e-DEPO opgelicht ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: e-DEPO opgelicht ?
zie bijlage
dec 23 en jan 24 zijn ook 2,50% (max drempel)
dec 23 en jan 24 zijn ook 2,50% (max drempel)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Dankjewel spaarfreakje :p
Vandaag mijn intresten van januari ( dec 2022) opgevraagd en correct kunnen uitvoeren. Nu nog wachten hoe lang het duurt vooraleer het op mijn rekening terug staat.
Grappig? Er zijn nu eenmaal banken waar je momenteel hogere interest krijgt. Grappig is dit dus helemaal niet.
Iemand na opvragen van een bedrag al eens de status 'geblokkeerd' gezien? Vraag me af wat dat betekent. Staat verder geen info bij.
In dat dossier staat wel nog ander bedrag open. Bij een tweede dossier waar ik wel volledige bedrag opvroeg op 2 januari, staat nog steeds 'betaling in behandeling'.
Bij eerste dossier wel terugbetaling naar een rekening bij Keytrade gevraagd en tweede dossier betaling naar rekening crelan. Misschien ook probleem over te schrijven naar rekening Keytrade?
In dat dossier staat wel nog ander bedrag open. Bij een tweede dossier waar ik wel volledige bedrag opvroeg op 2 januari, staat nog steeds 'betaling in behandeling'.
Bij eerste dossier wel terugbetaling naar een rekening bij Keytrade gevraagd en tweede dossier betaling naar rekening crelan. Misschien ook probleem over te schrijven naar rekening Keytrade?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Als je niet het VOLLEDIGE dossier afsluit maar enkel een bedrag opvraagt, wordt dat van de hoofdsom afgetrokken.
De evt. intrest wordt dan niet automatisch mee uitbetaald.
De evt. intrest wordt dan niet automatisch mee uitbetaald.
Op 1 januari vroeg ik een gedeeltelijke terugbetaling. Vandaag is het nog altijd een 'betaling in behandeling'. Duurt wel erg lang...
Ofwel zijn ze overrrompeld door aanvragen ofwel zijn die mensen in verlof.
NIBC geeft tegenwoordig 3% netto. Wel opletten: geen verrichtingen doen vanaf e-depo, NIBC aanvaard enkel vanaf een rekeninghouder met dezelfde naam.
NIBC geeft tegenwoordig 3% netto. Wel opletten: geen verrichtingen doen vanaf e-depo, NIBC aanvaard enkel vanaf een rekeninghouder met dezelfde naam.
Ik denk niet dat die 3% netto is. Net op hun site gekeken, is basisrente + getrouwheidspremie 3%.joverwimp schreef: ↑5 januari 2024, 12:09 Op 1 januari vroeg ik een gedeeltelijke terugbetaling. Vandaag is het nog altijd een 'betaling in behandeling'. Duurt wel erg lang...
Op 2 januari mijn dossier volledig opgevraagd, stortingen waren van eind december 2022 en interesten waren mooi zichtbaar.
Vandaag, 05 januari, is het bedrag zonder interesten gestort op mijn Belfius rekening.
Blijkbaar worden de interesten en het startbedrag apart teruggestort.
Vandaag, 05 januari, is het bedrag zonder interesten gestort op mijn Belfius rekening.
Gisteren vroeg ik de deposotikas wanneer ze mijn centen overschrijven. De kas liet weten dat het vandaag zou gebeuren en dat klopt ook.Verder : ... daar er een technische fout is met de betaling van de interesten zullen deze op een latere tijdstip worden uitbetaald. Onze ICT dienst werkt aan een oplossing hiervoor.joverwimp schreef: ↑5 januari 2024, 12:09 Op 1 januari vroeg ik een gedeeltelijke terugbetaling. Vandaag is het nog altijd een 'betaling in behandeling'. Duurt wel erg lang...
- Brugse Leeuw
- Hero Member
- Contacteer:
Bij mij net hetzelfde. Dinsdag afgesloten en vandaag teruggestort zonder intrest...Prince49 schreef: ↑5 januari 2024, 18:27 Op 2 januari mijn dossier volledig opgevraagd, stortingen waren van eind december 2022 en interesten waren mooi zichtbaar.
Zal blij zijn dat ik ervan af ben!
Nog steeds geen uitbetaling terwijl die op 2 januari is aangevraagd :-(
Uitbetaling interesten op 3/1 aangevraagd , nog niets ontvangen.
Volledige en gedeeltelijke terugbetaling van 2 dossiers aangevraagd op 02/01 op 2 verschillende rekeningen: Op Keytrade vrijdag betaling ontvangen, bij Crelan vandaag pas betaling ontvangen.
Vandaag antwoord ontvangen (zoals hier al verschenen is) dat de betaling van de intrest later zal zijn door een technisch probleem maar dat dit automatisch zal gestort worden wanneer dit opgelost is.
Vandaag antwoord ontvangen (zoals hier al verschenen is) dat de betaling van de intrest later zal zijn door een technisch probleem maar dat dit automatisch zal gestort worden wanneer dit opgelost is.