Dommel stopt op 31 maart
Re: Dommel stopt op 31 maart
Volgens een e-mail van de volgens mij niet onpartijdige bron www.slimbeleggen.com is vandaag de laatste kans om nog D-aandelen bij te kopen aan 100 euro. Volgens info die ik van Choice zelf gekregen heb, zou de deadline eind deze week zijn. Of is er een betere plaats waar ik deze vraag (namelijk 100 euro betalen voor nominale waarde van 250 euro; cf. vorige post) kan stellen, al dan niet op dit forum?guyc schreef: ↑8 oktober 2019, 08:03 Ik weet dat sommigen (de meesten?) hier niet zo lovend zijn over Choice, maar toch heb ik het gewaagd om een D-aandeel à 100 euro te kopen. Als het fout loopt, zal ik achteraf niet komen klagen. :-) Maar dit D-aandeel van 100 euro heeft een nominale waarde van 250 euro. Wat betekent dat nu juist?
Bedankt, Guy
Ik zit in het buitenland. Donderdag kon ik nog volledig normaal bellen met Dommel. Vandaag lukt bellen niet. Maar opgebeld worden lukt wel.
Tijdelijk probleemtje of het begin van het (definitieve) einde van Dommel?
Faktuur van hun hebben wij niet van hun gekregen sinds April...
Heb Jim als back-up, maar heb liever post-paid dan pre-paid en de internationale tarieven van Dommel blijven zeer interessant.
Heb Jim als back-up, maar heb liever post-paid dan pre-paid en de internationale tarieven van Dommel blijven zeer interessant.
Als je te horen krijgt dat je belkrediet ontoereikend is, kan de helpdesk dit wel weer in orde brengen. Het lijkt me wel alsof de nieuwe kaartjes op een of andere manier nog als prepaid geconfigureerd staan i.p.v. als postpaid. We hebben zelf zo al meermaals interventie nodig gehad.Scandic schreef: ↑26 oktober 2019, 14:21 Ik zit in het buitenland. Donderdag kon ik nog volledig normaal bellen met Dommel. Vandaag lukt bellen niet. Maar opgebeld worden lukt wel.
Facturen komen ondertussen aan de lopende band binnen, inning verloopt tegenwoordig echter via Hermes Telecom (veiligheidshalve toch eens nagevraagd bij de helpdesk – die dit overigens heeft bevestigd – want geen voorafgaand bericht hierover ontvangen). Hier wel ontdekt dat bellen naar voicemail kennelijk te betalen is geworden?
Dommel is/was als postpaid vooral interessant voor laagverbruikers. Afhankelijk van je verbruiksprofiel (bellen/data), vind je nog goedkope abonnementen bij Base (€0, loopt echter snel op bij minste verbruik!), Scarlet (€8) of Mobile Vikings (€10), of idd. prepaid bij Jim Mobile. Internationale tarieven heb ik voor mezelf echter niet beschouwd.