Dropdown menu ontoegankelijk op tablet
Dropdown menu ontoegankelijk op tablet
Bij het gebruik van de web site voor transacties op een Android tablet (Chrome als browser) blijven de dropdown menus niet openstaan. Je kan daardoor bijvoorbeeld niet kiezen voor het submenu Orderhotlist in het hoofdmenu Orders. Is er hier een verbetering mogelijk van het web design?
Nog meegeven dat op de mobiele site essentiële informatie ontbreekt om te gebruiken als alternatief.
Nog meegeven dat op de mobiele site essentiële informatie ontbreekt om te gebruiken als alternatief.
Re: Dropdown menu ontoegankelijk op tablet
Bedankt voor de opmerking. We hebben weet van dit probleem en het staat dus ook op onze lijst van verbeterpunten. Ik kan u echter niet zeggen of dit op korte termijn zal worden opgelost. Als tussentijdse oplossing kunt u de rechtstreekse link gebruiken: https://login.binck.be/Klanten/Order/Or ... abbed.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Indien u nog verbeterpunten heeft waardoor de mobiele site voor u wel als goed alternatief kan dienen, horen we dit graag(klantenservice@binck.be).
Indien u nog verbeterpunten heeft waardoor de mobiele site voor u wel als goed alternatief kan dienen, horen we dit graag(klantenservice@binck.be).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Dropdown menu ontoegankelijk op tablet
Probleem is onlangs opgelost, waarvoor dank.