Dommel stopt op 31 maart
Re: Dommel stopt op 31 maart
Bij deze weet ik wederom waarom ik blij ben dat ik in oktober ben vertrokken.
Pessimisme is zoals porno, het verkoopt.
Re: Dommel stopt op 31 maart
is nummer van de u toegestuurde sim.Veldman schreef: ↑29 maart 2019, 17:40 Ik heb op woensdagavond ook een mail gekregen van Jim dat mijn kaart onderweg is. Ze is nu nog niet aangekomen.
Als ik op de site van Jim Mobile naar klantenzone ga, dan staat daar bij "Mijn producten": "Herlaadkaart - In behandeling". Maar daar staat een GSM-nr. bij dat iets heel anders is dan het nr. dat ik heb overgedragen. Is dit normaal? Hetzelfde bij mijn vrouw. ik heb nochtans alles juist ingevuld.
EEns actief is het uw huidige nummer , no panic.
Estate Guru believer.
Re: Dommel stopt op 31 maart
Als ik dit topic zo volg , blijkbaar gene bij de big spelers.
Raar zouden die dan allemaal gene tv hebben.
Geen internet ( allemaal bij een niche aanbieder) gewoon raar.
Zelf bellen mobile vikings ( 17 € )
tv via teleslet gratis met ci+ , en truukje met de schussel kijken.
internet fly box. (20 €)
Raar zouden die dan allemaal gene tv hebben.
Geen internet ( allemaal bij een niche aanbieder) gewoon raar.
Zelf bellen mobile vikings ( 17 € )
tv via teleslet gratis met ci+ , en truukje met de schussel kijken.
internet fly box. (20 €)
Estate Guru believer.
Re: Dommel stopt op 31 maart
Hier Teleslet Whop en JIM prepaid kom van Dommel en had genoeg met €3 tot €5 per maand.platin schreef: ↑8 april 2019, 14:47 Als ik dit topic zo volg , blijkbaar gene bij de big spelers.
Raar zouden die dan allemaal gene tv hebben.
Geen internet ( allemaal bij een niche aanbieder) gewoon raar.
Zelf bellen mobile vikings ( 17 € )
tv via teleslet gratis met ci+ , en truukje met de schussel kijken.
internet fly box. (20 €)
"ci+ , en truukje met de schussel" interesseert me wel, graag wat info
Re: Dommel stopt op 31 maart
Ik vraag me af wat er zou gebeuren als je die laatste factuur niet zou betalen.Maarten schreef: ↑8 april 2019, 14:26 1) Mijn factuur is dubbel zo hoog als anders. Dat ik de laatste dagen van maart uren met de klantendiensten heb aan de lijn gezeten om mijn overdracht in orde te krijgen zal daar niet vreemd aan zijn. Ik ga de factuur alvast betwisten. Eind maart e-mailen dat ze hun dienst gaan stoppen op een paar dagen tijd, maar wel doodleuk met gewone facturen afkomen.
Zij plegen contractbreuk door 2 dagen vooropzeg te geven van het stoppen van de service. Dan kunnen ze jou toch ook niet verplichten om het contract te blijven naleven (= betalen).
Iemand juridisch advies?
Re: Dommel stopt op 31 maart
Niet echt mijn bedoeling om juridisch advies te geven..
Zelfs advocaten en juristen kunnen het advies dat ze geven niet altijd waarmaken indien nodig.
Wel mijn 50 cents gezond verstand.
Dommel zegt de overeenkomst op omdat Proximus de overeenkomst met hen heeft opgezegd.
Overmacht.... ?
Maar : zij wisten dat al van januari en hebben nagelaten om ... etc etc..
Persoonlijk zou ik die 2 of 3 euro betalen en zou het me geen hoop miserie waard zijn.
Dommel is altijd al te goedkoop geweest voor alle logica. Hun fout, maar ooit is het wel eens genoeg zeker ?
Zelfs advocaten en juristen kunnen het advies dat ze geven niet altijd waarmaken indien nodig.
Wel mijn 50 cents gezond verstand.
Dommel zegt de overeenkomst op omdat Proximus de overeenkomst met hen heeft opgezegd.
Overmacht.... ?
Maar : zij wisten dat al van januari en hebben nagelaten om ... etc etc..
Persoonlijk zou ik die 2 of 3 euro betalen en zou het me geen hoop miserie waard zijn.
Dommel is altijd al te goedkoop geweest voor alle logica. Hun fout, maar ooit is het wel eens genoeg zeker ?
-
- Hero Member
- Berichten: 617
- Lid geworden op: 19 mar 2011
- Contacteer:
Re: Dommel stopt op 31 maart
Net een factuur gekregen voor een stevig bedrag. Als dat voor belkosten is, dan zou ik graag zien welke belkosten.
Een groot deel heeft alvast te maken met de spoedmigratie, en met contact met het BIPT in functie daarvan. Voor hun gekluns ga ik echt dommel niet betalen...
Een groot deel heeft alvast te maken met de spoedmigratie, en met contact met het BIPT in functie daarvan. Voor hun gekluns ga ik echt dommel niet betalen...
Re: Dommel stopt op 31 maart
Belkosten kunt ge op uwe detail zien.fropskottel schreef: ↑8 april 2019, 20:15 Net een factuur gekregen voor een stevig bedrag. Als dat voor belkosten is, dan zou ik graag zien welke belkosten.
