Edpnet mobile goedkoper
-
- Newbie
Re: Edpnet mobile goedkoper
Aan Dean the 2nd, vanwege Spaarzwijn The 4th,
Wat ik mij afvraag, hoe kon jij dat 'onder hun neus smeren'? (ORANGE) Ze hebben 1 klantnummer (5000) en ALS je daar al iemand aan de lijn krijgt, meestal een vreemdeling dat hoor je direct, dan dreunt die zijn voorgekauwd wijsje af, en in het beste geval geeft hij je een ticketnummer, waar je nooit meer iets van hoort.
Als ik zei "ik keek een kwartiertje film, en daar was 8GB data aan opgegaan" dan kreeg je zo'n onnozel antwoord dat dat perfekt normaal is enz enz...
Ze zorgen er wel voor dat je niéts kan bewijzen. Bij de ombudsdienst Telecom, maken ze er ook een dossier van, en dat loopt zo af : "je kan via onze ombudsdienst nu onmiddellijk je abonnement beeindigen, gratis"
Dat doe je natuurlijk niet, je moet eerst een andere aansluiting hebben
Wat ik mij afvraag, hoe kon jij dat 'onder hun neus smeren'? (ORANGE) Ze hebben 1 klantnummer (5000) en ALS je daar al iemand aan de lijn krijgt, meestal een vreemdeling dat hoor je direct, dan dreunt die zijn voorgekauwd wijsje af, en in het beste geval geeft hij je een ticketnummer, waar je nooit meer iets van hoort.
Als ik zei "ik keek een kwartiertje film, en daar was 8GB data aan opgegaan" dan kreeg je zo'n onnozel antwoord dat dat perfekt normaal is enz enz...
Ze zorgen er wel voor dat je niéts kan bewijzen. Bij de ombudsdienst Telecom, maken ze er ook een dossier van, en dat loopt zo af : "je kan via onze ombudsdienst nu onmiddellijk je abonnement beeindigen, gratis"
Even gecheckt, kende het niet.
Bij Betamax 3€ voor ONBEPERKT bellen nr. vast of gsm binnen België en spotprijs nr buitenland.
Zonder abbo 0,012 €/min. Nr mobiel (En kan goedkoper door via reseller te kopen)
Vb. https://www.freevoipdeal.com/login
Dus huiswerk beter maken
Soit, off-topic weeral .
-
- Newbie
Je moet niet alleen de prijs vergelijken, ook de kwaliteit. Bij LIBON heb je een perfekte breedstroom zodat de gesprekskwalitijt onberispelijk is!
breedstroom en kwalitijt?
weet al genoeg.
ook OVH voor 1,2€/maand, 99 verschillende gesprekken, 24/7 naar 40 landen (vast)
Topkwaliteit (van ovh nr ovh en fritz fon, alsof persoon naast me staat)
weet al genoeg.
ook OVH voor 1,2€/maand, 99 verschillende gesprekken, 24/7 naar 40 landen (vast)
Topkwaliteit (van ovh nr ovh en fritz fon, alsof persoon naast me staat)
-
- Newbie
Wist je dat hoogspanningsleidingen hol zijn van binnen? Dat zijn geweven aluminium draden, met van binnen een holte. Dat komt door het holocaust-effect, dat wil zeggen dat electrische stroom zich concentreert in de buitenste laag van een geleider.
Dat noemt men dus breedstroom.
Wie is er paranoia ?
MV is 29 euro met onbeperkt data, onbeperkt bellen en onbeperkt SMS. Na 20GB blijft data onbeperkt maar wel aan lagere snelheid.
Dit is hun Fair Use Policy:
Na 20 GB surf je verder aan verlaagde snelheid (512 kbps). Binnen de EU kun je 16 GB gratis gebruiken, daarna wordt er een toeslag (€0,003/MB) aangerekend tot je uw abonnement vernieuwt.
Heb je een link naar dat 30 euro unlimited van Orange ? Ik zie unlimited starten vanaf 40 euro, en dat is dan Go Unlimited waar je dan maar vanaf 30 Gb terugvalt op een lagere snelheid. Scheelt wel 11 x 12 euro = 132 euro per jaar.
Dit is dan een keer appels met appels en peren met peren vergelijken.
Ik ben niet doof en kan ook lezen en ook de kleine lettertjes, jij blijkbaar niet.
512 kbps, da's maar 200 keer trager dan gem. speed. Kan je hem evengoed weggooien.
10 gb extra bij mv kost dus 30€ extra.
NEEEEEEEEEEEEE!
Discuteren met gepensioneerden, die dan nog eens moeilijk begrijpend kunnen lezen of een nieuwe bril nodig hebben. Leg me geen woorden id mond.
Een goede spaargidser springt op de kar bij goede deals, jij durft wss niet te springen, maar uw heilige MV verdedigen, die het in 2018 aardig verklootte en velen vertrokken toen. Ja, maar jij had gn problemen. Fora staan er vol van. Maar wat baten kaars en bril als de uil niet zien en wil.
