Edpnet.
Re: Edpnet.
Ik zou van draadloos internet niet hetzelfde verwachten als bedraad internet.neo schreef: ↑21 januari 2022, 18:21
Blijft in mijn geval nog altijd de goedkoopste optie.
Ik twijfel nog aan de Flybox van Orange: EUR 20 per maand + EUR 39 voor 4G modem. Enkel is de limiet daar 50 GB altijd + 100 GB 's tussen 18 en 6 uur.
Mijn limiet ligt er net onder maar geen idee hoe het verbruik doorheen de dag verspreid is.
Ik vermoed (bevestigd in eigen testjes) dat dat 4G internet niet altijd even snel, stabiel en beschikbaar is.
Zelf hou ik zeker nog jaren vast aan bedraad internet.
Geen idee wat ik ga doen als er alleen glasvezel ter beschikking is maar dat zal hier wel nog even duren.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
Het was ook absoluut geen veroordeling/boos bericht, gewoon mededelen van het nieuws 
Ben zelf al bijna een jaar ondertussen enorm tevreden klant en heb geen plannen om te veranderen

Ben zelf al bijna een jaar ondertussen enorm tevreden klant en heb geen plannen om te veranderen

Dat leek me 100 procent duidelijk.azerty_123 schreef: ↑22 januari 2022, 09:20 Het was ook absoluut geen veroordeling/boos bericht, gewoon mededelen van het nieuws![]()