e-depo rekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: e-depo rekening
Je kunt dan toch nog beter bij een echte bank sparen.triumph_st schreef: ↑8 maart 2024, 11:05 Vandaag 8 maart betaling kap+intr eindelijk ontvangen. Dit was gelukkig mijn laatste opvraging.
Dat zeg ik al van in 't begin.
Bij de overheid sparen lijkt me nooit een goed plan.
Ik heb terugbetaling e-depo gevraagd op 1 maart. Pas met valuta 8 maart op de rekening: kapitaal + interesten. Ik wilde hiermee een silver account openen bij deutsche bank. Online openen ging niet in ons geval. Dan maar via mail. Ik heb onmiddellijk reply gedaan op de mail zoals gevraagd. Helaas tot vandaag = 13 maart nog steeds geen rekeningnummer zichtbaar. Dit betekent dat ik minstens 14 dagen intrest misloop. Plus ligt het nog steeds zwaar op mijn maag dat de overheid zich niet gehouden heeft aan de afspraak om de rente aan te passen aan de OLO rentevoet. Dit is historie, maar door mij zeker nog niet vergeten. Omdat ik oorspronkelijk blij was met het aangeboden systeem.
- Superspaarder
- Sr. Member
- Contacteer:
Terugbetaling gevraagd op 16 maart (zaterdag)
Geld op mijn Argenta rekening op 19 maart (dinsdag)
Geld op mijn Argenta rekening op 19 maart (dinsdag)
Bogleheads portefeuille : Aandelen : IWDA (70%) + EMIM (15%) + ZPRS (15%) / Vaste rente : Tak 21 + LTS + Obligaties + Spaarrekening / Mix : PSP.
[/quote]
Enige jaren geleden voerde onze regering een eenzijdige contract wijzeging door nadat er getekend werd (mbt oud klein beschrijf)
En dan nog enkele jaren later werd in zelfde zaken je vrijheid gereduceerd tot handelswaar....waarna later een typke naar grondwetelijk hof gestapt is om dan te horen
Dat er sprake was van een uitzondering op de grondwet omdat er specefiek vermelding was gemaakt in de wetgeving...Dus als alle wetgeving moet voldoen aan de grondwet kan men daar plotseling een wet inroepen die uitzondering haalt op de grondwet zonder supermeerderheid die nodig is om de grondwet te wijzigen...Wat is dan nog het punt van de grondwet...Jaja ondertussen roepen ze om het luidste naar Putin Dictator....Terwijl men zelf praktijken uitvoerd waar Putin nog niet durft v te dromen.Belgie een Democratie Echt niet....Als het nie aansta moet je in de politiek gaan en als je dan stemmen haalt bijna de meerderheid in Vlaanderen(VB) en men zint uw mening niet dan gaan ze u als nog uitsluiten uit bestuur.En nee geen vb ik ben v mening dat je ze moet laten op hun m***l gaan. Maar wat je zeker niet doet is je Democratie in vraag trekken door ze uit te sluiten....Dat is een slag in het gezicht van gelijk wie er voor gestemd heeft ondermijnt de stemplicht / stabiliteit lijkt nu dat onze noorderburen dezelfde praktijken meenemen...triestig gesteld je zou bijna denken dat we in een apeland leven .
Daar hoef je toch niet voor te staan kijken?vdsteen schreef: ↑13 maart 2024, 20:38 Plus ligt het nog steeds zwaar op mijn maag dat de overheid zich niet gehouden heeft aan de afspraak om de rente aan te passen aan de OLO rentevoet. Dit is historie, maar door mij zeker nog niet vergeten. Omdat ik oorspronkelijk blij was met het aangeboden systeem.
Enige jaren geleden voerde onze regering een eenzijdige contract wijzeging door nadat er getekend werd (mbt oud klein beschrijf)
En dan nog enkele jaren later werd in zelfde zaken je vrijheid gereduceerd tot handelswaar....waarna later een typke naar grondwetelijk hof gestapt is om dan te horen
Dat er sprake was van een uitzondering op de grondwet omdat er specefiek vermelding was gemaakt in de wetgeving...Dus als alle wetgeving moet voldoen aan de grondwet kan men daar plotseling een wet inroepen die uitzondering haalt op de grondwet zonder supermeerderheid die nodig is om de grondwet te wijzigen...Wat is dan nog het punt van de grondwet...Jaja ondertussen roepen ze om het luidste naar Putin Dictator....Terwijl men zelf praktijken uitvoerd waar Putin nog niet durft v te dromen.Belgie een Democratie Echt niet....Als het nie aansta moet je in de politiek gaan en als je dan stemmen haalt bijna de meerderheid in Vlaanderen(VB) en men zint uw mening niet dan gaan ze u als nog uitsluiten uit bestuur.En nee geen vb ik ben v mening dat je ze moet laten op hun m***l gaan. Maar wat je zeker niet doet is je Democratie in vraag trekken door ze uit te sluiten....Dat is een slag in het gezicht van gelijk wie er voor gestemd heeft ondermijnt de stemplicht / stabiliteit lijkt nu dat onze noorderburen dezelfde praktijken meenemen...triestig gesteld je zou bijna denken dat we in een apeland leven .