Ofwel sliep je 2 maand toen PROMO liep.
https://community.orange.be/t5/Tarieven ... td-p/83071
En nee, ik heb gn Unlimited, daar totaal niet nodig.
En over voLTE en voWIFI hoor ik je ook niet? Enige dat U interesseert is een prijs, wat je ervoor krijgt interesseert U geen bal.
https://www.orange.be/nl/blog/voortaan- ... -bellen-4g
Je begon toch over appels met peren vergelijken?
Orange heeft ook e-sim. MV NIET zoek het eens op.
https://www.orange.be/nl/blog/esim-belgie-alles-weten
Want Jan/Nete met de pet op wil discuteren, maar heeft er weinig kaas van gegeten.
Laatst gewijzigd door gast9876 op 7 februari 2021, 18:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Jaaaa... Ik heb natuurlijk direct gebeld toen ik mijn factuur kreeg. En inderdaad, een heel vriendelijke dame met een zeer zwaar Spaans (Zuid-Amerikaans) accent aan de lijn, en absoluut eerst dat voorgekauwd wijsje. Op mijn vraag wanneer ik dan wel zoveel data verbruikt zou hebben, is ze gaan kijken. De dag dat mijn periode afliep natuurlijk en op de minuut de tijd gekregen wanneer ik over mijn limiet ging. Nu wil het toeval toch dat ik om middernacht ook een sms kreeg met mijn verbruik binnen de limiet. Die factuur aangetekend geprotesteerd met die gegevens, dus daar kunnen ze onmogelijk omheen als ik weiger te betalen, en op dat gebied kan ik mijn poot stijf houden, dat kan ik je wel vertellen.SpaarzwijnIV schreef: ↑7 februari 2021, 14:22 Aan Dean the 2nd, vanwege Spaarzwijn The 4th,
Uiteraard de nodige aanmaningen en bedreigingen gekregen, dus terug gebeld. Een niet zo vriendelijke dame die mij wist te vertellen dat het allemaal mijn fout was. Op mijn meermaalse verzoek toch eindelijk mijn dossier open gedaan en gevraagd of de aangetekende daar ook bij zat. Ja. Lees die eerst maar eens, dan. Toen ze dat gelezen had, heb ik er haar op gewezen dat ik al mijn telefoongesprekken opneem en dus kon bewijzen wat ik beweerde, hier nog wat 'krachttermen' achteraan gegooid en werd ik doorverbonden met een dame op een hoge positie die heel verrast was dat ik bij haar uitkwam. Het was haar job niet, maar ze ging me wel proberen te helpen. Heel veel lege excuses en drogredenen gekregen die op niet veel trokken, maar binnen een week had ik een correcte creditnota en sindsdien ook geen abnormaal verbruik meer.
Als je enkele kB aan tekst binnenhaalt en dat kost je 100 MB, dan weet je dat je opgelicht wordt, vooral omdat ik hier alle bullshit heb uitstaan wanneer ik gewoon tekst (nieuws of SG o.i.d.) wil lezen. Om de fotootjes te kunnen zien moest ik dus apart en bewust klikken, en dan haalde ik enkel dat fotootje binnen. Dat kon ik haar vertellen met datum, uur, reëel verbruik en opgelicht verbruik. Ze is dit tijdens dat gesprek nagegaan en ze heeft het niet met zoveel woorden gezegd, maar ik kon wel horen dat ze het kon zien op haar scherm.
Blijkbaar werkt dat voorgekauwd wijsje bij heel veel mensen en durven ze daar niet echt tegenin gaan, als ik het zo lees.
Deze manier van doen is opzettelijk. Dat uur geven dat je over de limiet ging en die sms met je verbruik, is enkel om zich te kunnen verschuilen achter 'een fout in het systeem'. Dat ik ze precies wist te vertellen waar en wanneer ze exact hoeveel aan data-oplichting gedaan hadden, was ongewoon, dus was wat bochten-gewring wel op zijn plaats.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
There is one thing more wicked in the world than the desire to command, and that is the will to obey. W.K. Clifford.
puik werk.
Maar ik veronderstel dat dit ook op vriendelijkere manier kon? DeanThe2nd.
Als je iets opneemt, moet je tegenpartij daar ook van op de hoogte brengen, anders strafbaar feit.
Maar ik veronderstel dat dit ook op vriendelijkere manier kon? DeanThe2nd.
Als je iets opneemt, moet je tegenpartij daar ook van op de hoogte brengen, anders strafbaar feit.
- DeanThe2nd
- Verbannen Gebruiker
Hier heb je het van een ander forumlid:
Wat dat vriendelijke betreft. Als iemand op straat mijn portefeuille probeert te stelen, krijgt die ook meteen een dreun en ga ik niet beleefd en vriendelijk vragen om a.u.b. mijn portefeuille terug te steken. Na die dreun kan het wel zijn, en zeer waarschijnlijk zelfs, dat ik vraag waarom hij mijn portefeuille moest stelen. Misschien wel van de honger, of een andere dramatische reden? Waarop ik hem alsnog, meer dan waarschijnlijk, enkele euro's ga toestoppen.
