Edpnet mobile goedkoper
Edpnet mobile goedkoper
Vandaag in de postbus: de pakketten van 5 en 10 Gb zijn 5 EUR goedkoper geworden, en het aantal belminuten (of SMS) is gestegen. Voor 11 EUR/maand heb je nu 350 belminuten/SMS + 5 Gb data. Vind ik heel behoorlijk en ook nog steeds redelijke tarieven wanneer je je bundel te buiten gaat.
Re: Edpnet mobile goedkoper
belminuten van 300->350' al tijdje hoor. 8 en 11 € pakket is top prijs alvast.
https://www.edpnet.be/nl/thuis/mobiel.html
https://www.edpnet.be/nl/thuis/mobiel.html
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
6 dagen geleden waren het nog 300 minuten hoor; de factuur van vandaag zegt 350.
(Los daarvan:) Vele mensen vergeten dat je nooit echt aan die tarieven belt en surft. Als je je pakket niet opmaakt, ben je duurder af en als je het wel opmaakt ook, tenzij je precies op de limieten zit maar dat is quasi-onmogelijk.
(Los daarvan:) Vele mensen vergeten dat je nooit echt aan die tarieven belt en surft. Als je je pakket niet opmaakt, ben je duurder af en als je het wel opmaakt ook, tenzij je precies op de limieten zit maar dat is quasi-onmogelijk.
Wel opvallend dat er nog maar een €3 verschil zit tussen abo met 1gb data en 5gb data waar die verschillen vroeger veel groter waren. Maar vermoedelijk is dat ook tactiek en gaan mensen ipv te downsizen (door meer thuis te zijn omwille van Corona) eerder naar een duurder abo omdat je daar meer waar voor uw geld lijkt te krijgen, ook al zouden ze in de meeste maanden normaal toekomen met het goedkopere abo.
Jammer dat ze maar tot 10GB gaan qua pakket.
Basis (350 minuten) + 10GB komt dan op €19. Goeie deal, maar daar komt m´n dochter niet mee toe. Heeft 15GB nodig (en daar gaat ze nog soms over). En tegenwoordig geen providers meer die niet toelaten erover te gaan. Dat is juist deel van hun verdienmodel.
Als ik 15GB simuleer (5gb buiten bundel) kost dat €18 extra en dan is het tov Scarlet totaal niet meer interessant.
Basis (350 minuten) + 10GB komt dan op €19. Goeie deal, maar daar komt m´n dochter niet mee toe. Heeft 15GB nodig (en daar gaat ze nog soms over). En tegenwoordig geen providers meer die niet toelaten erover te gaan. Dat is juist deel van hun verdienmodel.
Als ik 15GB simuleer (5gb buiten bundel) kost dat €18 extra en dan is het tov Scarlet totaal niet meer interessant.
Het is niet zomaar voor iedereen interessant.
Voor mij is het dat ook niet.
Ik heb bij BASE meer aan dezelfde prijs en waar ik me ophoud is orange (edpnet dus ook) minder goed dan BASE netwerk.
Voor wie me op een fout zou willen wijzen : Edpnet zat op BASE netwerk maar kondigt zelf aan dat het nu met orange samenwerkt.
Voor mij is het dat ook niet.
Ik heb bij BASE meer aan dezelfde prijs en waar ik me ophoud is orange (edpnet dus ook) minder goed dan BASE netwerk.
Voor wie me op een fout zou willen wijzen : Edpnet zat op BASE netwerk maar kondigt zelf aan dat het nu met orange samenwerkt.
Voor mobiel zaten ze (op zijn minst ooit) op BASE netwerk.
Voor internet gebruikten ze inderdaad Proximus.
Of ze ondertussen ook voor mobiel een tussenstap bij Proximus hebben gemaakt : het zou zowaar kunnen. Dat weet ik niet.
Voor internet gebruikten ze inderdaad Proximus.
Of ze ondertussen ook voor mobiel een tussenstap bij Proximus hebben gemaakt : het zou zowaar kunnen. Dat weet ik niet.
Scarlet geeft voor 18 euro nu 6 GB data en onbeperkt bellen + sms'en.
Van 2014 tot 2019 gebruikten ze Proximus, sindsdien Orange.
https://www.astel.be/nl/info/edpnet-mob ... twerk_4451
https://datanews.knack.be/ict/nieuws/ed ... 16947.html
-
- Newbie
slechte ervaringen met edpnet. ze gingen hier een vaste internetaansluiting komen leveren. ze sturen modem op, 99 euro betalen, en dan na twee maanden berichtloos wachten, het bericht krijgen dat de aansluiting niet mogelijk is omdat ze afhangen van proximus. Na veel gezever modem teruggestuurd en nog eens 2 maanden moeten wachten op mijn geld.
Ik denk echt dat dit geen leugen is om eerlijk te zijn. Ze gebruiken het net van Proximus en zijn volledig afhankelijk van hun netwerk en hun techniekers om je aansluiting te voorzien. Als Proximus smerig doet en edpnet als "laatste rang" burgers aanziet kunnen zulke situaties voorkomen vrees ik. Natuurlijk ook hier moeilijk te bepalen wat de reden van Proximus was (ook een kennis heeft veel problemen gehad om gewoon Proximus te laten langskomen vanwege het Corona gedoe).
Veel boodschap heb jij hier natuurlijk niet aan, maar het is wel jammer dat dit zo is gelopen.
Bij mij ging immers de activatie fantastisch snel. Zondag aanvraagt, diezelfde dag nog de login gegevens ontvangen en persoonlijke modem aangesloten. Maandag hebben ze mijn aanvraag geactiveerd en zat ik op internet.
Dit ging letterlijk vlekkeloos.
Veel boodschap heb jij hier natuurlijk niet aan, maar het is wel jammer dat dit zo is gelopen.
Bij mij ging immers de activatie fantastisch snel. Zondag aanvraagt, diezelfde dag nog de login gegevens ontvangen en persoonlijke modem aangesloten. Maandag hebben ze mijn aanvraag geactiveerd en zat ik op internet.
Dit ging letterlijk vlekkeloos.
-
- Newbie
De fout die edpnet maakt, is het feit dat ze niet op voorhand nagaan of een aansluiting mogelijk is. Nee, de nieuwe klant eerst de modem laten betalen, en dan nog 2 maanden laten wachten. Nochtans zit mijn mailbox dagelijks vol met reclameberichten van hen.
Ik heb het even opgezocht.
We hadden alle drie gelijk.
Edpnet mobile zat tot juli 2014 op het Base netwerk.
Daarna Proximus, nadien Orange.
-
- Newbie
Naar 't schijnt is het bij Scarlet hetzelfde liedje, die hangen ook af van proximus.