Onze democratie vergelijken met het Russische Putin regime en dan nog beweren dat Putin op vele vlakken democratischer is ? Niets belet u om dit droomland te verlaten en te emigreren naar Rusland alwaar u , indien niet te oud en gezond , de troepen aan het front mag vervoegen. Althans dat meen ik begrepen hebben uit uw enigszins warrige tekst ….
Laatst gewijzigd door Brembos op 20 maart 2024, 19:04, 1 keer totaal gewijzigd.
De Belgishe staat is geen betrouwbare partner en toont dit keer op keer opnieuw .... Mensen die investeren in E depo of staatsobligaties zijn naief (althans in mijn mening)"emmigreren naar Rusland" Te laat reeds Gemigreert ...Je kan geen zaken doen in een land waar de overheid de waarde van een contract niet herkent....Nog wil je wonen of werken in een land waar de grondwet omzeild word om dat het de zittende macht uitkomt...En van uit moreel perspectief zal ik onder geen enkel beding toelaten dat men vrijheid op dus ernstige wijze geschonden noch voor een god,koning of een pennelikker in Brussel....Oud kleinbeschrijf je moet ingeschreven zijn in de lokaale gemeent .Je moet er effectief ononderbroken voor 3 jaar wonen.....Aka dat is het opleggen van een electronishe enkelband(zonder veroordeling of rechtsproces)....ga je op reis....Ik mag dan geen zeg hebben wie met de plak zwaait of met welke onzin men op de proppen komt .Ik heb wel zeg in aan waar ik kies mijn belastingen te betalen..Ga waar je het best behandelt word....ik ben in eerste plaats wereld inwooner en in 2 de plaats was ik Burger in ontwikkelingsland Belgie.Brembos schreef: ↑20 maart 2024, 05:26 Onze democratie vergelijken met het Russische Putin regime en dan nog beweren dat Putin op vele vlakken democratischer is ? Niets belet u om dit droomland te verlaten en te emmigreren naar Rusland alwaar u , indien niet te oud en gezond , de troepen aan het front mag vervoegen. Althans dat meen ik begrepen hebben uit uw enigszins warrige tekst ….
Met uw schrijfsel bewijst u vooral dat het onderwijs , vooral de lessen Nederlands , er erg op achteruit is gegaan de afgelopen jaren.
Moet je eens proberen een paar jaar bijna geen nederlands schrijven en dan eens iets schrijven....
En tergelijkertijd een nieuwe taal bijnemen.Ik zit bomvol met 3 talen minst gebruikt gaat er eerst uit....
Nu ja proberen met de vinger wijzen naar taalfouten om van de inhoud weg te nemen is nogal laag maar goed...
Ga eens een kijkje nemen in het huidige onderwijs. Dit is geen onderwijs, maar eerder een "dagopvangcentrum". En Nederlands wordt daar nog weinig gesproken, ook niet door de "leerkrachten"; eerder "huis- en vuisttaal". Neem eens een kijkje in een schoolomgeving; je zal verrast zijn hoe dynamisch het daar aan toe gaat.
ben je ook zo arrogant tegen je vriendjes die enkel houden van onze graaipotten maar zelfs weigeren onze taal te leren? ja ik weet dat je tandarts een uitzondering is.
hoe zou het komen dat ons onderwijs achteruit gaat? ik sta de laatste jaren soms aan de schoolpoorten te wachten voor mijn dochter. ik hoor daar genoeg talen behalve Nederlands. Dus de oorzaak is niet ver te zoeken. maar dat mag niet gezegd worden. awel ik zeg het toch.
Meneer Bouchez is helemaal mijn vriend niet . Dat hij in de graaipotten zit , daar heeft u gelijk in.
Ik heb m'n rekening afgesloten. Interesten inmiddels gestort maar inleg nog niet. Inmiddels toch al een dag of 3 verstreken.
Iemand die ook lang(er) heeft moeten wachten op terugstorting van zijn inleg + verschil in tijd heeft gehad tussen terugstorting van inleg & interest ?
Iemand die ook lang(er) heeft moeten wachten op terugstorting van zijn inleg + verschil in tijd heeft gehad tussen terugstorting van inleg & interest ?