Als hij echter onbeschaamd begint te liegen, de zaken omdraait en mij, ik zeg maar wat, van racisme beschuldigt, krijgt hij er nog een deel dreunen bij die hij in dit leven niet vergeet. Die laatste situatie is van toepassing op de data-oplichters met hun voorgekauwd wijsje.
paul schreef: ↑30 juni 2020, 20:40 Wie een telefoongesprek voert kan het recht op eerbiediging van zijn privéleven, zijn gezinsleven, zijn huis en zijn briefwisseling niet inroepen ten aanzien van de deelnemer aan dit gesprek, daar hijzelf deze deelnemer deelachtig maakt aan het voorwerp van dat recht (Cass. 9 september 2008, P.08.0276 N, Pas. 2008, 1889; Cass. 9 januari 2001, Arr. Cass. 2001, 26; Pas. 2001, 31; T. Strafr. 2001,
335; Gent 7 november 2002 NjW 2003, 563).
Het feit dat een deelnemer aan een telefoongesprek de door hem regelmatig verkregen informatie op welke wijze ook kenbaar maakt aan derden, maakt geen schending uit van artikel 8 EVRM (Antwerpen 29 juni 2004, RW 2007-08, 108, noot F. VANNESTE).
Zie ook: S. BOULART, “De opname van eigen telefoongesprekken: mét of zonder toestemming van de betrokkenen?”, RW 2002-03, 1601-1613; L. LAMBRECHT, “Het heimelijk vastgelegd telefoongesprek als bewijs in burgerlijke en handelszaken”, T.Vred. 1994, 122-124; P. LEMMENS, “Het afluisteren van telefoongesprekken en het registreren van uitgaande en binnenkomende oproepen”, RW 1984-85, 1735-1739." (E. BREWAEYS, Opnemen van telefoongesprekken en schending van privacy NJW 2010, 550.)
geheime beeldopnames zijn wel verboden
Wat dat vriendelijke betreft. Als iemand op straat mijn portefeuille probeert te stelen, krijgt die ook meteen een dreun en ga ik niet beleefd en vriendelijk vragen om a.u.b. mijn portefeuille terug te steken. Na die dreun kan het wel zijn, en zeer waarschijnlijk zelfs, dat ik vraag waarom hij mijn portefeuille moest stelen. Misschien wel van de honger, of een andere dramatische reden? Waarop ik hem alsnog, meer dan waarschijnlijk, enkele euro's ga toestoppen.
Als hij echter onbeschaamd begint te liegen, de zaken omdraait en mij, ik zeg maar wat, van racisme beschuldigt, krijgt hij er nog een deel dreunen bij die hij in dit leven niet vergeet. Die laatste situatie is van toepassing op de data-oplichters met hun voorgekauwd wijsje.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Dan moet je toch eens in de spiegel kijken.
Voor mij is MV een bedrijf als een ander, maar met een aanbod dat voor mij prijs kwaliteit het meeste geeft (10 euro voor 5Gb en onbeperkt bellen = 15 euro - 5 euro vikingdeals Hellobank).
Ik heb trouwens een Orange prepaid op een andere GSM.
-
- Newbie
edpnet kan dan wel een centje goedkoper zijn, het hangt af van proximus, dus als je een technisch probleem hebt, moeten zei dat met proximus oplossen. En proximus beschouwt edpnet-klanten als ondergeschikt, en behandelt die klachten aldus. Je kan wachten, wachten en nog eens wachten!
Beste, stop mij woorden id mond te leggen die ik NIET ZEI.Nete schreef: ↑7 februari 2021, 21:40Dan moet je toch eens in de spiegel kijken.
Voor mij is MV een bedrijf als een ander, maar met een aanbod dat voor mij prijs kwaliteit het meeste geeft (10 euro voor 5Gb en onbeperkt bellen = 15 euro - 5 euro vikingdeals Hellobank).
Ik heb trouwens een Orange prepaid op een andere GSM.
Je knipt mijn tekst uit post naar
DeanThe2nd gericht, NIET NAAR JOU!!!, en plakt het in uw post. Totaal gn. fluit ermee te maken, en uit de context gerukt!!! Il faut le faire. Precies maar gestoorden die hier rondlopen (naast Haelewyn). Wordt melding van gemaakt aan admin.
Voor de rest spaar ik mij de moeite om mensen die gewoon constant u woorden id mond leggen of zaken te knippen van U en plakken waar het hen uitkomt.
Schrijf u in voor een paar seniorennetcursussen a.u.b. Maar denk dat dit alleen niet voldoende zal zijn.
Laatst gewijzigd door gast9876 op 7 februari 2021, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Gaan we nu terug overschakelen op DSL?SpaarzwijnIV schreef: ↑7 februari 2021, 22:18 edpnet kan dan wel een centje goedkoper zijn, het hangt af van proximus, dus als je een technisch probleem hebt, moeten zei dat met proximus oplossen.
gaat hier over MOBIEL gedeelte van Edp en is Orange netwerk en Transatel netwerkbeheerder. Zucht.
Hopeloze gevallen jullie. van hak op de tak en verkeerd quoten en woorden id mond leggen.