dividenduitkering
TIP
dividenduitkering
Hoi,
ik had een tijdje geleden een aantal aandelen gekocht van Royal Dutch Shell, ik had deze reeds in bezit op de ex-dividenddatum.
De betaaldatum was op 17 maart. Hoe worden dividenden eigenlijk uitgekeerd? Komen ze automatisch op de rekening van mijn online broker terecht? Ik veronderstelde van wel, maar zie dat ik nog niets ontvangen heb.
ik had een tijdje geleden een aantal aandelen gekocht van Royal Dutch Shell, ik had deze reeds in bezit op de ex-dividenddatum.
De betaaldatum was op 17 maart. Hoe worden dividenden eigenlijk uitgekeerd? Komen ze automatisch op de rekening van mijn online broker terecht? Ik veronderstelde van wel, maar zie dat ik nog niets ontvangen heb.
Re: dividenduitkering
Lotty,lotty schreef:Hoi,
Er worden voor RD 4 dividenden per jaar toegekend.
Ze worden automatisch op je rekening gestort. Normaal had dit al moeten gebeurd zijn, tenzij je een trage broker hebt.
Rond 9 februari zijn ze ex-cp gegaan, en inderdaad 17-03 betaalbaar.
Mooi dividendrendement geven ze wel
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik ben bij Bolero. iemand die misschien ervaring heeft met hun al dan niet trage verwerking van dividenduitkeringen?
Op Royal Dutch kan men ook nog call-opties schrijven, zodat men nog extra een paar procent per jaar kan halen.