Een groot deel heeft alvast te maken met de spoedmigratie, en met contact met het BIPT in functie daarvan. Voor hun gekluns ga ik echt dommel niet betalen...
Allee bij mij toch.
Of nu pas wakker geworden omdat ze stoppen.
0.05 cent kon men al wat uurtjes bellen alvorens aan 10 € te komen.
Klagen , klagen er iets aan doen ........
Estate Guru believer.
Re: Dommel stopt op 31 maart
Dommel te goedkoop ?
Wat met Jim Mobile dan ?
Dommel bellen, €0,05/minuut, sms €0,02, data €0,02/mb.
Jim bellen 0,08/minuut, sms €0,01, data, €0,01/mb.
Wat met Jim Mobile dan ?
Dommel bellen, €0,05/minuut, sms €0,02, data €0,02/mb.
Jim bellen 0,08/minuut, sms €0,01, data, €0,01/mb.
Re: Dommel stopt op 31 maart
Je vergelijkt dommel met een mvno die samenwerkt met een andere operator. Dat proximus niet de goedkoopste gaat zijn om zijn netwerk te laten gebruiken, twijfel je daaraan ?
Dommel was postpaid en dat houdt een betalingsrisico (en facturatie / administratie) in. Prepaid zoals bij jim niet.
Dommel had een formule die de zeer kleine gebruiker aantrok en de grotere gebruiker afstootte. Aan kleine gebruikers is weinig of niets te verdienen.
Beiden hebben nooit de meest winstgevende groep aangesproken : business klanten.
Jim maakt die fout met postpaid niet meer of maar half. Zij trekken een Prepaid publiek aan en daar gaat al eens iets vlotter een grotere gebruiker tussen zitten.
We zouden eens de gemiddelde faktuur moeten kunnen vergelijken van een dommel klant of een proximus postpaid klant. Wetende dat proximus op elke faktuur van Dommel nog winst maakt ben ik er zeker van dat het voor dommel er niet echt mooi heeft uitgezien.
10.000 klanten aan 3 euro per maand (of een beetje meer - Dommel) : daar is niets aan te verdienen.
Jim / MV hebben samen rond de 300.000 klanten, dan kan je al eerder iets verdienen op volume, wetende dat prepaid 'uit noodzaak' gebruikers ook wel wat meer verbruiken en dat velen dit merk en deze formule kiezen omwille van de datapaketten (waar ook nog winst en rek op zit).
Dommel was postpaid en dat houdt een betalingsrisico (en facturatie / administratie) in. Prepaid zoals bij jim niet.
Dommel had een formule die de zeer kleine gebruiker aantrok en de grotere gebruiker afstootte. Aan kleine gebruikers is weinig of niets te verdienen.
Beiden hebben nooit de meest winstgevende groep aangesproken : business klanten.
Jim maakt die fout met postpaid niet meer of maar half. Zij trekken een Prepaid publiek aan en daar gaat al eens iets vlotter een grotere gebruiker tussen zitten.
We zouden eens de gemiddelde faktuur moeten kunnen vergelijken van een dommel klant of een proximus postpaid klant. Wetende dat proximus op elke faktuur van Dommel nog winst maakt ben ik er zeker van dat het voor dommel er niet echt mooi heeft uitgezien.
10.000 klanten aan 3 euro per maand (of een beetje meer - Dommel) : daar is niets aan te verdienen.
Jim / MV hebben samen rond de 300.000 klanten, dan kan je al eerder iets verdienen op volume, wetende dat prepaid 'uit noodzaak' gebruikers ook wel wat meer verbruiken en dat velen dit merk en deze formule kiezen omwille van de datapaketten (waar ook nog winst en rek op zit).
-
- Hero Member
- Berichten: 617
- Lid geworden op: 19 mar 2011
- Contacteer:
Re: Dommel stopt op 31 maart
Da's een eigenaardige manier van reageren, Platin. Lichtvoetig, vriendelijk, met een knipoog, dat kunt ge vast en zeker ook! Probeer het eens, dat doet deugd! 't Leven is een korentebroodje!platin schreef: ↑9 april 2019, 14:55Belkosten kunt ge op uwe detail zien.fropskottel schreef: ↑8 april 2019, 20:15 Net een factuur gekregen voor een stevig bedrag. Als dat voor belkosten is, dan zou ik graag zien welke belkosten.
Een groot deel heeft alvast te maken met de spoedmigratie, en met contact met het BIPT in functie daarvan. Voor hun gekluns ga ik echt dommel niet betalen...
Allee bij mij toch.
Of nu pas wakker geworden omdat ze stoppen.
0.05 cent kon men al wat uurtjes bellen alvorens aan 10 € te komen.
Klagen , klagen er iets aan doen ........
Re: Dommel stopt op 31 maart
Is er iemand op het aanbod van Dommel ingegaan ? Heb je al een nieuwe SIM-kaart ontvangen, en welke provider heb je nu ?
Is de overstap vlot verlopen, of met de nodige problemen ?
Misschien veel vragen, maar ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
Is de overstap vlot verlopen, of met de nodige problemen ?
Misschien veel vragen, maar ik ben eigenlijk best wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen.
Re: Dommel stopt op 31 maart
Vandaag ook sim ontvangen van Dommel zonder info ivm netwerk of prijzen.
Is te laat ondertussen al overgestapt naar JIM mobile.
Is te laat ondertussen al overgestapt naar JIM mobile.