten ik maakte om SJI aan te kopen, kocht ik met Bolero of met Mexem? Heb ik dat hier ergens geschreven?
Je gaat ervan uit dat ik 33% belasting moet betalen, hoe weet jij dat? kocht ik dat privé (geen meerwaardebelasting) of kocht ik dat via mijn vennootschap (ook geen 33% maar tarief vennootschapsbelasting)?
Je vergelijkt met een etf, kun je mij een link doorsturen waarin ik kan zien wanneer en aan welke prijs je deze kocht?
Je bent hier al eens door de mand gevallen als leugenaar en bluffer, ik zal je pas voor serieus nemen als gij ook uw aankopen klaar en duidelijk post op jouw draadje zodat ik dat ook kan verifiëren!
Hoe zou jij nu weten hoeveel kosten ik maakte om SJI aan te kopen, kocht ik met Bolero of met Mexem? Heb ik dat hier ergens geschreven?