Dossierkosten nalatenschap Argenta
Dossierkosten nalatenschap Argenta
Geachte,
Hoeveel dossierkosten rekent Argenta aan voor beheer nalatenschapsdossier? Is dit hetzelfde bedrag als er 500 euro tegoeden zijn of 15000 euro?
Alvast bedankt.
Hoeveel dossierkosten rekent Argenta aan voor beheer nalatenschapsdossier? Is dit hetzelfde bedrag als er 500 euro tegoeden zijn of 15000 euro?
Alvast bedankt.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Dossierkosten nalatenschap Argenta
Voor Argenta weet ik het niet juist, maar voor veel banken, o.a. Record, Dexia, Bkcp is de dossierkost voor een nalatenschap hetzelfde bedrag. In de meeste gevallen is dit 50,00€ . Voor een groot bedrag is dit misschien nog te verantwoorden, maar voor een 500,00€ is dit in feite gelegaliseerde oplichterij. En het ergste is dat je er niets aan kan doen, omdat het in de voorwaarden staat voor je een rekening opent.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
ik heb gelezen dat het bij rabobank.be gratis en en bij banco monte pashi of zoiets ( italiaan ) : 100 euro
Een tijd geleden las ik hier ergens dat ze daarvoor bij kbc 50 euro vragen.
Kosten bedragen steeds 40 euro - onafgezien van rekeningtegoed - voor klein bedrag is dit inderdaad overdreven enzeker voor een isntelling die anders geen kosten vraagt - onbegrijpelijk - bovendien zijn de enigste instelling waarvoor ik fiscaal attest nog niet heb ontvangen - dus voor mij, geen service of dienstverlening volgens duur betaald bedrag
(40 euro voor 1 aangetekend schrijven en enkele manuele verrichtingen)
(40 euro voor 1 aangetekend schrijven en enkele manuele verrichtingen)